Kierowcy poruszający się drogami Lubelszczyzny z pewnością zwrócili uwagę na nowe fotoradary, które niedawno pojawiły się w kilku lokalizacjach. Trwa właśnie montaż kolejnych.
Jedzie pojazd i nagle ograniczenie prędkości stoi jak wół 70. Za kilka metrów znak fotoradar. Kierujący zwolnił do 40 km/h i powoli mija radar, a za radarem but i 150 km/h. Pytanie: Czy ten intelygent widział tylko niebiesko biały znak z fotoradarem, a tego z ograniczeniem nie widział? Takich ciemniaków na drogach jest ok 80%. Jak to jest? Dlaczego tak jest? Co siedzi w tych pustych łbach?
Uważam się za zbawionego
A co jest w łbach decydujących, gdzie i do jakiej wartości zostanie ograniczona prędkość? Nie ufamy swojemu państwu, tym bardziej jego urzędnikom. Te ograniczenia są dobre dla świeżaków czy przy gołoledzi, a tak to przecież zawsze się jeździ te 30 powyżej prędkości sugerowanej przez znaki. Może kiedyś miało to sens dla dużych fiatów z tylnym napędem, te nowe maszyny ruszają z kopyta i stają jak wryte.
A Sz
Pusto głowę to Ty masz tak komentujących. Fotoradary są tylko po to by nabijac kasę z mandatów i łoić obywateli ! Nie które ograniczenia prędkości to kpina i tam zazwyczaj stoją fotoradary
Abc
A czy WY obczajacie w ogóle ze świat nie kręci sie tylko wokół WAS w samochodach, ograniczenia uwzgledniają również innych uczestników ruchu np pieszych, rowerzystów, uwzględniają ukształtowanie terenu, łuk drogi, ewentulane skrzyzowania za łukiem, wyjazdy z posesji ITP RZECZY. To wszystko wpływa na potrzebę redukcji prędkości na grodze z pierwszeństwem , ale obawiam się ze nawet po przeczytaniu tego o czym piszę pozostanie przy swoich twardogłowych tzw racjach, wiem lepiej.
basturk
Drogi. Drogi kul#a budujcie lamusy a nie bat na społeczeństwo!
Franio
No i super. Im więcej radarów tym bardziej się cieszę.
A Sz
Czym więcej taki lamus jak Ty nie jeździ samochodem tym bardziej się cieszę <3
Jedzie pojazd i nagle ograniczenie prędkości stoi jak wół 70. Za kilka metrów znak fotoradar. Kierujący zwolnił do 40 km/h i powoli mija radar, a za radarem but i 150 km/h. Pytanie: Czy ten intelygent widział tylko niebiesko biały znak z fotoradarem, a tego z ograniczeniem nie widział? Takich ciemniaków na drogach jest ok 80%. Jak to jest? Dlaczego tak jest? Co siedzi w tych pustych łbach?
A co jest w łbach decydujących, gdzie i do jakiej wartości zostanie ograniczona prędkość? Nie ufamy swojemu państwu, tym bardziej jego urzędnikom. Te ograniczenia są dobre dla świeżaków czy przy gołoledzi, a tak to przecież zawsze się jeździ te 30 powyżej prędkości sugerowanej przez znaki. Może kiedyś miało to sens dla dużych fiatów z tylnym napędem, te nowe maszyny ruszają z kopyta i stają jak wryte.
Pusto głowę to Ty masz tak komentujących. Fotoradary są tylko po to by nabijac kasę z mandatów i łoić obywateli ! Nie które ograniczenia prędkości to kpina i tam zazwyczaj stoją fotoradary
A czy WY obczajacie w ogóle ze świat nie kręci sie tylko wokół WAS w samochodach, ograniczenia uwzgledniają również innych uczestników ruchu np pieszych, rowerzystów, uwzględniają ukształtowanie terenu, łuk drogi, ewentulane skrzyzowania za łukiem, wyjazdy z posesji ITP RZECZY. To wszystko wpływa na potrzebę redukcji prędkości na grodze z pierwszeństwem , ale obawiam się ze nawet po przeczytaniu tego o czym piszę pozostanie przy swoich twardogłowych tzw racjach, wiem lepiej.
Drogi. Drogi kul#a budujcie lamusy a nie bat na społeczeństwo!
No i super. Im więcej radarów tym bardziej się cieszę.
Czym więcej taki lamus jak Ty nie jeździ samochodem tym bardziej się cieszę <3
W Lublinie powinno powstać takich kilkanaście!