Odświeżono bilety komunikacji miejskiej. Zyskały nową szatę graficzną

Pasażerowie lubelskiej komunikacji miejskiej kupując bilet mogą być zaskoczeni jego innym niż dotychczas wyglądem. Po wielu latach ZTM postanowił zmienić szatę ich graficzną.

Do dystrybucji trafiły nowe bilety lubelskiej komunikacji miejskiej. Chodzi o papierowe bilety jednoprzejazdowe i czasowe, które uzyskały nową szatę graficzną. W pierwszej kolejności zmiany będzie można zauważyć na biletach o nominałach: 2,00, 2,10, 3,60, 4,00, 4,50 i 9,00 zł. W przeciągu kilku najbliższych dni, powinny się one pojawić już w sprzedaży.

– Nowe bilety różnią się od obecnych przede wszystkim rozmieszczeniem i symboliką elementów wchodzących w skład grafiki. Konstrukcja graficzna biletów została odświeżona, przez co zyskały one nowoczesny wygląd oraz prostą i czytelną formę. Zachowana została natomiast obecnie obowiązująca kolorystyka biletów. Zieleń nadal dedykowana jest biletom normalnym, zaś kolor czerwony biletom ulgowym – wyjaśnia Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Zmiana szaty graficznej nie wpłynęła na cenę opłat za przejazd komunikacją miejską. Nominały na biletach pozostają bez zmian. Tak samo nie muszą się martwić pasażerowie posiadający stare bilety. Ich ważność cały czas obowiązuje. Również w punktach sprzedaży, do wyczerpania zapasów, będą dostępne bilety ze starą szatą graficzną.

AKTUALIZACJA:
Jak poinformowała właśnie Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie, zmiana szaty graficznej nie wiązała się z żadnymi dodatkowymi kosztami.

2016-10-19 09:35:392
(fot. ZTM Lublin)

Zobacz również

18 komentarzy

  1. tylko cena ta sama…

    • spoko spoko, ostatnio za samą zmianę czcionki literki „n” w nazwie miasta Lublin zgarnięto 7 tysięcy 🙂 takie buty…

  2. Tylko dlaczego takie drogie? Za 3.20 zł to ja przejazd samochodem w miescie 15 km.

    • 3,2:15=0,21zł Nierealne, chyba jak go będziesz pchał. Policz nie tylko paliwo ale także: przegląd okresowy, ubezpieczenie, wymianę płynów eksploatacyjnych, oleju, filtrów, żarówek, (zsumuj i podziel przez ilość km /rok) oraz inne naprawy i wymianę ogumienia.
      70gr/km będzie niezłym wynikiem. Tak więc 0,7*15=10,5zł za przejazd 15km. Skuterem może by się udało.

  3. Jak na ponad 100 osób zatrudnionych w ZTM (córce Ratusza ) to trzeba się czymś wykazać . Pewnie z połowa zatrudnionych tam osób pracowała nad tym projektem , a druga połowa go zatwierdzała .

  4. Lubelscy radni sa mistrzami [] pieniedzy w bloto. Ile kosztowal projekt graficzny tych biletow? Po [] 3 wiceprezesow w mpk od [] dyrektorow i kierownikow.Widze ze PO juz [] w gacie ze strachu przed wyborami i ustawia sobie pomalu stolki w sprywatyzowanym mpk co za banda zlodziei szybciutko budója nowe zajezdnie zeby je obsadzic tymi zlodziejami.

  5. I na co to komu jest potrzebne. ZTM nie ma na co $ wydawać.

  6. Czytaj ze zrozumieniem nie ma kosztów PISiory

    • czytaj ze zrozumieniem AKTUALIZACJA!!!! Ciekawe czemu nagle to zaktualizowali ?? Pierwsze komentarze ich rozwścieczyły?? Zbędna instytucja kiedyś mpk samo sobie z tym wszystkim radziło a później zrobili nowe miejsca pracy dla prezesów głownie którzy po prostu muszą zarobić 20tys mies i nic nie robić. Ciekawe kiedy kierowcy którzy na to wszystko zapi….ja dostana jakies normalne pieniądze?? Jak żyć w kraju w którym rząd rypie tylko dla siebie a nie myśli nic o rozwijaniu kraju?? Dożyje tych czasów??

