Wypadek z udziałem pięciu aut na al. Tysiąclecia. Droga jest zablokowana (zdjęcia)

Po wypadku całkowicie zablokowana jest al. Tysiąclecia w Lublinie. W kierunku Świdnika tworzą się ogromne korki.

Do wypadku doszło w poniedziałek około godziny 15:30 na al. Tysiąclecia w Lublinie. Na przejściu dla pieszych w pobliżu młyna Krauzego zderzyło się pięć pojazdów. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespoły ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak wstępnie ustalono wszystkie auta jechały w kierunku Świdnika. W pewnym momencie na przejście weszła piesza. Kierowcy zaczęli gwałtownie hamować a pojazdy zderzyły się między sobą. Łącznie uszkodzonych zostało pięć samochodów: dwa renaulty, opel, citroen i suzuki.

W zdarzeniu poszkodowana została jedna osoba, którą przetransportowano do szpitala. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności wypadku. Występują bardzo duże utrudnienia w ruchu. Al. Tysiąclecia jest całkowicie zablokowana. Pojazdy kierowane są przez ul. Mełgiewską.

(fot. lublin112, nadesłane – Tomasz, Mateusz)

Zobacz również

40 komentarzy

  1. Trzeba było jeszcze szybciej jechać. Panowie zapomnieli że są w mieście, a nie na autostradzie.

  2. to przejscie to powinni zamknąc trasa szbkiego ruchu

    • Jaka trasa szybkiego ruchu bałwanie ciemny ⛇?
      Od rozwidlenia (czytaj „skrzyżowania”) do przejścia obowiązuje tam 50km/h, dopiero za przejściem masz znak podnoszący znów dopuszczalną prędkość.

    • Słusznie prawisz.
      W ogóle powinny zlikwidować wszystkich pieszych to przejścia nie będą potrzebne.

    • O którą trasę szybkiego ruchu Ci chodzi?

    • Należy przywrócić fotoradary z dodatkową funkcją mierzenia odstępu od poprzedzających pojazdów. Wtedy do takich sytuacji nie będzie dochodzić.
      A trasa szybkiego ruchu (nie Ci będzie) to co najwyżej występuje tam, gdzie dopuszczalna prędkość jest podniesiona do 70km/h – czyli nie w rejonie przejść dla pieszych.
      Chyba dostajesz (jak duża część kierowców) małpiego rozumu na widok drogi dwujezdniowej.

      • Mówiąc Twoimi słowami… uważasz że fotoradar załatwi sprawę i nałozy ograniczenie na nogę kierowcy? Sam nie raz sobie już odpowiedziałeś na to pytanie, że nie.

    • Trasa „szybkiego ruchu”, a nawet nie ma zakazu wjazdu: rowerów/traktorów itp. Ciekawe. Chyba ktoś znaki ukradł.

    • Niech wszyscy piesi chodzą 4km na około, bo niektórym kierującym nie chce się na odcinku 100 metrów zdjąć nogi z gazu.

  3. Lemimgi bezodstępowe 🤪

  4. Te przejscia sa tam bez sensu. Powinno byc przejscie nadziemne. Inna sprawa ze jak jedziesz tam 80 to juz LSW mrugaja zeby jechac szybciej. A ograniczenie do 70….

    • Jak ktoś z tyłu mruga, to znaczy, żeby zwolnić, bo prawdopodobnie coś złego dzieje się z samochodem i kierowca z tyłu próbuje Cię o tym poinformować.
      W takiej sytuacji nie należy hamować gwałtownie, ale tylko widocznie zwolnić.
      Kierowca z tyłu podjeżdża bliżej, ocenia z bliższa (bo lepiej widać) i po jakimś, po przeprowadzonych oględzinach odjeżdża. Czasem jeszcze doświetla obserwowany samochód światłami drogowymi.

      • Tak franio ! Szczegolnie kiedy zbliza sie do mnie z duzo wieksza predkoscia i niemal całuje mój tylny zderzak. Bo jemu się spieszy i na ograniczeniu 70 wali tam grubo ponad 100. Najczesciej LSW LKS LZA

      • Dobre Franiu, akurat sam wiele razy mrugałem z tyłu, głównie na kobiety które jechały w nocy bez świateł albo na dziennych. W żadnym przypadku nie odniosło to rezultatu.

  5. mnie uczyli na kursie,ze nalezy zawsze utrzymywac odleglosc od samochodu przed nami aby zdazyc wychamowac. Ale to bylo 30 lat temu,a teraz jak ucza to widac na zdjeciach,chyba ze to wtorny analfabetyzm kierowcow….

  6. To jest niebezpieczne miejsce. Jeżdżę tam jako kierowca i jak już jest pieszy to jest nerwowo. Dużo aut spoza Lublina i nie spodziewają się przejścia w takim miejscu. Ostatnio przechodziłem jako pieszy. Oczywiście hamowanie jakiegoś rajdowca bo jeden zobaczył i zwalniał a król passat tdi go chciał łyknąć przed przejściem.

