Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Z zatoczki autobusowej wyjechał prosto na lewy pas. Zderzył się z bmw

Kierowca autobusu komunikacji miejskiej, wyjeżdżając z zatoczki, wjechał od razu na lewą stronę jezdni. Wymusił pierwszeństwo przejazdu na bmw poruszającym się lewym pasem.

87 komentarzy

  1. MASAKRA – ILU IDIOTÓW PISZE TU KOMENTARZ !!! Dojeżdżam Kraśnicką do pracy prawie codziennie w różnych godzinach zależnie od zmiany. Jest możliwość – to wpuszczam autobus , ale… czasami jest tak ( nawet często ) że kierowca autobusu włącza kierunek dopiero jak wyjeżdża z zatoczki ( w trakcie jazdy ). Wtedy sam mam ochotę ( i czasami to robię ) przyhamować lub przyśpieszyć żeby nauczyć BURAKA za kierownicą autobusu że chęć wyjazdu z zatoki lub zmianę pasa należy sygnalizować WCZEŚNIEJ !! ( ZAWSZE widząc autobus jadący prawym pasem z kierunkiem w lewo wpuszczam go bo wiem że czeka żeby ktoś go wpuścił ). Więc PROSZĘ : kierowcy autobusów ( nie ważne czy mpk czy jakieś inne firmy) – sygnalizujcie wcześniej chęć zmiany pasa ruchu ( nie dotyczy tych którzy to robią 🙂 )i uważam że MYŚLĄCY kierowcy osobówek to zrozumieją i usprawnią waszą pracę !
    P.S. ” królowie ” kierowcy dużych autobusów nie czujcie się panami dróg bo nimi nie będziecie – chyba że założycie sobie sygnały na dachu – szanujmy się nawzajem

    kierowca mniejszego auta

    • Jest dużo buraków w różnych samochodach, którzy jeszcze nie wiedzą do czego służą kierunkowskazy. Nie ma znaczenia jakie litery są w rejestracji bo burak i tak jest burakiem – wystarczy zobaczyć jak wykonuje manewry na jezdni.

      • Potwierdzam, zbyt wielu kierowców i nie mówie tu o kierowcach MPK, nie rozumie po co są kierunkowskazy. ONE mają sygnalizować nasz manewr zdecydowanie PRZED jego wykonaniem, a nie w trakcie bądź nawet po jego wykonaniu bo tacy też się zdarzają. Kompletny brak zrozumienia po co to się robi

  2. To nie mpk tylko irex

  3. Królowie szos z BMW / dobrze jednego mniej jeszcze powinien mandat dostać za nie wpuszczenie autobusu i 10 punktów brawo Irex

  4. Tam często stoi 79 jeden pas to za mało dla autobusu musi zająć kawałek drugiego aby wyjechać, wielu z was eksperci tego nigdy nie pojmie, albo wie i celowo przyspiesza norma na lubelskich ulicach,włączasz kierunek autobusem od razu widać jak wszyscy gazu dodają, broń Boże żeby tylko autobus nie był pierwszy.

  5. Zawsze włączam kierunek i czekam,rzadko dłużej niż kilkanaście sekund. Tak samo przy zmianie pasa,kierunek i jak nikt nie wpuszcza to zatrzymuje się i czekam,zawsze ktoś wpuśći.Takie wymuszanie to jest chamskie zachowanie,tym bardziej wyjeżdżanie bez włączenia kierunkowskazu.

  6. Zgadza się i wbrew temu co tu piszą i myślą starym szoferom się najbardziej spieszy,

  7. w ciągu ostatniego miesiąca kilka razy autobus na chama się wcisnął przede mnie, ostatnio na rondzie zana wyjechał z za mnie pasem jadącym na prosto i wjechał przedemnie na lewy pas (na środku ronda). tylko trąbnąłem i na hamulec bo samochód świeżo po remoncie i szkoda było, a takich kierowców powinni od razu zwalniać bo z ludźmi jechał ale niestety kamerki nie miałem…

  8. jedyną szansą zeby wszystkich pogodzic jest likwidacja komunikacji miejskiej w naszym kochanym Lublinie. Kierowcy w ciagu miesiaca znajda sobie duzo ciekawsze i lepiej płatne fuchy, autobusy sprzedac do Puław, Chełma i Zamoscia, trolejbusy na Ukraine , biurowce tez sa w dobrym miejscu, hale, warsztaty mozna spieniezyć a na placu zajezdni zrobimy sobie tor dla beemek. bawimy na calego.a na miescie bajka, nikt na siebie nie trabi, nikt nie krzyczy wszyscy jezdza w kncu zgodnie z przepisami,usmiechaja sie do siebie, nie stresuja sie dojezdzajac do zatok autobusowych czy innych miejsc gdzie koniecznoscia byl szalony rajd po pasach, aby tylko stanac na swiatlach przed ,a nie za AUTOBUSEM. By zyło sie lepiej 🙂

    • Dobrze gadasz !! Ale MPK przy takim zarządzaniu samo się zawinie i to szybciej niż nam się wydaje.

  9. bimmer takie szroty jak twój to stoja na złomach w Niemczech

  10. To jak jest w końcu z tym art.18 kodeksu drogowego ??

Z kraju