Buspasy na Al. Racławickich i ul. Lipowej, poszerzenie ul. Poniatowskiego to główne zmiany, jakie czekają kierowców po zakończeniu przebudowy Al. Racławickich w Lublinie. Miasto znów rusza z poszukiwaniem wykonawcy prac.
Czyli na Lipowej będzie slalom gigant jak na Kunickiego? A gdzie DDR na Lipowej?
Kiedy remont Wallenroda?
Mam pytanie 🙂
Greg
Co trzeba mieć w głowie. Jaka chorą ambicje żeby projektować buspasy bez żadnego zastanowienia. Już wystarczyło nauki na Męczenników Majdanka to wciąż te same chore pomysły. Rozumiem, że buspasy projektuje się w dużych aglomeracjach, gdzie jest kilka pasów ruchu i zwyczajnie można. Wtedy reorganizuje się cały ruch. Kolejny chory przykład buspasow to rundo na JP II. Był prawy pas do jazdy bezkolizyjnej również dla autobusów i wszyscy włącznie z autobusami jeździli płynnie to zrobili buspas i zakorkowali. Połowa dróg w Lubinie przypomina kartoflisko, że trzeba uważac na zawieszenie to tym nikt się nie zainteresuje. Myślę, że na Racławickich trzeba zrobić buspas, a na lewym pasie dla samochodów jeszcze wymalować pas dla rowerzystów. Tak dla podniesienia bezpieczeństwa
Radio tego co dostaje auta od bezdomnych ale sam im nie pomaga.
Pisuary robia krzyk zawiści. A sami tyko niszczą wszystko wokol. PISUAR to by żadnego drzewa nie zostawił. Co zrobili z Puszcza Bialowieska? To będzie zapamiętane na pokolenia.
Ciekawe, bardzo....
Zwężenie jezdni o jeden pasie ruchu w każdym kierunku „znacząco wpłynie na poprawę drożności”. No już nie mogę się doczekać… Za komuny drogi były poszerzane, teraz je zwężamy…
Pytam bo nie wiem.
To jeżeli nie wytną niby tych drzew to jak zrobią buspasy? Gdzie?
ABC
„To jeżeli nie wytną niby tych drzew to jak zrobią buspasy? Gdzie?”
No przecież masz jasno określone. Zabiorą dla ruchu obecne prawe pasy.
Mumincool
Zróbmy protest zamiast siedzieć w domu i marudzić
taka władza, jacy wyborcy
30 lat zydokapitalizmu i korporacjonizmu w kolonii Polska, a drogi i chodniki w centrum tego biednego miasta gorsze od wielu afrykanskich miast (byłem, widziałem).
Urbanistycznie i architektonicznie również dno.
Za to ceny, jak na manhattanie! Teraz zrobienie PROSTEJ drogi (np. 1,2 km Al. Raclawickie) urasta do wyczynu w Księdze rekordów Guinnessa. Muszą wcisnąć nam zagraniczne korporacje i ich roboty za razy x10 realnej wartości (-oczywiśći fizycznie wykonane polskimi rękoma za 1600zl, ale faktura płatna już u niemca). Coż, Polska jest KOLONIĄ, to się dyma na OBCY dobrobyt i na obcych warunkach.
Wielu tego wciąż nie widzi?!? Przekupili was ajfonami, oglupiającym netfixem, coca-colą…. I teraz, oprócz ogromnego długu Polski, mamy takie misie, jak np. kompletnie nieprzydatne lotnisko za 500 mln, stadion pustostan 220mln, 1km drogi za 50mln zl, targowisko w Konopnicy za 4 mln zł, itd. itd. plus oczywiście stałe koszty utrzymania w/w misów (=podatki i opłaty w gorę)! Spijta dalej.
ja
Dokładnie. Głupich łatwiej się dyma.
Do-Taka władza jacy......
No taka jest prawda.
yogi40
masz całkowitą rację jednakowoż nie ma za bardzo na kogo głosować wybieramy mniejsze zło. Wszyscy mają brudne chciwe łapki. Ponad pół wieku wschodniego systemu zarządzania zrobiło swoje.
