Potrącił małżeństwo na przejściu. Jedna osoba jest w ciężkim stanie (zdjęcia)

W sobotę rano na ul. Abramowickiej doszło do groźnego wypadku. Dwie osoby zostały potrącone na przejściu dla pieszych.

Do wypadku doszło w sobotę przed godziną 10 na ul. Abramowickiej w Lublinie. Na wysokości szpitala samochód osobowy potrącił dwie osoby. Na miejscu interweniowały zespoły ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierujący volkswagenem młody mężczyzna jechał w kierunku centrum. Zbliżając się do przejścia dla pieszych nie zachował ostrożności, w wyniku czego potrącił przechodzące przez jezdnię dwie osoby.

Jak nam przekazano, poszkodowani to starsze małżeństwo. Obie osoby zostały przetransportowane do szpitala. Jedna z nich jest nieprzytomna i w ciężkim stanie. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności wypadku. Zablokowany jest jeden pas jezdni w kierunku centrum.

 

(fot. nadesłane Michał)

Zobacz również

58 komentarzy

  1. sygnalizacja swietlna

    Elita z kat.B prawa jazdy.Najbezpieczniejsi, najbardziej cudowni kierowcy. Kolejne doniesienie które już właściwie nikogo nie dziwi bo kat.B ma każdy głąb.Uważać na drodze mają tylko kierowcy z kat.D i CE. Elita z kat.B może zabijać na przejściach praktycznie bez ponoszenia żadnych konsekwencji-wszak zawodowo nie jeżdżą więc uważać nie muszą.

    • Gonił i docisną pedał gazu bo widział w oddali zielone światło na skrzyżowaniu . Chciał zaoszczędzić 1-2 min.- tyle trwa cykl zmiany świateł , a zyskał !?

    • Kierowca z kat. B

      No i mamy opinię fachowca zapewne kierowca TIRA. A co z kierowcami z kat.D i CE którzy taranują na drodze wszystko co jest mniejsze od ich super maszyn. Dalej uważasz siebie i Tobie podobnym za super fachowców na drodze, przejechane kilometry za kierownicą nie świadczą o umiejętnościach i rozsądku.

      • sygnalizacja swietlna

        Gdzie napisałem że ilość kilometrów świadczy o rozsądku?
        Porównaj ilość wypadków powodowanych przez kierowców zawodowych a ilość wypadków powodowanych przez elitę dróg kat.B. -i weź pod uwagę że tirowiec robi kilka tysięcy miesięcznie,pajac z osobówki najczęściej nie potrafi bez robienia rozpieruchy przejechać trzech ulic dalej. Kto ma większe prawdopodobieństwo na spowodowania wypadku?
        Zawodowi powodują ułamkowa ilość wypadków bo mimo ze to nadal tylko zwykli ludzie to są badani-i to są na prawdę wnikliwie. 80% elity z kat.B nie przeszło by podstawowych testów technicznych, o ile by byli do nich dopuszczeni po szeregu lekarzy i szczegółowych badań w ciemni…

        • co porównujesz statystki, ile jest aut osobowych a ile TiRÓW, z resztą nie rób szumu bo nie ma o co, dokładnie nie wiesz co się wydarzyło, wypadki były są i będą, choć byś pękł nie wynajdziesz systemu, który całkowicie wyeliminuje wypadki drogowe, czynnik ludzki

  2. Widoczność przejścia i chodnika dobra, starsze małżeństwo też raczej nie wtargnęło, więc co mogło być przyczyną wypadku? a no młody gniewny z podlubelskiej wsi który swoim wieśwagenem wybrał się na zakupy do miasta.

    • Już znalazł się pierwszy znawca-psycholog i wszechobecny naoczny świadek. Nie było cię tam, nie wiesz o przyczynach wypadku więcej niż wyczytałeś z treści, ale już podporządkowałeś rzeczywistość pod swoją teorię. Czy to jakieś kompleksy, czy zwykłe krytykanctwo dla poprawienia swojej samooceny z rana?

      • Już się pierwszy obrońca tumana za kierownicą wypowiedział.

        • Pawełku drogi nie trzeba być geniuszem czy psychologiem żeby stwierdzić że tooman kierownik czterech kółek jest winny… ! Wystarczy dwie informacje: na przejściu i starsi ludzie – ciężko wyobrazić sobie jak „wtargają” na przejście, a nawet jeśli weszli wymuszając pierwszeństwo to jadąc przepisowe 50 miał by szanse zauważyć to i wyhamować, chyba że sprawdzał trasę w smartfonie… lub wiadomości na FB

      • Pawełku zmień pampersa.

