Strażacy walczą z pożarem samochodu na drodze ekspresowej S12/17 pomiędzy Lublinem a Kurowem. Na czas akcji gaśniczej zablokowany został ruch w kierunku Warszawy.
Jak ktoś twierdzi że LPG tak płonie a zbiorniki wybuchają to proponuję powtórzyć szkołę średnią. Albo może gimnazjum nie wiem ?
oczekuję bluzgów
wspaniały wysyp idioto-trolli
oz
Przejeżdżałem w przeciwnym kierunku, gdy zaczynał się palić przód. Prawdopodobnie X3, na pewno było białe.
faku
A ja pozdrawiam przygłupa który zmieniał koło, w sobotę po południu, w tym miejscu zaraz na początku zjazdu. Bez trójkąta bo po co, na wsi się nie stawia to i na expresówie też nie. Można było się sturlać i bezpiecznie obok Bidy koło zmienić, ale nie, łańcuch na szyi i tępy wzrok na dźwięk klaksonu wszystko mówi.
Marcin
10 groszy na 100 km ? ????
Benzyna 4.3 zł/l- spalanie średnio 8 l =34.40 zł
Gaz 2zł/l – spalanie średnio 11 l =22zł
Różnica 12.40 zł oczywiście różnica może być jeszcze wieksza , przy sprawnej instalacji oczywiście …..12.4 zł x15000 km na rok =1860 zł
Kierowca
Nowoczesny diesel – 4,3zł/l – spalanie średnio 6l = 25,80zł
A silnik z gazem potrzebuje także benzyny więc nie wyjdzie taka oszczędność.
Onanis Samokopulos
Odlicz jeszcze droższy przegląd, koszt wymiany filtra gazu, szybsze zużycie silnika, jego głupiejący sterownik , mniej miejsca na bagaż, cięższy samochód i większe ryzyko wycieku – dokładając do tego mniejsze roczne przebiegi wolę jednak jeździć benzynką, pzdr
gśoć
Takie opinie piszą tylko ci, którzy nigdy nie mieli auta z LPG. Mam takiego dodatkowego opelka, który robi za miejskiego woła roboczego. Coś przewieźć, pojechać jak inne zajęte itp.
LPG od początku, dotychczas jedyna większa naprawa – wymiana reduktora ok. 300 zł. Dwie regulację w sumie za 250 zł. Raz do roku filtry za 10 zł i przegląd 60. Przejechane ma 305 000. Silnik super. Przy sekwencji nie ma różnicy w jeździe. Przez te kilkanaście lat LPG zaoszczędziło na prawie nowy samochód.
ognisty biemwej
Gut, gut ja pali od pierwszego…
Bus
A przyszło komuś do głowy że to mógł być dizel a jeżeli chodzi o gaz to w latach 90 tych miałem Poloneza na gaz koszty to1/3 albo więcej zrobiłem nim ponad 300 tyś i jeszcze sprzedałem jakoś od instalacji gazowej kiedyś auta się nie paliły
eet
dość modne jet tskże napełnisnie klimy propanbutanem
FREON
Czynnik chłodniczy R1234yf w klimatyzacjach jest bardzo łatwopalny. Może to było przyczyną.
nieKrytyKrytyk
FREON on tu mia,l klime strefową, 4 drążki klimatyzujące, na każdych drzwiach po jednym i 4 od kierowcy, system zarządzania zimnym łokciem, beema pewnie Turbo 1,8 nitro quatroo, do tego podtlenek Lepszego Powera Gamoniu, i taką moc wygenerował że aż się zapalił ze wstydu.
Jak ktoś twierdzi że LPG tak płonie a zbiorniki wybuchają to proponuję powtórzyć szkołę średnią. Albo może gimnazjum nie wiem ?
wspaniały wysyp idioto-trolli
Przejeżdżałem w przeciwnym kierunku, gdy zaczynał się palić przód. Prawdopodobnie X3, na pewno było białe.
A ja pozdrawiam przygłupa który zmieniał koło, w sobotę po południu, w tym miejscu zaraz na początku zjazdu. Bez trójkąta bo po co, na wsi się nie stawia to i na expresówie też nie. Można było się sturlać i bezpiecznie obok Bidy koło zmienić, ale nie, łańcuch na szyi i tępy wzrok na dźwięk klaksonu wszystko mówi.
10 groszy na 100 km ? ????
Benzyna 4.3 zł/l- spalanie średnio 8 l =34.40 zł
Gaz 2zł/l – spalanie średnio 11 l =22zł
Różnica 12.40 zł oczywiście różnica może być jeszcze wieksza , przy sprawnej instalacji oczywiście …..12.4 zł x15000 km na rok =1860 zł
Nowoczesny diesel – 4,3zł/l – spalanie średnio 6l = 25,80zł
A silnik z gazem potrzebuje także benzyny więc nie wyjdzie taka oszczędność.
Odlicz jeszcze droższy przegląd, koszt wymiany filtra gazu, szybsze zużycie silnika, jego głupiejący sterownik , mniej miejsca na bagaż, cięższy samochód i większe ryzyko wycieku – dokładając do tego mniejsze roczne przebiegi wolę jednak jeździć benzynką, pzdr
Takie opinie piszą tylko ci, którzy nigdy nie mieli auta z LPG. Mam takiego dodatkowego opelka, który robi za miejskiego woła roboczego. Coś przewieźć, pojechać jak inne zajęte itp.
LPG od początku, dotychczas jedyna większa naprawa – wymiana reduktora ok. 300 zł. Dwie regulację w sumie za 250 zł. Raz do roku filtry za 10 zł i przegląd 60. Przejechane ma 305 000. Silnik super. Przy sekwencji nie ma różnicy w jeździe. Przez te kilkanaście lat LPG zaoszczędziło na prawie nowy samochód.
Gut, gut ja pali od pierwszego…
A przyszło komuś do głowy że to mógł być dizel a jeżeli chodzi o gaz to w latach 90 tych miałem Poloneza na gaz koszty to1/3 albo więcej zrobiłem nim ponad 300 tyś i jeszcze sprzedałem jakoś od instalacji gazowej kiedyś auta się nie paliły
dość modne jet tskże napełnisnie klimy propanbutanem
Czynnik chłodniczy R1234yf w klimatyzacjach jest bardzo łatwopalny. Może to było przyczyną.
FREON on tu mia,l klime strefową, 4 drążki klimatyzujące, na każdych drzwiach po jednym i 4 od kierowcy, system zarządzania zimnym łokciem, beema pewnie Turbo 1,8 nitro quatroo, do tego podtlenek Lepszego Powera Gamoniu, i taką moc wygenerował że aż się zapalił ze wstydu.