UWAGA:
1. proszę nie wnioskować o żadne światła tylko o: rozbudowę węzła trasa zielona. od stadionu przez duże rondo na krochmalnej – światłą są już przy kościele w Konopnicy i kierowcy czekają w korku na swój przejazd klnąc bezmyślną instalację.
2. łuk prowadzący do wiaduktu należy z dwóch stron: wyprofilować
3. należy patrzeć jaka pogoda – wiadukt jest blisko cieku wodnego jakim jest rzeka bystrzyca -a ta jest generatorem pary wodnej niebezpiecznej o poranku latem jak i w całym okresie zimowym
4. w tym odcinku jest szeroko, i należy utrzymywać właśnie zwiększoną prędkość, aby przepływność ruchu transportowego była możliwie płynna i jak największa, wszelkiego rodzaju „zwalniacze” spowodują że nie będzie się jechać 10- 20 minut do domu tylko 30-40 a tego chyba nie chcemy.
5. zwiększyć przepływność zjazdów z dwóch na trzy pasy lub umożliwić bezkolizyjne zjazdy do ul. Krochmalnej i ul.Wrotkowskiej ALE TO MOŻE TYLKO PODCZAS ROZBUDOWY WĘZLA TRASY ZIELONEJ
Pozdrawiam C+
dsa
ci wszyscy specjaliści co piszą komentarze. Przyznajcie sie gdzie robicie?
Krystyna
W gazowni.
Aaron Fleischmann
Wypadek ten choć na pewien czas powstrzymał rzekę dziecięcych szoferów przed zakorkowaniem całego miasta…
rysik
Dziwne ze nikt nie wspomina jeszcze o torze ….
janek29043
STOPy pomagają. Teraz głównie filary wiaduktu nagle wskakują na jezdnię krzycząc: „A kuku!!”
lu
Rozumiem pośpiech do kina ale do pracy?
Subaru
Jakaś nowa nieoznakowana insignia? Zna ktoś blachy?
Apoloniusz Pierdółko, brat Kleofasa, też Pierdółki i mąż starej Pierdółkowej
Blach owej insigni Ci nie podam z oczywistych powodów, ale zwróć uwagę na czerwonego forda focusa combi.
Za tylna szybą obok wstecznej kamery rejestratora szybkości buja się ładny futrzak (chyba szop pracz)
gdzie są światla ??!!??!!
A na co ci światła? To światła kierują samochodem? Jak blond bdźągwa nie myśli głową a pipka tak jest.
UWAGA:
1. proszę nie wnioskować o żadne światła tylko o: rozbudowę węzła trasa zielona. od stadionu przez duże rondo na krochmalnej – światłą są już przy kościele w Konopnicy i kierowcy czekają w korku na swój przejazd klnąc bezmyślną instalację.
2. łuk prowadzący do wiaduktu należy z dwóch stron: wyprofilować
3. należy patrzeć jaka pogoda – wiadukt jest blisko cieku wodnego jakim jest rzeka bystrzyca -a ta jest generatorem pary wodnej niebezpiecznej o poranku latem jak i w całym okresie zimowym
4. w tym odcinku jest szeroko, i należy utrzymywać właśnie zwiększoną prędkość, aby przepływność ruchu transportowego była możliwie płynna i jak największa, wszelkiego rodzaju „zwalniacze” spowodują że nie będzie się jechać 10- 20 minut do domu tylko 30-40 a tego chyba nie chcemy.
5. zwiększyć przepływność zjazdów z dwóch na trzy pasy lub umożliwić bezkolizyjne zjazdy do ul. Krochmalnej i ul.Wrotkowskiej ALE TO MOŻE TYLKO PODCZAS ROZBUDOWY WĘZLA TRASY ZIELONEJ
Pozdrawiam C+
ci wszyscy specjaliści co piszą komentarze. Przyznajcie sie gdzie robicie?
W gazowni.
Wypadek ten choć na pewien czas powstrzymał rzekę dziecięcych szoferów przed zakorkowaniem całego miasta…
Dziwne ze nikt nie wspomina jeszcze o torze ….
STOPy pomagają. Teraz głównie filary wiaduktu nagle wskakują na jezdnię krzycząc: „A kuku!!”
Rozumiem pośpiech do kina ale do pracy?
Jakaś nowa nieoznakowana insignia? Zna ktoś blachy?
Blach owej insigni Ci nie podam z oczywistych powodów, ale zwróć uwagę na czerwonego forda focusa combi.
Za tylna szybą obok wstecznej kamery rejestratora szybkości buja się ładny futrzak (chyba szop pracz)