Rozpoczęta w połowie 2020 r. inwestycja przy ulicy Zbożowej na Sławinie, przewidująca budowę węzła przesiadkowego, a także zainstalowanie tam dwóch ładowarek dla autobusów elektrycznych, formalnie ukończona została w połowie ubiegłego roku, ale z pewnym wyjątkiem.
Pani Fisz plecie stek bzdur .Jedyne które działają to te na Choinach .I jeżdzi tylko 29.Reszta elektryków albo stoi lub robią pierwsze szczyty w rozkładach do 80 km bo na tyle mniej więcej wytrzymują baterie.
Matt
Tak działają jak inteligentne światła na skrzyżowaniach za 50 mln. Tak jak parking K+R jest zapełniony pojazdami.
Mma
Oddajcie linie nocne! Ztm monitoruj sytuację w weekend w nocy to zobaczysz ile ludzi czeka na N !
Mariush
Autosan się ładuje 🙂
Franciszek
Zadrutowali całe miasto za grube miliony żeby zamiast trolejbusów autobusy na akumulatory kupować, które nie ma jak ładować. To niegospodarność i marnotrawienie środków publicznych. Należy pociągnąć do bezwzględnej odpowiedzialności konkretne osoby.
Pani Fisz plecie stek bzdur .Jedyne które działają to te na Choinach .I jeżdzi tylko 29.Reszta elektryków albo stoi lub robią pierwsze szczyty w rozkładach do 80 km bo na tyle mniej więcej wytrzymują baterie.
Tak działają jak inteligentne światła na skrzyżowaniach za 50 mln. Tak jak parking K+R jest zapełniony pojazdami.
Oddajcie linie nocne! Ztm monitoruj sytuację w weekend w nocy to zobaczysz ile ludzi czeka na N !
Autosan się ładuje 🙂
Zadrutowali całe miasto za grube miliony żeby zamiast trolejbusów autobusy na akumulatory kupować, które nie ma jak ładować. To niegospodarność i marnotrawienie środków publicznych. Należy pociągnąć do bezwzględnej odpowiedzialności konkretne osoby.