Zobacz moment zderzenia dwóch aut na al. Witosa

Wczoraj na skrzyżowaniu al. Witosa z ul. Doświadczalną doszło do zderzenia dwóch pojazdów osobowych. Moment wypadku nagrał nasz Czytelnik, który jechał za jednym z pojazdów.

Wczoraj na skrzyżowaniu ul. Doświadczalnej z al. Witosa doszło do zderzenia dwóch pojazdów osobowych. Ze wstępnych informacji wynika, że kierowca citroena, jadąc od strony Zamościa podjął manewr skrętu w lewo, w ul. Doświadczalną. Zderzył się jednak z pojazdem jadącym od centrum Lublina.

Jak twierdzi nasz Czytelnik, który był świadkiem wypadku, kierowca renaulta wjechał na skrzyżowanie na pomarańczowym świetle i po chwili doszło do zderzenia. Jedna osoba trafiła do szpitala.

 

2018-08-07 07:31:33
(fot. wideo nadesłane)

36 komentarzy

  1. Wiklinowy Nocnik

    nic nie widac

  2. szkoda trzymać taki rejestrator nawet na tylną szybę – dodatkowo data źle ustawiona

  3. sprawa bardzo dyskusyjna, bo kierowca citroena nie miał do skrętu bezwarunkowej strzałki – zapewne zasugerował się przychamowującymi pojazdami na lewym pasie, nie bacząc, że ktoś może szybciej się poruszać na prawym…pomarańczowe światło służy do opuszczenia skrzyżowania

    • W Polsce mamy zielone, żółte i czerwone światło. Dwa ostatnie zabraniają wjazdu za sygnalizator. Pomarańczowe czy głębokie żółte to abstrakcja. Manewry masz wykonywać tak, żeby przejechać na zielonym. Jak jest korek to zatrzymuje są się przed sygnalizatorem a nie dopinasz peleton na skrzyżowaniu. Za zablokowanie skrzyżowania – czytaj zjeżdżasz z niego lub stoisz na nim jak kierunek poprzeczny ma już zielone jest mandat w wysokości 300 zł plus 2 punkty karne. Lepiej przemyśl swoją „taktykę” poruszania się po drogach, bo kiedyś się zdziwisz.

      • tak jak to zostało wyłuszczone – jeśli manewr wymaga gwałtownego hamowania, to można na wczesnym czerwonym/późnym pomarańczowym jechać

        • Warunkowy zjazd ze skrzyżowania (tylko na wprost) w przypadku gdy gwałtowne hamowanie może spowodować zagrożenie (nie dotyczy zatem sytuacji gdy nikt za Tobą nie jedzie a od tego masz lusterko wsteczne, żeby widzieć co się za Tobą dzieje) nie oznacza sytuacji o której piszesz i jest to tylko Twoja nadinterpretacja „pomarańczowe światło służy do opuszczenia skrzyżowania”. Po pierwsze nie pomarańczowe, tylko żółte a po drugie w żadnym przypadku czerwone. A Twoja nadinterpretacja oznacza, że w każdej sytuacji możesz przejechać na żółtym choćby skręcając z lewo czy w prawo. To doprowadza do takich sytuacji, że wielu mniej ogarniętych kierujących przejeżdża na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym z sygnalizacją świetlną w lewo lub prawo na żółtym nie dlatego, że sytuacja od nich to wymusza, tylko dlatego, żeby załapać się na kolejne zielone na drodze prostopadłej. I w ten oto sposób Lublin jeździ na żółtym i czerwonym. Bo wszyscy przecież zjeżdżają. A prawda jest taka, że tych wszystkich nie powinno być wogóle na skrzyżowaniu.

          • Chłopie gdzie on miał światło do zjazdu(żółte,pomarańczowe,czy też inne)tam niema żadnego sygnalizatora,po prostu wymusił.Tak jak tamten mógł spojrzeć w lusterko,tak ten mógł spojrzeć w prawo. Jemu znacznie łatwiej było to zrobić.

          • @jarek – ale po co Ty do mnie piszesz? Ja nie piszę o tym, który wymusił, tylko wyjaśniam poprawnemu to czego zrozumieć nie potrafi.

      • Gdzie tam był korek? Miał wolny pas to jechał,zapaliło się żółte przed nosem to chciał przejechać, a nie hamować jak głupi i wcale tak nie pędził.

