Volkswagen uderzył w filar wiaduktu. Jedna osoba trafiła do szpitala (zdjęcia)
16:09 28-08-2021
Do wypadku doszło w sobotę po godzinie 15 na al. Witosa w Lublinie. Pod wiaduktem kolejowym samochód osobowy uderzył w betonowy słup. Na miejscu interweniował zespół ratownictwa medycznego oraz policja.
Ze wstępnych ustaleń wynika, iż w zdarzeniu brały udział dwa samochody osobowe: volkswagen i opel. Oba pojazdy poruszały się w kierunku centrum. Pewnym momencie jeden z kierowców zaczął zmieniać pas jezdni. Doszło do kontaktu między autami, w wyniku czego wytrącony z toru jazdy volkswagen uderzył w filar wiaduktu.
W zdarzeniu poszkodowana została jedna osoba, przetransportowano ją do szpitala. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności zdarzenia. Występują utrudnienia w ruchu. Zablokowany jest lewy pas jezdni w kierunku centrum.
(fot. lublin112.pl, nadesłane Ewa)
Tyle lat jadę po Lublinie i bez kolizji, może to Mariana przebiegła wiedza a może ”experience” a może…:)
To dopisz jeszcze proszę: ile miałeś kontroli i ile mandatów.
Przykleiłeś mi wyrok sorry cebulionie ale w kosciele takie rozmowy
Biedny filar,co mu zawinił ?
trafi się jeszcze ze 3 kretynów i wprowadzą ograniczenie do 30.
najlepsze jest to, że wypadają ci, którzy się i tak nie stosują do ograniczeń.
A może przeczytaj baranie cały artykuł a nie tylko tytuł.
Dowiesz się jakie były wstępne ustalenia całego zdarzenia.
a co to BARANIE zmienia, że ktoś kogoś zepchnął, a nie sam wypadł? auto wypadło z drogi prosto w filar.
RJ – przy ograniczeniu do 30 też można kogoś zepchnąć zmieniając pas ruchu.
Jeśli tego nie zrozumiałeś to słusznie nazwali cię baranem 🙂
przy zepchnięciu przy 30 skutki są znacznie mniejsze niż przy 70.
nie rozumiesz, więc należy nazwać cię baranem.
Szczególnie gdy zostanie się zepchniętym nie na filar ale na przeciwległy pas i samochód jadący z naprzeciwka.
Faktycznie ograniczenie prędkości rozwiązuje problem w takich sytuacjach?
Przestań już filozofować i robić z siebie pośmiewisko.
No nie do końca, to ja zmieniłem pas, nie upewniwszy się drugi raz czy można.
To czy pan z Vectry przyśpieszył po wyjściu z łuku, czy ja zwolniłem nie ma znaczenia, to ja wykonałem manewr nieprawidłowo.
I twoim zdaniem jeśli ktoś kogoś będzie spychał zmieniając pas ruchu – to miałby to być powód na wprowadzenie ograniczenia do 30 ???
Jest różnica gdy ktoś sam (przekraczając dozwoloną prędkość) nie jest w stanie zapanować nad pojazdem – a opisanym przypadkiem.
Baranem to ty nie jesteś ale jeśli tego nie rozumiesz to z pewnością zwykłym głąbem.
a gdy ktoś przekracza dozwoloną prędkość, jest powodem do zmniejszania dozwolonej prędkości? moim zdaniem nie, a tak robią.
W tym przypadku nie prędkość była przyczyną, ale patrząc na to co tam się dzieje, fotoradar powinien być co 100 m.
A może trzeba zacząć od wymiany nawierzchni na całej długości Witosa?
Co za bezmozgowiec prawko w czipsach wygrał.
Z tą ulicą należy zrobić to samo co z Mełgiewską i będzie spokój. Wymiana nawierzchni nic nie da. Za dużo głąbów w Lublinie.