W ostatnim czasie liczba pasażerów w autobusach i trolejbusach w dni powszednie spadła nawet o blisko 40 procent. Dlatego też zapadła decyzja o okrojeniu rozkładów jazdy. Sytuacja w komunikacji miejskiej ma być stale monitorowana i w przypadku potrzeb, wprowadzane będą kolejne zmiany.
I co Panie Żuk nie pomogło wprowadzenie zakazu kupowania abonamentu mieszkańca dla bezrobotnej osoby mieszkającej w płatnej strefie parkowania a miało to zmusić do sprzedawania aut i korzystania z zakarzonych Covid 19 autobusów.
Michał
Kłamią ,w autobusach dalej jest tak jak było. Tylko jest okazja do oszczędności. Bilety podrożały autobus będzie jeden na godzinę i pasażer jeden na drugim. Biznes to biznes.
ThetruthUSA
Jaki fake najpierw zamalo autobusow potem że inaczej co to za kombinatorstwo stoją palanty na przystankach i liczą ile jest osób. Panie Żuk wywieziemy pana na taczce z urzędu
I co Panie Żuk nie pomogło wprowadzenie zakazu kupowania abonamentu mieszkańca dla bezrobotnej osoby mieszkającej w płatnej strefie parkowania a miało to zmusić do sprzedawania aut i korzystania z zakarzonych Covid 19 autobusów.
Kłamią ,w autobusach dalej jest tak jak było. Tylko jest okazja do oszczędności. Bilety podrożały autobus będzie jeden na godzinę i pasażer jeden na drugim. Biznes to biznes.
Jaki fake najpierw zamalo autobusow potem że inaczej co to za kombinatorstwo stoją palanty na przystankach i liczą ile jest osób. Panie Żuk wywieziemy pana na taczce z urzędu