Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Drogą Męczenników Majdanka jeździmy po nowemu. Jeden pas jezdni tylko dla komunikacji miejskiej (zdjęcia)

Na Drodze Męczenników Majdanka w Lublinie kierowcy mają już do dyspozycji tylko po jednym pasie jezdni do jazdy na wprost. Drugi pas przeznaczony jest teraz dla pojazdów komunikacji miejskiej.

44 komentarze

  1. dwupasmowe ulice w mieście w jednym kierunku to ogień dla harcowników asfaltu.
    każda ulica w centrum miasta powinna być jednopasmowa, to poprawia bezpieczeństwo
    i zmusza do normalnej jazdy. Jestem miłośnikiem auta (komunikacji masowej raczej nie)
    i dlatego eliminacja **** zmieniających co chwila pasy jest mi bardzo bliska.
    Wbrew pozorom ulice jednopasmowe są szybsze i zdecydowanie mniej kolizyjne.

  2. A tu proszę i taxi się podłączyło ,widać miasto lubi sponsorować tę gałąż biznesu.

    z

  3. Brawo jak na ul. Muzycznej korek na jednym pasie a drugi wspaniaomyślny pusty pas brawo czyli warszawska technika albo rowe albo autoban poco zmniejszać korki lepiej stać i dotego oczywiście w wawie choć jeszcze taxi może jechać po tym pasie a w Lublinie po co.

  4. Kiedy wreszcie zrozumiecie, że buspasy mają tworzyć korki..!!?!?! Tym sposobem duża część osób kupi bilety MPK i nadal będzie płacić podatki za samochody, opłaty parkingowe itp… i biznes się kręci a ty stój jak ten ch..j na weselu… tzn przystanku marznąc lub w korku obgryzając paznokcie…
    Kiedy zwolennicy „przesiadania” się z samochodów do MPK zrozumieją że w wielu przypadkach nie da się zrezygnować ot tak z auta (dzieci, służbowe, towary, usługi, itp…)

  5. Bus pas na ulicy która nie jest zakorkowana xDD cóż za przejaw inteligencji, oby całe miasto stanęło 1 listopada w korkach za te debilne pomysły.

  6. Metro wykopie jak tak chcecie komunikację miejską wspierać…

  7. To jest skandal.. nowy most na Grygowej i bus pas… 3 autobusy na godzine… jak sie trafi koparka tir albo L to jest po prostu masakra inwestycja za 70mln zlotych…

  8. Ale od kiedy to oznakowanie poziome stanowi cokolwiek. Brak oznakowania pionowego powoduje, że bus pasy nie obowiązują. Poza tym, gdzie od każdego skrzyżowania oznakowanie do zjazdu z bus pasu. Spartaczona robota. Chyba organizator ruchu mało wie o przepisach i nie wie jak z obić odpowiednie oznakowanie.

Z kraju