Tabor lubelskiej komunikacji miejskiej po raz kolejny wzbogacony zostanie o fabrycznie nowe autobusy. Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na świadczenie usług przewozowych 30 pojazdami. 20 z nich to autobusy przegubowe.
Mamy 2016 rok a w naszym ” najlepszym” przedsiębiorstwie komunikacyjnym tabor w którym już niedługo trzeba będzie zalepiać klejem dziury w dachu żeby nie kapało podczas deszczu i w podłodze co by noga pasażera gdzieś nie utkwiła w wielkich czeluściach przerdzewiałych kratownic podłogowych:):)
michal88
A może trzeba było by zakupić kilka autobusów zasilanych gazem CNG. Raczej po to była budowana stacja na Świdniku w bliskiej odległości od zajezdni MPK na ul. Grygowej, był swego czasu testowany biały Solaris zasilany tym gazem.
egz
xtra. bedzie jak w Radomiu 🙂 ta stacja CNG to chyba juz nie funkcjonuje, bo nie ma dla kogo.
rah
co z tego jak kierowca na reke ma 7 zl
Gaclaw
To dobrze niech kupują, zatrudnią znów nie doświadczonych szoferaków i nowe autobusy na złom. Szkoda tylko pieniędzy… ;-( Niech się lepiej wezmą za wyszkolenie kierowców najpierw
egz
powinny byc dwie trasy tramwajowe. polnoc poludnie i wschod zachod lub inwestycja w szynowy ring, bo przemiescic sie w tych kierunkach to masakra. i nie, ze sie nie da. w san francisco lub porto da sie tylko u nas sie nie na. Olsztyn juz odbudowal zamkniete i zrownane z ziemia linie tramwajowe. jak zwykle ktos bedzie pi…. ze u nas gorki, pagorki. jest XXI w i jest mnostwo technologii pozwalajacych na likwidacje tych barier. no ale co tam, nie da sie, trolejbusy lepsze, bo moga na rowni z innymi pojazdami stac w korkach.
Hysiek
Ja proponuje jeszcze wodolot po Bystrzycy – od Krężnicy po Rudnik.
Obserwator
Autobusy przegubowe są bez sensu! Bardzo często widać prawie puste przebiegi. Lepiej wybrać kilka mniejszych, tańszych w eksploatacji.
Mamy 2016 rok a w naszym ” najlepszym” przedsiębiorstwie komunikacyjnym tabor w którym już niedługo trzeba będzie zalepiać klejem dziury w dachu żeby nie kapało podczas deszczu i w podłodze co by noga pasażera gdzieś nie utkwiła w wielkich czeluściach przerdzewiałych kratownic podłogowych:):)
A może trzeba było by zakupić kilka autobusów zasilanych gazem CNG. Raczej po to była budowana stacja na Świdniku w bliskiej odległości od zajezdni MPK na ul. Grygowej, był swego czasu testowany biały Solaris zasilany tym gazem.
xtra. bedzie jak w Radomiu 🙂 ta stacja CNG to chyba juz nie funkcjonuje, bo nie ma dla kogo.
co z tego jak kierowca na reke ma 7 zl
To dobrze niech kupują, zatrudnią znów nie doświadczonych szoferaków i nowe autobusy na złom. Szkoda tylko pieniędzy… ;-( Niech się lepiej wezmą za wyszkolenie kierowców najpierw
powinny byc dwie trasy tramwajowe. polnoc poludnie i wschod zachod lub inwestycja w szynowy ring, bo przemiescic sie w tych kierunkach to masakra. i nie, ze sie nie da. w san francisco lub porto da sie tylko u nas sie nie na. Olsztyn juz odbudowal zamkniete i zrownane z ziemia linie tramwajowe. jak zwykle ktos bedzie pi…. ze u nas gorki, pagorki. jest XXI w i jest mnostwo technologii pozwalajacych na likwidacje tych barier. no ale co tam, nie da sie, trolejbusy lepsze, bo moga na rowni z innymi pojazdami stac w korkach.
Ja proponuje jeszcze wodolot po Bystrzycy – od Krężnicy po Rudnik.
Autobusy przegubowe są bez sensu! Bardzo często widać prawie puste przebiegi. Lepiej wybrać kilka mniejszych, tańszych w eksploatacji.