    • Akurat to wiesbiak z tablica Lu

  3. A wczoraj tam niedaleko stał patrol i „suszył”. Powinni stać tam codziennie, bo co niektórzy „kierowcy” jeżdżą tam jak wariaci i mamy tego skutki. Przykre

    • Powinni to karać solidnie za takie potrącenia tak aby inni w końcu zdjęli nogę z gazu w KAZDYM terenie zabudowanym w którym ZAWSZE należy spodziewać się pieszych na pdp. Przejscie powinno być sygnałem do maksimum uwagi dla kierowcy a tymczasem już prawie codziennie słyszymy o potrąceniach pieszych. Przepisy muszą się zmienić dająć bezwzględne pierwszeństwo pieszym . Koniec kropka.

      • Ala – szczególna ostrożność i niewchodzenie pod jadący pojazd to obowiązki pieszego. Czy zostały spełnione?

  4. ANDRZEJ TY ***** NIE OBRAŻAJ LUDZI, KTÓRYCH NIE ZNASZ

  5. I znowu wiesniak że wsi LUB.

    • Wieśniak to Ty jesteś.

      • Uderz w stół a nożyce się odezwą. Nauczcie się jeździć i zapraszamy do miasta buraczki.

        • Odpowiem Ci tak, może da Ci to obraz skąd ja pochodzę i przyjechałem mieszkać w spokojnym LUB, a skąd Ty.
          Ty żeby pojechać na Krakowskie Przedmieście musisz cisnąć do centrum swojego zakompleksionego miasta, ja musiałem wyjeżdżać na wieś. Dotarło małomiasteczkowy, zakompleksiony człowieczku z LU kto tu jest wieśniakiem?

    • Wieśniak to cie zrobił i naucz się pisać cebulaku.

  6. Ciężko opanować taką moc 2.0 TDI pod butem, toż to samo się wyrywa do przodu i nie da się tego zatrzymać.

  7. Telefony komórkowe i pisanie SMS jednocześnie w trakcie jazdy robią swoje a płacą nie winni ludzie w większości przypadków.

  8. Kat B powinni dawać minimum po 25r życia i minimum 7 latach jeżdżenia rowerem po mieście, po ulicach, nie pościeżkach, C+E po 35 i minimum 5 jeżdżenia na B.
    Jeżdżę bardzo dużo po tej betonowej wsi i co raz widać jak młody zobaczy że samochód hamuje na prawym pasie to zmienia na najbliższy wolny nie zwracając uwagi dlaczego auto jadące przed nim się zatrzymuje. Są 4 pasy i na trzech zatrzymują się samochody, zmienia do skutku na wolny, aż pierd….nie kogoś dopiero dociera o co chodziło i że to nie ND4SPD i resetu nie ma. Strzałka w prawo, auto skręca i zatrzyma się przed przejściem żeby ustąpić pieszemu, omija auto i zdziwiony daje po heblach bo ktoś kuźwa na przejściu jest. Często widzę to przy Tarasach Zamkowych skręcając z Unii Lubelskiej w Tysiąclecia.
    I nie ma tu reguły czy to LU, LSW, LUB, LRA, LKR, LLE, LLB i hooj wie co jeszcze, regułą jest wiek kierowcy.

    • Co to da że napiszesz takie bzdury.
      Nie każdy ma pokręcone w głowie i nie każdy jeździ rowerem. Zrozum to.

      • Czy ja gdziekolwiek napisałem że jeżdżę rowerem? Jeżdżę od 18roku życia samochodem, do 18stego jeździłem rowerem lub motorowerem i mam już niestety 40 lat- wolałbym znów 18-20.
        Wywnioskować można było z tego co napisałem że młodzi powinni jeździć rowerami po ulicach po to, żeby wiedzieli jak się poruszać i co się dzieje na drodze. Ale Ty widocznie świata poza swoją metalową puszką na 4 kołach nie widzisz i jesteś zbyt ograniczony żeby zrozumieć co ktoś napisał. Ale nie ma się co dziwić osobie z poziomem IQ na poziomie temperatury swojego ciała.

    • Najlepiej jakby w ogóle nie dawali!