ArtxD
Niech sfrezuja trochę to co jest potem niech wezmą asfalciare i wyleją asfalt na to co zostało. Zajmie to najwyżej tydzień a i tak jakościowo nie będzie odbiegać od nowej drogi a równo będzie i tak tanio, że nie będzie czego dzielić xD
Gm
Stanowczo protestuję przeciwko wycięciu choćby jednego drzewa.Proszę odnowić nawierzchnię i tyle.Jeżdżę tamtędy codziennie w godzinach szczytu i nie zauważyłem nadzwyczajnych zatorow.Opamietajcie się.
Czyli na Lipowej będzie slalom gigant jak na Kunickiego? A gdzie DDR na Lipowej?
Mam pytanie 🙂
Co trzeba mieć w głowie. Jaka chorą ambicje żeby projektować buspasy bez żadnego zastanowienia. Już wystarczyło nauki na Męczenników Majdanka to wciąż te same chore pomysły. Rozumiem, że buspasy projektuje się w dużych aglomeracjach, gdzie jest kilka pasów ruchu i zwyczajnie można. Wtedy reorganizuje się cały ruch. Kolejny chory przykład buspasow to rundo na JP II. Był prawy pas do jazdy bezkolizyjnej również dla autobusów i wszyscy włącznie z autobusami jeździli płynnie to zrobili buspas i zakorkowali. Połowa dróg w Lubinie przypomina kartoflisko, że trzeba uważac na zawieszenie to tym nikt się nie zainteresuje. Myślę, że na Racławickich trzeba zrobić buspas, a na lewym pasie dla samochodów jeszcze wymalować pas dla rowerzystów. Tak dla podniesienia bezpieczeństwa
Pisuary robia krzyk zawiści. A sami tyko niszczą wszystko wokol. PISUAR to by żadnego drzewa nie zostawił. Co zrobili z Puszcza Bialowieska? To będzie zapamiętane na pokolenia.
Zwężenie jezdni o jeden pasie ruchu w każdym kierunku „znacząco wpłynie na poprawę drożności”. No już nie mogę się doczekać… Za komuny drogi były poszerzane, teraz je zwężamy…
To jeżeli nie wytną niby tych drzew to jak zrobią buspasy? Gdzie?
„To jeżeli nie wytną niby tych drzew to jak zrobią buspasy? Gdzie?”
No przecież masz jasno określone. Zabiorą dla ruchu obecne prawe pasy.
Zróbmy protest zamiast siedzieć w domu i marudzić
30 lat zydokapitalizmu i korporacjonizmu w kolonii Polska, a drogi i chodniki w centrum tego biednego miasta gorsze od wielu afrykanskich miast (byłem, widziałem).
Urbanistycznie i architektonicznie również dno.
Za to ceny, jak na manhattanie! Teraz zrobienie PROSTEJ drogi (np. 1,2 km Al. Raclawickie) urasta do wyczynu w Księdze rekordów Guinnessa. Muszą wcisnąć nam zagraniczne korporacje i ich roboty za razy x10 realnej wartości (-oczywiśći fizycznie wykonane polskimi rękoma za 1600zl, ale faktura płatna już u niemca). Coż, Polska jest KOLONIĄ, to się dyma na OBCY dobrobyt i na obcych warunkach.
Wielu tego wciąż nie widzi?!? Przekupili was ajfonami, oglupiającym netfixem, coca-colą…. I teraz, oprócz ogromnego długu Polski, mamy takie misie, jak np. kompletnie nieprzydatne lotnisko za 500 mln, stadion pustostan 220mln, 1km drogi za 50mln zl, targowisko w Konopnicy za 4 mln zł, itd. itd. plus oczywiście stałe koszty utrzymania w/w misów (=podatki i opłaty w gorę)! Spijta dalej.
Dokładnie. Głupich łatwiej się dyma.
No taka jest prawda.
masz całkowitą rację jednakowoż nie ma za bardzo na kogo głosować wybieramy mniejsze zło. Wszyscy mają brudne chciwe łapki. Ponad pół wieku wschodniego systemu zarządzania zrobiło swoje.
Niech sfrezuja trochę to co jest potem niech wezmą asfalciare i wyleją asfalt na to co zostało. Zajmie to najwyżej tydzień a i tak jakościowo nie będzie odbiegać od nowej drogi a równo będzie i tak tanio, że nie będzie czego dzielić xD
Stanowczo protestuję przeciwko wycięciu choćby jednego drzewa.Proszę odnowić nawierzchnię i tyle.Jeżdżę tamtędy codziennie w godzinach szczytu i nie zauważyłem nadzwyczajnych zatorow.Opamietajcie się.