Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

Kiedy zobaczyła, że zbliżający się do skrzyżowania pojazd ma włączony kierunkowskaz, sądziła iż będzie skręcał. Dlatego też wyjechała z bocznej uliczki. Kierowca volkswagena pojechał jedna prosto i doszło do zderzenia.

Do zdarzenia doszło w piątek około godziny 12:30 na ul. Jana Pawła II w Lublinie. Na skrzyżowaniu z ul. Tymiankową zderzyły się dwa samochody: osobowy i dostawczy. Na miejscu interweniowali ratownicy medyczni oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierująca toyotą kobieta wyjeżdżała z ul. Tymiankowej. Doprowadziła do zderzenia z dostawczym volkswagenem, którego kierowca poruszał się w stronę al. Kraśnickiej. Na szczęście w zdarzeniu nikt nie odniósł obrażeń ciała.

Jak tłumaczyła kobieta, w volkswagenie włączony był prawy kierunkowskaz, więc sądziła, iż kierowca będzie skręcał w ul. Tymiankową. Potwierdzają to świadkowie. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Są utrudnienia w ruchu.

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

Zobaczyła włączony kierunkowskaz i wjechała na skrzyżowanie. Zderzyła się z dostawczym volkswagenem (zdjęcia)

(fot. lublin112, nadesłane Sylwia)

27 komentarzy

  1. To może wkoncu zrobią tam swiatla? Ograniczenie do 40 a każdy pruje 80/90 i się nie da a i wjechać ani wyjechać z tymiankowej. PADAKA.

  2. Bus dostał mandat za sygnalizowanie manewru którego nie wykonał.
    A toyota mandat za spowodowanie kolizji.

    I wszystko w temacie.
    Aczkolwiek jeszcze można go było przeważyć bo nie wiadomo ile miał na pace.

  3. Po co w takim razie kierunkowskazy jeżeli i tak włączajacy się do ruchu pojazd musi czekać aż nadjezdzajacy pojazd wykona manewr? Dla ozdoby? Kierunkowskazy powinny służyć aby usprawnić ruch. A odpowiedzialność za kolizje z powodu złego zastosowania kierunkowskazów powinna zostać przeniesiona na tego który wprowadził w błąd włączajacego się do ruchu. Inaczej sprawiedliwości nie ma.

Z kraju