Czwartek, 29 lutego 202429/02/2024
690 680 960
690 680 960

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

Na drodze ekspresowej S12/17 ciężarówka uderzyła w bariery. Kierowcy nic się nie stało. Jak zapewniał mężczyzna, nie był w stanie opanować pojazdu.

Do zdarzenia doszło w niedzielę nad ranem na obwodnicy Lublina. Na węźle Zadębie ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery. Na miejscu interweniowała policja oraz służba drogowa.

Jak nam przekazano, kierujący DAF-em mężczyzna poruszał się od strony Piask. W pewnym momencie stracił panowanie nad pojazdem. Jak wyjaśniał, w przednim prawym kole wystrzeliła opona, przez co zestaw wjechał w bariery.

W zdarzeniu nikt nie odniósł obrażeń ciała. Przez blisko dwie godziny występowały niewielkie utrudnienia w ruchu.

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

Ciągnik siodłowy z naczepą uderzył w bariery na obwodnicy Lublina. Kierowca twierdzi, że to przez oponę

15 komentarzy

  1. Kiedy w końcu ktoś zmądrzeje i wsadzi te ciężarówki jadące na zachodnią granicę na pociągi. Kierowca by się przespał, zjadł coś w warsie i bez spiny.

    • Sam się wsadź na tory i wywieź na białe niedźwiedzie. Już słuchać się tych bzdur o tirach na torach nie da. Klepiecie coś o czym pojęcia bladego nie macie, bo fajnie brzmi.

      • Odezwał się mgr inż. od wrzucania biegów

        • Kup sobie jedną ciężarówkę i poprowadź firmę transportową, albo spróbuj dowieźć towar w rejon gdzie nie ma torów, ramp itp. A jak już splajtujesz albo zesrasz się że strachu w portki to nie zabieraj więcej głosu w sprawach o których nie masz bladego pojęcia.

  2. Gdyby opony nie były równe z wiekiem ciągnika siodlowego, to sasza nie wjechałby by w bariery.

    • … dokładnie to samo pomyślałem

    • Nie znam się – to się wypowiem! 😛

      Wydaje mi się, że w przypadku ciężarówek, które żeby na siebie zarobić muszą cały czas jeździć, to opona prędzej się zużyje niż zestarzeje.
      Dlatego też robi się „nalewki” czy jakieś tam regeneracje – opona jest jeszcze „młoda”, konstrukcja zdrowa, tylko bieżnik się kończy.

      Chyba…
      (jak już wspominałem – nie znam się)

      • Maniek, nie tylko Ty trzymałeś fajere, nalewki to sobie można zakładać do 4oski jeżdżącej po budowie a nie na przód do zestawu który robi trasy międzynarodowe. No chyba ze ktos lubi kręcić sruby raz w tygodniu.

        • Co prawda – mam prawo jazdy kategorii C (bez E), ale nigdy zawodowo nie jeździłem.
          Coś mnie źle zrozumiałeś 😛

        • U nas tak, na wschodzie jest trochę inaczej…

  3. Uwaga w stronę wielbicieli przydrożnych drzew!!! Gdyby przy drodze rosło duże drzewo kierowca trup tir złom a tak wszystko da się naprawić i kierowcy nic bariera rozproszyła siłę- drzewo nie drgnie

  4. Opony były złe. Podwozie było złe. I bariery były złe.

Dodaj komentarz

Z kraju

Polityka i społeczeństwo