    • Według przepisów o ruchu drogowym, jeśli sygnalizator pokazuje żółte światło, kierowca musi zatrzymać się jeszcze przed sygnalizatorem. Są jednak sytuacje, w których dużo większe zagrożenie może przynieść próba zatrzymania się przed sygnalizacją. Dlatego prawo dopuszcza przejazd na żółtym świetle wówczas, gdy samochód znajduje się tak blisko sygnalizatora, że kierowca nie może zatrzymać się bez gwałtownego hamowania.
      W tym przypadku wjechał na skrzyżowanie w ostatnim momencie przed zimną światła. Więc miał dużo czasu na zatrzymanie, ale nie mnie to oceniać.

      • Przepisów trzeba przestrzegać i tu się z tobą zgadzam.Jednak kierowca skręcający nie miał zielonego pojęcia jakie światło pali się dla nadjeżdżających,więc zamiast spojrzeć czy nic nie nadjeżdża władował się na skrzyżowanie sugerując się innymi samochodami(to,że ktoś zwalnia nie znaczy,że ma czerwone światło i trzeba było poczekać,aż wszystkie pasy ruchu będą wolne).Widząc pędzące auto mógł chwilę zaczekać. Wystarczyło trochę wyobraźni.

        • właśnie o tym pisałem wyżej…dlatego sytuacja bardzo kontrowersyjna i Sąd będzie miał twardy orzech do zgryzienia (może orzec obopólną winę, jak to się ostatnio często zdarza)

          • myślę,że bezsporna wina citroena(żółte,to mniej niż wymuszenie)chyba,że dobry adwokat.

  4. Tak wstawiacie te filmiki że w większości telefonow nie da się ich odplico

  5. Ojej, ale szpan, mam slołmołszyn.

  6. jak w matrixie

  7. Myślałem że ja jestem niedowidzący ale widać wszystcy tak mają.
    Co to jest ???

  8. Do Lublin 112 . Czytacie komentarze które są pod artykułami ?

  9. szeryf od kamery powinien zainwestowac w lepszy sprzet bo ten nie nadaje sie do jakiejkolwiek identyfikacji…

  10. Do Lublin 112 . Nie potraficie odpisać ?

  11. Jakość w 4 K………a

  12. Uważacie , że ten komentarz o kobiecie powinien pojawić się ?

  13. Wiem o tym tylko zastanawiam dlaczego z tego portalu zrobił się taki śmietnik . Jakieś bimmery i inni piszący bzdury .

  14. Ciemno wszędzie co to będzie

    Wideo rozdzielczość 4K z Biedronki … nic nie widać. Po co to publikować ? Szkoda miejsca na serwerze !!!

  15. Jakość filmiku została pewnie pogorszona przez portal tak aby nie widać było tablic rejestracyjnych samochodów z względu na RODO.
    Mimo takiej jakości widać jak w momencie zderzenia światło zmienia się na czerwone.

  16. Czytelnik twierdzi…czy ten portal ma jakieś zasady? Na jakiej podstawie twierdzi z daleka? Z filmu na którym kompletnie nic nie widać? Od kiedy jakiś czytelnik jest sędzią?

  17. Nie bylo by takich kombinacji ze „moze jeszcze zdążę ” ,a na pewno było by ich mniej ,gdyby zainstalowano proste liczniki pokazujące ile zostało jeszcze od zmiany świateł ..takie jakie są w niektórych miastach ….ale po co …mandatów mozna wypisać wiecej ,służby mają co robić …

    • Po pierwsze liczniki a po drugie monitoring przejazdów na czerwonym. Jakby posypała się fala wezwań i mandatów, to nagle okazałoby się, że problem jest marginalny.

      • Monitoring łapie na czerwonym ,więc w tym przypadku nic by to nie dało.

        • Ja piszę ogólnie o wyłapywaniu tych jeżdżących na czerwonym po mieście. Jak zacznie się ich wzywać na komendę i wystawiać mandaty lub kierować sprawy do sądu, to zmniejszy się liczba przejazdów na „głębokim” żółtym i czerwonym.

  18. Prestigio – już wiem jakiej marki unikać przy zakupie. To w dzień rejestruje nieczytelny obraz, a o zmroku? w nocy? – przy takiej jakości obrazu rejestrowanego to kompletnie nieprzydatny gadżet.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7625zł 0.02%
    • GBP 5.0283zł 0.02%
    • EUR 4.4714zł 0.08%
    • CHF 4.1297zł -0.02%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Lubelscy policjanci wzięli udział w akcji #GaszynChallenge (wideo)
    Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
    99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
    W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
    W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Spektakl słowno – muzyczny „Nasz papież” w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
    Targi marki Festool w Lublinie. Przedstawią rozwiązania dla branży stolarskiej i budowlanej
    Nabór do drużyny cheerleaderek – Perełki Tytanów
    „Obieraczki kapuściane” w Muzeum Wsi Lubelskiej
    Uroczyste obchody 81 rocznicy masowego mordu w Szczuczkach