    • Sądząc po ilości wypadków na przejściach dla pieszych, to większość kierujących „nie spodziewa” się żadnych pasów jadąc ile fabryka dała…

  7. Na pięć aut nie ma BMW i AUDI. Ktoś chyba kręci film fantastyczny.😆

  8. Kładka dla pieszych powinna tam być.

  9. Nauczcie się jeździć, cały Lublin stoi…

  10. A może trzeba byłoby skierowac policjantów z drogówki żeby rozładować ten korek. Byłoby szybciej a nie pół miasta stoi

  11. Odnośnie korka.
    Te kilka tysięcy osób (w kilku tysiącach osobówek) zmieściły by się (jeszcze dość wygodnie) do kilkunastu przegubowych autobusach.
    I gdyby była sensowna sieć buspasów, to te kilkanaście autobusów nie słałoby ani chwilę w korku.

    • Powiem Ci, że osobiście bardzo chętnie wróciłbym do możliwości korzystania z przejazdów MPK. Pracując na terenie miasta zawsze korzystałem z usług komunikacji miejskiej – raz bywało lepiej, raz gorzej, ale nie narzekałem. Teraz niestety pracuję poza LU, a na domiar złego w miejscu, gdzie żadna komunikacja nie dojeżdża. Jestem zmuszony na wyłączność korzystać z auta i przyczyniać się do korków w mieście – niestety. Jednak to sytuacja dość wyjątkowa. Nie rozumiem tych, którzy mają możliwość jazdy MPK, a dupy przyrosły im do osobówek. Tak na oko z 75% pojazdów na lubelskich ulicach to auta jedynie z kierowcą. A później najgłośniej szczekają, że korki, że ruch, że masakra na drogach, że miejsc parkingowych nie ma… czy wszyscy muszą dojeżdżać w ten sposób, bez alternatywnych możliwości?

  12. Zamiast posprzątać szybko i zrobić przejazd to stoją te wraki i tamują ruch.

  13. szybciej ,szybciuej ,kostucha czeka

    szybciej było jechać i jeszcze bardziej „na zderzaku ” …to zamiast 5 aut ,rozwaliło by się moze jeszcze z 5

  14. Bo ktoś kuku zrobił pieszym wmawiając że mają pierwszeństwo…. I lezie taka nie patrzy no i nieszczęście gotowe.

  15. Niestety niektórzy piesi mają w doopie wszystko, potrafią wylezc przed maskę jak święte krowy nawet nie patrząc, że samochody są naprawdę blisko. Brak wyobraźni, założę się że prawa jazdy owa piesza nie miała.

  16. I gdzie tak pędzicie ? no gdzie ? na cmentarz wam pilno ? czy na wózek inwalidzki ? …uzywajcie trochę mózgownicy ,a nie tylko gaz umiecie wciskać

  17. Przechodzę tam niemal codziennie. Zawsze czekam na jakąś „dziurę” bez samochodów, co jest trudne zwłaszcza w szczytach komunikacyjnych, albo, że ktoś mnie przepuści. Wielkie święto jest jak się ktoś zatrzyma albo zwolni przed przejściem, zwykle jak mnie widzą to jeszcze przyspieszają. Nawet rano jak jest korek to jaśniepańscy kierowcy stoją na pasach albo jadą po nogach. I to wszystkie rejestracje. Nie dziwota że po dłuższym okresie stania ktoś wchodzi na przejście.

    • No właśnie.wszystkie rejestracje.a tłumaczenie ze lsw czy inne to pierprzenie głupot.jadąc widać z daleka ze ktoś stoi na przejściu to ciężko się zatrzymać niektórym na dosłownie 10sekund.i czasami sama nie mogę się zatrzymać bo jak widzę ze lewym pasem pędzi inny samochód to wolę nie ryzykować.a jako piesza jeszcze wkurza mnie ze idąc w 8mym miesiącu ciąży i z dziećmi rzadko się ktoś zatrzyma i przepuści. Wstyd…

  18. Wielopasmowa jezdnia z ograniczeniem 70 +przejście dla pieszych.Mnie to już śmieszy kto dał na to zgodę i następny przyklepał.To tak jak wg PoRD:pieszy nie może przebiegać na PDP a rowerzysta obok na domalowanych pasach wpada na jezdnię w imię prawa i nieśmiertelności bo zrobiono mi przecież PDR.

  19. Niech ktoś z redakcji wyjaśni mi jak mam wymowic pierwszą markę samochodu? Bo w tej odmianie nie bardzo wiem.

    • Odpowiedź znajdzie Czytelnik w słowniku języka polskiego, wystarczy użyć wyszukiwarki Google.
      Pozdrawiamy

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.9408zł 0.53%
    • GBP 4.7654zł 0.26%
    • EUR 4.3656zł 0.31%
    • CHF 4.0227zł 0.39%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019
      Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)
      Jechał ciężarówką całą szerokością drogi, miał blisko 6 promili. Zobacz nagranie (wideo)

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Potańcówka w skansenie na 400 par
      Berberys Klezmer Band – koncert Hava Nagila
      Obchody Święta Wojska Polskiego w Lublinie
      Europejskie Dni Dobrosąsiedztwa Granica 835 Kordon Kryłów – Krecziv
      Festiwal na Trójstyku na błoniach w Orchówku
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.