Od wielu miesięcy autokary firm przewozowych są nieużywane, tymczasem zgodnie z instrukcjami producentów jest to niedopuszczalne dla zamontowanych w nich systemów. Dlatego też odbędą się przejazdy techniczne, mające na celu utrzymanie floty w nienagannym stanie technicznym.
Bo rząd daje kasę na takie barachlo jak majteczki w kropeczki.
Bławat
No tak, majteczki, a w efekcie jest syndrom ,,srania” u Jandy. Ubogacanie kulturowe, natomiast inni będą musieli udowodnić brak płynności finansowej.
As
Macie na siłę jezdzić autokarami i już.
Kuba
I znów wk….e tysiące kierowców tamując ruch.
Zamiast być po Waszej stronie będą was bluzgać. A tych z Warszawki tyle obchodzą protesty w Lublinie co zeszłoroczny śnieg.
Ale Wasza sprawa.
Brawo!!
Sam jestem w tej samej sytuacji.Turystyka stanęła.Linie regularne świeca pustkami. Auta nie jeżdżą prawie. Leasingi trzeba płacić.Nie ma to tamto. Umowy nie przewidziały takiej sytuacji wiec płacić. Tylko za co. Nie biadolę. Nie wyciągałem reki do państwa. Lepiej gorzej ale auta są dalej i ludzi nie ubyło . 3 mam kciuki za Was!!!
..
Nauczyli się skur…..że Państwo da. Z jakiej racji dawac prywatnymi osobom pieniądze???bo ma firmę?a kot mu kazał zakładać biznes? W biznesie należy się liczyć z wszelkimi przeciwnościami ! Bankrutuj jeden z drugim i tyle. Ludzmi którzy są grupowo zwalniani jakoś nikt się nie przejmuje.
Gamer
Przestańcie utrudniać życie innym, po co komu autobusy jak każdy ma teraz samochód a nawet dwa. Zlicytować te diesle smierdzące z ulic.
Xxx
Rodzinne firmy co zaczynały od blaszaków przerobionych na osobowe jeździć przed pksem za niższą stawkę żeby klienta zabrać a teraz płacz bo upadają tak samo jak PKS ?
Ja
Nie martwiliście się o rodzinne firmy, którym kiedyś za granicą odebraliście chleb będąc dla nich nieuczciwą konkurencją. Ktoś się szczyci, że w Londynie miał 60 autokarów. Nie piśnie jednak ani słówkiem, że odebrał tę pracę brytyjskim przewoźnikom płacącym uczciwie lokalne pensje, opłaty i podatki. A poza tym, kto wam kazał brać kredyty i leasingi? Tak się kończy cwaniakowanie.
Bo rząd daje kasę na takie barachlo jak majteczki w kropeczki.
No tak, majteczki, a w efekcie jest syndrom ,,srania” u Jandy. Ubogacanie kulturowe, natomiast inni będą musieli udowodnić brak płynności finansowej.
Macie na siłę jezdzić autokarami i już.
I znów wk….e tysiące kierowców tamując ruch.
Zamiast być po Waszej stronie będą was bluzgać. A tych z Warszawki tyle obchodzą protesty w Lublinie co zeszłoroczny śnieg.
Ale Wasza sprawa.
Sam jestem w tej samej sytuacji.Turystyka stanęła.Linie regularne świeca pustkami. Auta nie jeżdżą prawie. Leasingi trzeba płacić.Nie ma to tamto. Umowy nie przewidziały takiej sytuacji wiec płacić. Tylko za co. Nie biadolę. Nie wyciągałem reki do państwa. Lepiej gorzej ale auta są dalej i ludzi nie ubyło . 3 mam kciuki za Was!!!
Nauczyli się skur…..że Państwo da. Z jakiej racji dawac prywatnymi osobom pieniądze???bo ma firmę?a kot mu kazał zakładać biznes? W biznesie należy się liczyć z wszelkimi przeciwnościami ! Bankrutuj jeden z drugim i tyle. Ludzmi którzy są grupowo zwalniani jakoś nikt się nie przejmuje.
Przestańcie utrudniać życie innym, po co komu autobusy jak każdy ma teraz samochód a nawet dwa. Zlicytować te diesle smierdzące z ulic.
Rodzinne firmy co zaczynały od blaszaków przerobionych na osobowe jeździć przed pksem za niższą stawkę żeby klienta zabrać a teraz płacz bo upadają tak samo jak PKS ?
Nie martwiliście się o rodzinne firmy, którym kiedyś za granicą odebraliście chleb będąc dla nich nieuczciwą konkurencją. Ktoś się szczyci, że w Londynie miał 60 autokarów. Nie piśnie jednak ani słówkiem, że odebrał tę pracę brytyjskim przewoźnikom płacącym uczciwie lokalne pensje, opłaty i podatki. A poza tym, kto wam kazał brać kredyty i leasingi? Tak się kończy cwaniakowanie.