  9. WINA KIERUJACEGO BEZ DWOCH ZDAN ALE PIESZY CO ZYCIE NIE MILE GDZIE ONI MAJA OCZY !??!!??

    • Zobaczymy jak będziesz miał 70-80 jaki będziesz miał bystry słuch i sokoli wzrok… a teraz do lekcji marsz…

  10. Szkoda kierowcy bo taka sytuacja może przydarzyć się każdemu kierowcy, a hejterzy będą go atakować. Najlepiej jakby przenieść się do średniowiecza – nikt nie jeździł samochodem wtedy i nie potrącał

    • Normalny kierowca.

      Szkoda…, to jak krowa do studni narobi. A co do „kierowcy”, zabrać prawko i już nie oddawać! Przejście – jak sama nazwa wskazuje – jest dla pieszych i kierowca ma zachować się tak, żeby nikomu krzywdy nie zrobić. Dlatego za wyprzedzanie, wymijanie przed i na przejściu powinno być prawo jazdy zabierane obligatoryjnie i dożywotnio. Za potrącenie na przejściu (usiłowanie zabójstwa) wsadzić na 15 lat, chyba, że potrącenie śmiertelne (zabójstwo), to na 25 do dożywocia. Może przy takim prawie, w końcu byłby porządek.

    • Szkoda to pieszych. Żeby na tym przejściu potrącić pieszych trzeba być jakimś lewusem, który nie patrzył na drogę. Gdzie stoi auto, ile od przejścia. Mam nadzieję, że będzie miał z PJ pozamiatane. I jeszcze niech buli odszkodowania. Mieszkam 200 m. dalej to wiem co piszę.

  11. Co ty wypisujesz? Palnij sie w ten glupi leb to moze zaczniesz myslec. Ludzie zwyczajnie przechodzili przez przejscie. NIe sadze zeby starsi ludzie nagle pojawili sie na jezdni. Ten ktorego bronisz najlepiej zrobi jak juz nie bedzie wiecej kierowca. Nikogo wiecej nie zabije w bialy dzien.

  12. Czemu idiocie nie zabrali kwitów ?

  13. Lewy pas ruchu i przejście dla pieszych skanalizowane.

  14. Zapewne jeden z tych, co to nie zaprasza pieszych na przejście.

  15. Może nie zeskrobał szronu z szyb i miał ograniczoną widoczność…

    • Dokładnie tak bylo. Widziałam miejsce zdarzenia. Piesi nie wzięli się Bog wie skad! Przeszli przez pierwsze przejście, potem na kładke i na kolejne przejście. Idiota z jetty nie zachował ostrożności. Uderzył z taką siła że słychać było jak by uderzył w ciężarówkę.
      Młody chłopak ok. 25 lat nie więcej

  16. Dlaczego zasłaniacie tablice, skoro cały numer jest widoczny na naklejce z przodu???

  17. Karać,karać i karać.Jeden bełkot a każdemu może się przytrafić.Może zamiast wydawać kolejną kasę na pierdóły zacząć robić przejścia ze światłami z guzikiem (np.Zagrody koło Miasta Inspiracji) i na PDR również ,a do szkół przedmiot o PoRD.Nie bronię kierowcy,ale jest zadużo wypadków i może temat trzeba „ugryźć „z innej strony.he?

  18. Na szpitalu są co najmniej 2 kamery plus 1 na budce parkingowego które to rejestrowały. Łatwo wyliczyć prędkość z jaką jechał ten samochód.

  19. Łysy z wlosami ,popieram …prawo jazdy po 25 roku życia ,a jeszcze lepiej pózniej i po szczególowych badaniach psychologicznych …na pewno odpadła by z połowa tych imbecyli ,którzy są „posiadaczmi prawa jazdy ” ,bo kierowcami nazwać ich nie można ,którzy wiecznie „tracą panowanie ” ,albo zakrety są dla nich za ostre ,albo rozjezdzają ludzi na przejsciach ,albo nie potrafia jezdzić jak im sygnalizację świetlną wyłaczą

  20. jak wycofać komentarz?