    • Te, arczi – wyborco po, to ilu „uchodźców” z Calais przygarniesz do swojego domu/mieszkania? Słyszałeś pewnie, że w kalifacie francuskim likwidują dżunglę (idealna nazwa patrząc na zabudowania i mieszkańców). Zamiast smarować komentarze wykazałbyś się miłosierdziem jak ewka kopacz i przyjął pod swój dach imigrantów.

  7. I pomyśleć że płaciłbym za dojazd do pracy 6,40 LOL i stał w korkach gdzie jeden chucha czosnkiem drugi cebulą trzeci jeszcze na bani a smród nie do wytrzymania do tego babki pchają się z torbami i patrzą jak kot w oczy żeby ustąpić masakra….

    A tak na rowerku bez stresu 20 minut w jedną stronę na sportowo 😀

    • Przecież są 60-minutowe za 3,60.

      • Masters mówi o zakupach w obie strony z/do (3,20zł * 2). Na cóż mi bilet 60min? Tylko na akcja przesiadka.

        A jeżeli o matematyce mówimy.
        Lecimy.
        Weźmy taki październik:
        Gdyby lecieć po jednorazówkach – zakładamy, że pracujemy pon – pt – mamy – 21 dni po 3,20zł suma:
        67,20zł w jedną stronę – jeżeli również wracamy – x2 czyli 134,40zł tylko w dni robocze
        Średni wydatek na dzien w tym przypadku ~4,33zł
        ——
        Weźmy miesięczny w takim razie:
        Za 70zł na jedną linię mam cały miesiąc jazdy. I tu rewelacja z porównaniem na górze, bo mamy cały miesiąc jazdy, co daje:
        Średni wydatek na dzień w obie strony w tym przypadku ~2,25zł
        Przy korzystaniu tylko z dni roboczych (pn – pt) ~3,33(3)zł
        ——
        Osoba pracująca dłuższy okres w stałym miejscu pracy pewnie zakupi bilet na (prawie) 3 miesiące (lub jak kto woli (90dni). Za 160zł mamy jedną linię zdobytą.
        Średni wydatek na dzień w obie strony w tym przypadku ~1,77(7)zł
        Przy korzystaniu tylko z dni roboczych (pn – pt – przyjąłem 63 dni) ~2,53zł
        ——
        Najlepsza opcja dla osoby pracującej korzystającej z jednej linii: 244zł na 150 dni
        Średni wydatek na dzień w obie stronyw tym przypadku ~1,62(6)zł
        Przy korzystaniu tylko z dni roboczych (pn – pt – przyjąłem 105 dni) ~2,32zł

        Samochodem nie zrobisz tego taniej. Niestety nie da rady, tym bardziej gdy jeździsz w „popularnych” godzinach. A wszyscy wiemy, że tak jest.

