Wczoraj w Lublinie oszuści próbowali wyłudzić od 86-letniego mężczyzny znaczną sumę pieniędzy. Dzięki przytomności pracownicy banku staruszek nie stracił 50 tys. zł.
Udało się zapobiec oszukania staruszka to super,dobrze ze pracownik banku wykazał się czujnością.Namierzyć i ująć sprawców to już trudniejsze zadanie dla policji.Wczoraj był artykuł na DW jak sąd takich właśnie potraktował…łagodnie to mało powiedziane.po 3 miesiące aresztu dla sprawców winnych wyłudzenia 125 tys. zł o ile dobrze pamietam.
alojzy
Takie oszustwa można zlikwidować jednym poleceniem dla pań w „okienkach ” banku …każda większa kwota wyplaty przez „seniora ” powinna być „delikatnie” wybadana przez panią w okienku ….nie jakieś naruszające poczucie prywatnosci pytania ,tylko nawet zwykłe niby żartobliwe stwierdzenie : „wie pan ,pani że jest dużo oszustw i wyłudzeń metodą na „wnuczka ” ? i podejrzewam ze było by szybko po problemie
ant
i po jaki chu pracować? gdzie dostaniesz taką kase w 3 miesiace? a pieniadze „przepiłem” i ni mam.
Ciekawy
Podstawową rzecz to zlikwidować seniorowi telefon stacjonarny. Dzwonią wyłącznie na stare numery ze starych książek telefonicznych.
Ewentualnie zmienić numer na nowy.
Luk
Masz racje.
I poszedł zakładać konto z tym telefonem stacjonarnym bo miał bardzo długi kabel.
ej Ty
Interesujące, skąd oszuści wiedzą, że starsza osoba ma duże oszczędności. Wygląda na to, że oszuści zatrudniają się również w bankach i przekazują informacje.
Udało się zapobiec oszukania staruszka to super,dobrze ze pracownik banku wykazał się czujnością.Namierzyć i ująć sprawców to już trudniejsze zadanie dla policji.Wczoraj był artykuł na DW jak sąd takich właśnie potraktował…łagodnie to mało powiedziane.po 3 miesiące aresztu dla sprawców winnych wyłudzenia 125 tys. zł o ile dobrze pamietam.
Takie oszustwa można zlikwidować jednym poleceniem dla pań w „okienkach ” banku …każda większa kwota wyplaty przez „seniora ” powinna być „delikatnie” wybadana przez panią w okienku ….nie jakieś naruszające poczucie prywatnosci pytania ,tylko nawet zwykłe niby żartobliwe stwierdzenie : „wie pan ,pani że jest dużo oszustw i wyłudzeń metodą na „wnuczka ” ? i podejrzewam ze było by szybko po problemie
i po jaki chu pracować? gdzie dostaniesz taką kase w 3 miesiace? a pieniadze „przepiłem” i ni mam.
Podstawową rzecz to zlikwidować seniorowi telefon stacjonarny. Dzwonią wyłącznie na stare numery ze starych książek telefonicznych.
Ewentualnie zmienić numer na nowy.
Masz racje.
I poszedł zakładać konto z tym telefonem stacjonarnym bo miał bardzo długi kabel.
Interesujące, skąd oszuści wiedzą, że starsza osoba ma duże oszczędności. Wygląda na to, że oszuści zatrudniają się również w bankach i przekazują informacje.