Sobota, 11 maja 202411/05/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie dwóch aut na al. Spółdzielczości Pracy. Sprawa skończy się w sądzie

Pomimo, że kierowca ciężarówki wyjeżdżał z drogi podporządkowanej, twierdzi, że to jemu powinno się ustąpić pierwszeństwa przejazdu. Po tym jak zderzył się z samochodem osobowym, sprawa trafi do sądu.

48 komentarzy

  1. czy zostały mu zatrzymane uprawnienia na 3 miesiące ??

  2. Seba król osiedla

    Co nie zmienia faktu, że kobitka jakby miała trochę mózgu to by zjechała na lewy pas, ale trzymała się prawego jakby specjalnie polowała na kolicję.

  3. Ciężarówki jeżdżą tak jakby zawsze miały pierwszeństwo … zmienia pas … ustąp mu mimo, że jesteś na lewym. Chce wyjechać – zatrzymaj się bo on wyjeżdża. Dziś jadąc przez Niemce w trakcie 15 minut nagrałam 3 wymuszenia pierwszeństwa przez ciężarówki. Film mam zgrany na komputerze i zastanawiam się czy wysłać na komendę do Lublina (LLB – wymuszenie przy wyjeździe z drogi z Rokitna, ten sam wymuszenie zatrzymania kilkunastu samochodów bo puszczał kolegę, oraz tenże kolega na LC, zajechanie drogi w Ciecierzynie). Żaden z was nie powinien nigdy posiadać prawa jazdy. Chętnie bym się z wami spotkała w sądzie, może akurat komuś przez punkciki zabraliby prawo jazdy 🙂

    • Ewo zgadzam się ale nie do końca czasem musimy czynić pewne wymuszenia żeby wogole włączyć się do ruchu bo czesto 40 tonowy skład rusza powoli i nie rozpędzi się tak jak osobowka a czekając na kompletnie wolne skrzyżowanie tamujemy ruch z tylu. Zresztą jakiemu kierowcy nawet małego auta nie zdazylo się wymusić.czasami powodem jest też kończący się czas na jazdę i trzeba szybko znaleźć miejsce na pauzę.

      • Co Ty za bzdury z tym czasem wypisujesz. Ten dopiero ruszał w drogę. Nawet jak był po przerwie to miał przed sobą ze dwie godziny. A poza tym to żaden przepis nie nakazuje zatrzymania się na np. środku skrzyżowania gdy Ci się czas skończy. Po prostu „wal po osobówce – jest poniżej nóg” i wszystko w temacie. Jak wiedział, że nie skręci w lewo bo się nie rozpędzi to mógł pojechać w prawo, zrobić pętlę na skrzyżowaniach ze światłami i bezpiecznie wyjechać z Lublina. Ale przecież jadę dużym i mi więcej wolno, to nic, że ktoś może zginąć, ale zaoszczędzę kilka złotych. Mam nadzieję, że Sąd da mu zakaz prowadzenia pojazdów.

    • Wrzucaj filmiki na YT i jeszcze tablice rejestracyjne delikwentów do internetowej księgi skarg i zażaleń 😉

    • to walnij w jednego i powiedz ze to nie twoja wina bo cie szew wnerwil

    • Samo wysłanie nic nie da, potrzebne zeznania… A poza tym nagrany kierowca ma prawo założyć sprawę cywilną o rozpowszechnianie wizerunku i na koniec jeśli nie masz zgłoszonej kamerki do urzędu to sąd wedle prawa nie może brać takiego dowodu pod uwagę…

      • Co ty za bzdury wypisujesz ? Jaki wizerunek ? Przeciez nikt nie pokazuje czyjejs mordy tylko auto, ktore np wymusza pierwszenstwo

      • Do tej pory pisałeś z sensem. Co się popsuło?
        Założyć sprawę cywilną można, każdy może, efekt zerowy. Zwłaszcza kiedy powołujesz się na ujawnienie tablic rejestracyjnych (w kolejnym komentarzu). To nie są dane osobowe.
        A dowody wedle prawa są wówczas, kiedy je za takie uzna Wysoki Sąd. Film z każdej kamerki też.
        I na koniec, nadużyciem z Twojej strony jest powoływanie się na nieistniejące prawo (zgłoszenie kamerki do urzędu – boki zrywać:)