        Jezeli chodzi o czas? No cóż, jako fan odkorkowania Lublina jeździłem mpk. No i czasami rano mpk potrafiło mnie wyrolować – spóźniałem się do pracy – albo za wcześnie, albo za późno. Kiedyś gdy była pętla trajtków przy Nałęczowskiej – były punktualne, po przeniesieniu ich na Grygową – pogorszyło się z tymi rannymi kursami. Przy korkach powrotnych na Racławickich byłem w „trasie” zawsze ponad godzinę, 1,45h. Czasami wysiadałem wcześniej (przy Saskim), by być szybciej spacerkiem mijając autobusy w korku przez całą Racławicką. W tym roku postanowiłem skorzystać z roweru. Wspomniany odcinek pokonuję ok 20 min w zależności jak światła popadną i jak sobie tam śmignę przez te korki. Co zaobserwowałem? Ano te puste pięcioosobowe samochody, serio. Nigdy nie zwracałem na to uwagi, ale zobaczcie sami – w okresie korków: 3 na 5 pojazdów są jedynie z kierowcami. Najlepszym rozwiązaniem byłyby w takim przypadku małe jednoosobowe samochodziki – więcej w takim sznurku by się ustawiło, mniej paliłoby to, a może na prąd? Szybszy zryw. Coś takiego jak jest z rowerem. Jedynym problemem w moim przypadku jest deszcz – niestety tego nie unikniesz wybierając rower. I kałuże są dla mnie problematyczne. O ile sam mam błotniki i się ochronię jako-tako od wody z ulicy, ale większy pojazd przejeżdżający obok mnie nie jest już taki łaskawy. A tak? Hmm, oszczędność może i jest (kupuję sobie części do roweru, nowe ciuchy), zachorować, przeziębić się na rowerze? Powiem tak, można też i w mpk jak ktoś na Ciebie prychnie (w zeszłym roku tak miałem). Ubieram się stosownie do pogody – nie za ciepło, nie zazimno – praca mięśni zrobi swoje. I jakoś mi się to wpisało w moje życie. Latem, wiosną, jesienią – nie ma nic lepszego i polecam każdemu ten środek lokomocji Wczesna wiosna, późna jesień – hmm… powiedzmy, że dla koneserów. Zima? Tego jeszcze na ostro nie przerabiałem. Powiem jedynie tyle – gdybyście zobaczyli co ta sól drogowa robi z łańcuchem rowerowym. Dosłownie „zjada” – wystarczy zostawić tą maź na biedaku przez noc w piwnicy.
        Z rowerem wiąże się konserwacja, zmiany zużywających się elementów, obowiązkowe oświetlenie, kask, odzież ochronna. To by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich poruszających się po drodze. Trzymajcie się bezpiecznie no i ciepło. Hej!

  8. Nabici w ZTM. Złą cenę wydrukowali, bo przy podwyżce miała być rozbudowana sieć połączeń. Z całych planów została tylko podwyżka.

  9. Niemaja na co pieniędzy wydawać A na nie winnych ludzi komornikow nasilają

  10. No, spektakularna zmiana! Teraz to będę jeździł autobusami jak szalony. Jeju nie wiem jak opisać moją niewypowiedzianą radość z nowej szaty graficznej biletów. A tam Lublin 112, to nadaje się na główne wydanie wiadomości w jedynce.

  11. potrzebne to jak zającowi dzwonek na ogonie w czasie polowania !

  12. Niech lepiej MPK zacznie samo kupować autobusy, choćby pojedyncze sztuki.
    Bo jak do tej pory, to tylko czatuje na pojazdy kupione z funduszy unijnych i powierzone im przez ZTM.
    MPK Lublin to JEDYNE przedsiębiorstwo przewozowe w polskich miastach, które zaprzestało kupowania autobusów ze środków własnych.
    A ludzie muszą jeździć wyeksploatowanymi Neoplanami, jak wczoraj na linii 57…

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.9319zł 0.13%
    • GBP 4.9277zł 0.44%
    • EUR 4.3438zł 0.03%
    • CHF 3.9668zł 0.14%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019
      Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Godzina dla życia – wykład otwarty na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym
      Święto Pieczonego Ziemniaka w Deszkowicach Pierwszych
      Przyjdź na piknik charytatywny, pomóż małej Anielce. Dziewczynka urodziła się z połową serduszka
      120 lat minęło. Strażacy z Nałęczowa będą świętować rocznicę powstania jednostki
      Poznajmy Się: Rodzinny piknik integracyjny na Kryształowym Osiedlu
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.