  21. fluffy ,pewnie jezdzisz podobnie jak ci wszyscy którym „się przytrafiło ” skoro tak ich bronisz …myślisz że tych „kierowców ” którzy rozjezdzają ludzi na przejsciach ,zatrzymało by czerwone swiatło czy jakakolwiek inna sygnalizacja ? Mylisz się ..oni wcale nie patrzą na droge przed sobą ,bo są zajęci innymi „ważnymi ” rzeczami ,wiec żadne światła czy sygnały ich nie zatrzymają ,bo zeby na nie zareagować ,trzeba być skupionym na jezdzie i obserwować co dzieje się przed autem …a nie jechać na „autopilocie” zajmując się h…j wie czym

    • Przepraszam Cię Alojzy,gdzie bronię?Jeżdżę dużo i obserwuje co się dzieje.Stwierdzam tylko fakt,że powinno się coś zmienić.Karać ok,ale za używanie srajfonów za kółkiem,ale piesi też nie święci.Co do świateł,myślę że ograniczyłoby liczbę wypadków i pieszy jednak musi się zatrzymać przed wejściem na jezdnie.Tak samo jak Ty czy ja musimy się zatrzymać przed czerwonym.Szerokości.

    • alojzy, akurat n a przejsciach z sygnalizacją swietlną jest najmniej wypadków. Wiesz że na zachodzie Europy gdzie kultura jazdy jest wieksza, jest zabronione budowanie PDP na jezdniach gdzie jest wiecej niz jeden pas ruchu w tym samym kierunku? Jak myslisz dlaczego?
      Nigdy nie wyeliminuje wypadków, ale w duzym stopniu ograniczy.
      alojzy myślenie nie boli, jak ktoś przedstawia inne rozwiązania to nie znaczy”pewnie jezdzisz podobnie jak ci wszyscy którym „się przytrafiło ” skoro tak ich bronisz”

      • Dokładnie tak jak piszesz.Dodam Alojzy jadąc autem skupiamy się nie tylko co przed nami.Ale co ja tam wiem,pewnie się mylę.hehe

  22. WIDZE ZE KOMENTARZAMI TO NAWET FACEBOOK BY SIE NIEPOWSTYDZIŁ

  23. Andrzej a co ty masz do ludzi ze wsi ? Myslisz że taki debesciak miastowy jesteś ? Zwykły burak blokowy bez wychowania i szacunku do ludzi jesteś ….

  24. kolejny szybki ch….

  25. Jeśli przejście i dobra widoczność i nie wtargnęli to dla kierowcy tego auta zdecydowanie bezwzględne wiezienie i zakaz kierowania na długie lata…Tylko wiezienie możne i sroga kara możne zmniejszyć takie wypadki.

  26. Ludzie uspokojcie się mój syn jest bardzo młodym kierowcą dziś najechal na ten wypadek i myślę że to będzie dla niego przestroga na całe życie mam nadzieję że ci ludzie wyjdą z tego

  27. Akurat to wiesbiak z tablica Lu

  28. Bardzo interesujace tu pisze redakcja wypadek na przejsciu dla pieszych a o wypadku ze Swidnika 12 latka ktory byl 15 01 2019 napisano dopiero na drugi dzien wieczorem z nieprawidlowa ulicą wypadek byl na ul Raclawickiej na przejsciu dla pieszych a napisano ul Jarzebinowa i jeszcze wtargniecie na ulice jak dziecko przechodzilo przez przejscie

  29. Ja nie mowie ze redakcja wymyslila tylko jak juz wiecie to pasowalo by sprawdzić czego tak sie stalo ze zle wiadomosci byly podane i sprostowac bo wtargniecie na ulice a wypadek na przejsciu to wielka różnica

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8543zł -0.01%
    • GBP 4.9117zł -0.32%
    • EUR 4.2995zł -0.18%
    • CHF 3.8189zł -0.02%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)
    Jechał ciężarówką całą szerokością drogi, miał blisko 6 promili. Zobacz nagranie (wideo)
    Przeprawa przez Wisłę 12 Brygady Zmechanizowanej. Zobacz nagranie z drona (wideo)
    „Grzesiu czego ty nie śpisz”. Spotkanie leśniczego z niedźwiedziem (wideo)
    Fotograficzne podsumowanie roku 2018 w Porcie Lotniczym Lublin (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Sławomir, Roksana Węgiel, Feel i Michał Szpak wystąpią w Lubartowie z okazji Dnia Dziecka
    Kolorowy proszek, muzyka i słodycze. W Lublinie odbędzie się Festiwal Kolorów
    W Nałęczowie odbędą się dwudniowe Dni Akwarystyki
    XII Kapucyński Piknik Motocyklowy w Lubartowie
    Na Zamku w Janowcu odbędzie się kolejna edycja Święta Wina
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.