        • Zgłoszenie kamerki nie jest wymagane ale pomaga w sądzie, dobry papuga nie pozwoli włączyć takiego dowodu do sprawy, a co do danych osobowych to nie jest w ustawie to jasno sprecyzowane i tak naprawdę dobry papuga udowodni Ci że po tablicach pozna Cię jakiś znajomy na YT i już masz koło tyłka, po tablicach dojdzie Cię policja to dla Ciebie nie jest to rozpowszechnianie Twoich danych? A dlaczego tablice w artykułach masz zasłaniają?

          • Zgłasza se sprawę na Policję – z kopią nagrania. Nikogo nie interesuje kamerka. Co najwyżej sąd może zażądać przesłuchania śwadka, za zwyczaj na komendzie właściwej do miejsca jego zamieszkania – potwierdzasz, czy pamiętasz to, co na filmiku, kiedy, w jakich warunkach, czy jechał mężczyzna czy kobieta etc. 20minut i o sprawie. Wezwania do sądu to narawdę rzadkość, może 0,5 % spraw, jeśli np są problemy z odczytaniem tablicy rej. z filmiku

          • Co do komentarza Pani Ewy, mi się zdarzyło nagrać trochę więcej wymuszeń osobówek na ciężarówce. I moglibyśmy się tak licytować, gdyby nie to, że nie popieram takiego zachowania, ani u kierowców dużych, ani małych aut. Idioci jeżdżą jednymi i drugimi. Nie generalizujmy.

            Co do filmików z kamer jako dowodów, jest natomiast jeszcze jeden problem. Stwierdzenie kto kierował w tym czasie autem. O ile jest obowiązek wskazania kierowcy przez właściciela pojazdu w przypadku zdjęcia z fotoradaru, to nie wiem czy jest taki w przypadku filmu z kamery osoby prywatnej. Kolejną rzeczą jest to, że film na YT (lub inna kopia filmu) nie może być dowodem, tylko jego oryginał, na nośniku, na którym został nagrany. Krótko mówiąc, karta pamięci zostaje zatrzymana jako dowód.

  4. Odmowa z powodu ilości punktów na koncie?

  5. Bardzo prosty manewr skręcić w lewo w al. Spółdz. Pracy z tej ulicy o 16:30.
    Ludzie mają galaretę zamiast mózgów. Trzeba jeszcze dobrych 10 lat żeby złapali trochę normalności i ogłady za kółkiem. Pozdrawiam kierowcę ciężarówki i kierowców MPK.

    • Sam masz galaretkę zamiast mózgu, pisząc takie bzdury. Kierowców ciężarówek przepisy nie obowiązują ?

  6. Pan za dużo pojeździł na wschodzie i myślał że tak jak tam pierwszeństwo ma większe auto.

  7. Może kierowca jest ze wschodu a tam tak jeżdżą

  8. Kierowca ciężarówki ma rację. Na pierwszy rzut oka widać, że jego pojazd jest większy, więc to chyba oczywiste, że ma pierwszeństwo.

  9. Teoretycznie ta pani nie jest winna ale w życiu tak jest że gdybym nie hamował to miałbym już np. kilku pieszych na sumieniu mimo iż nie byli na pasach. Wiadomo że taki wielki kloc nie wyskoczy jak gti , potrzebuje miejsca i czasu. Normalny kierowiec by tego uniknął, chyba że szuka stłuczki 🙂

  10. To skrzyżowanie pewnie pochłonie jeszcze parę wraków,wyjeżdżają z budowy i wymuszają,a jak pamiętam z publikacji organizacji ruchu na tym skrzyżowaniu planowane są światła. Zarząd dróg powinien wymusić na inwestorze postawienie świateł przed rozpoczęciem budowy i nie było by zagrożenia, ale jak zwykle kłania się „tupolewizm”.Czekajmy na ofiary to może coś się zmieni.

    • większość kierowców na wschodzie to UA, bo polacy nie chcą pracować za takie stawki. A na Ukrainie tak się właśnie jeździ – duży „może” więcej i mamy efekty.