Uprzejmie informuję „harasimie”, że wszystko co możesz to mi na kant ….. naskoczyć
jaaaaa
to podaj p****e swoje dane
jaaaaa
większy ralista bohaterem w necie a *****a w świecie jestes
noname
Tuż przed tym miejscem gdzie uderzyli w słupa zaczyna się teren zabudowany – ograniczenie do 50, ale droga jest tam zupełnie prosta i szosa może nie jest super jakości ale nie ma też dołów. Z plotek, które krążą po wsi wynika, że jechali bardzo szybko i to była przyczyna. Według mnie musieli jechać z olbrzymią prędkością, bo tak jak napisałem tamten odcinek drogi nie jest ani kręty, ani jakiś strasznie wyboisty. Może zaczęli mocno hamować i wpadli w poślizg?
W każdym razie dobrze, że nie rozbili się o jakiś budynek, tak jak jakiś czas temu pijany kierowca wjechał w sklep w Trzeszkowicach niszcząc jego ścianę.
Lublinianka
Plotki wszystko wiedzą! Były tam i wszystko widziały! Ps. Słyszałam plotki że Elvis żyje!
Frank
Andrzeju nie martw się..
ten
Dlatego człowiek który wsiada za kierownicę powinien być myśląca osoba a nie głupkiem która gaz w podłogę i nic więcej gratulacje dla kierowcy za inteligencję
a
popieram
Krusnik02
Pytanie brzmi co za spec podbił temu czemuś dowód rejestracyjny na przeglądzie…
bartek
jak się nie znacie to nie piszcie głupot że spawany z ćwiartek albo cała połówka… widać że przerdzewiała podłoga i progi i to było przyczyną że w kontakcie ze słupem samochód przecięło na pół. widać nawet że dach jest przecięty w połowie. jak wymienia się jakieś ćwiartki czy np cały tył to nie tnie się dachu tylko słupki. tutaj słupki są całe, nawet nie widać pęknięcia.
To stare mistubishi, japońce jak wiadomo są miękkie a do tego w naszym klimacie rdzewieją (no może oryginalne wyprodukowane w japonii rdzewieją znacznie mniej) i przez tą rdzę właśnie tak wygląda samochód. Trzeba było do blacharza jechać jak była na to pora żeby wymienił progi, reperaturki i naprawił podłogę.
I przestańcie pisać że samochód był spawany z kilku… Nie widziałem jeszcze zdjęć przepołowionego samochodu który by faktycznie miał wspawaną nową ćwiartkę, dach czy cały tył. A przynajmniej nie widziałem żeby poszło coś na spawach.
ben
chłoptaś wycią katalizator żeby bryczka szybsza była , no i efekty widać
Powinni coś zrobić z tymi złomami bo to kolejny przykład auta z dwóch
https://www.youtube.com/watch?v=rjhKEQFHqZw a tak pewnie wyglądało te mitasubiszi
Uprzejmie informuję „harasimie”, że wszystko co możesz to mi na kant ….. naskoczyć
to podaj p****e swoje dane
większy ralista bohaterem w necie a *****a w świecie jestes
Tuż przed tym miejscem gdzie uderzyli w słupa zaczyna się teren zabudowany – ograniczenie do 50, ale droga jest tam zupełnie prosta i szosa może nie jest super jakości ale nie ma też dołów. Z plotek, które krążą po wsi wynika, że jechali bardzo szybko i to była przyczyna. Według mnie musieli jechać z olbrzymią prędkością, bo tak jak napisałem tamten odcinek drogi nie jest ani kręty, ani jakiś strasznie wyboisty. Może zaczęli mocno hamować i wpadli w poślizg?
W każdym razie dobrze, że nie rozbili się o jakiś budynek, tak jak jakiś czas temu pijany kierowca wjechał w sklep w Trzeszkowicach niszcząc jego ścianę.
Plotki wszystko wiedzą! Były tam i wszystko widziały! Ps. Słyszałam plotki że Elvis żyje!
Andrzeju nie martw się..
Dlatego człowiek który wsiada za kierownicę powinien być myśląca osoba a nie głupkiem która gaz w podłogę i nic więcej gratulacje dla kierowcy za inteligencję
popieram
Pytanie brzmi co za spec podbił temu czemuś dowód rejestracyjny na przeglądzie…
jak się nie znacie to nie piszcie głupot że spawany z ćwiartek albo cała połówka… widać że przerdzewiała podłoga i progi i to było przyczyną że w kontakcie ze słupem samochód przecięło na pół. widać nawet że dach jest przecięty w połowie. jak wymienia się jakieś ćwiartki czy np cały tył to nie tnie się dachu tylko słupki. tutaj słupki są całe, nawet nie widać pęknięcia.
To stare mistubishi, japońce jak wiadomo są miękkie a do tego w naszym klimacie rdzewieją (no może oryginalne wyprodukowane w japonii rdzewieją znacznie mniej) i przez tą rdzę właśnie tak wygląda samochód. Trzeba było do blacharza jechać jak była na to pora żeby wymienił progi, reperaturki i naprawił podłogę.
I przestańcie pisać że samochód był spawany z kilku… Nie widziałem jeszcze zdjęć przepołowionego samochodu który by faktycznie miał wspawaną nową ćwiartkę, dach czy cały tył. A przynajmniej nie widziałem żeby poszło coś na spawach.
chłoptaś wycią katalizator żeby bryczka szybsza była , no i efekty widać