Na ul. Jana Pawła II powstają kolejne światła. Będzie też wjazd do centrum handlowego i przystanek (zdjęcia)
19:21 26-06-2023
Na ul. Jana Pawła II w Lublinie trwa budowa kolejnej sygnalizacji świetlnej. Powstaje ona na odcinku między ul. Gęsią a Roztocze, na wysokości centrum handlowego. To część większej inwestycji, jaką realizuje firma odpowiedziana za budowę pobliskiego parku handlowego.
Do tej pory w tym miejscu był jedynie wjazd w drogę wewnętrzną dla kierowców jadących od strony centrum. Po powstaniu kolejnych sklepów postanowiono wykonać również dojazd z drugiej jezdni jak też wyjazd w kierunku ul. Armii Krajowej. Do tego dochodzi również przejście dla pieszych wraz z przejazdem dla jednośladów.
Całość realizuje spółka Węglin Retail Park na podstawie uzgodnień z Urzędem Miasta. Oprócz przebudowy drogi i budowy skrzyżowania prace obejmują także kwestie związane z oświetleniem i siecią trolejbusową. Przy jezdni w kierunku al. Kraśnickiej powstanie również nowy przystanek komunikacji miejskiej.
Zmiany mają również wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa na tym odcinku drogi. To właśnie w tym rejonie miał miejsce jeden z najtragiczniejszych wypadków ostatnich lat w Lublinie. 5 stycznia rozpędzone audi uderzyło w słup trakcji trolejbusowej. Zginęła wtedy trójka nastolatków.
Zgodnie z umową zawartą z Zarządem Dróg i Mostów, prace mają potrwać do końca czerwca. Wszystko wskazuje jednak na to, że ich realizacja się przedłuży.
(fot. lublin112)
Kolejny raz UM wyciera sobie gębę „poprawą bezpieczeństwa drogowego”.
Najlepiej motłochowi wyjaśnić wszystko względami bezpieczeństwa… Wyjazdu z osiedla zrobić się nie dało, za to światła i wyjazd z galerii handlowych jak najbardziej.. A ludzie niech się w godz szczytu dzień w dzień męczą z wyjazdem z osiedla. Miasto galerii i patodeweloperki… dobrze że niedługo wyprowadzka.
Czerwonej fali ciąg dalszy…….
Przecież obok Orlenu jest skrzyżowanie i bez problemu można tam dojechać. Po co kolejne światła tam robić? Bez sensu
ale te miejsca są od siebie bardzo oddalone! Przecież to ze 350m! Jak ty sobie to wyobrażasz? Że jak jakiś lord będzie jechał np od strony Roztocza i zechce mu się np do Aldi to będzie gonił taki „kawał” do orlenu, tam skręcał a potem sie jeszcze wraacał? Łooooo! Ja uważam że te światła to za mało, powinni zbudować specjany bezkolizyjny węzeł i estakadę, oczywiście przy okazji zakorkować okolicę na kolejne 3 lata.
Piękna wewnętrzna obwodnica, która stanie się czerwoną wstążką na mapach drogowych. Kto widział, żeby na obwodnicach wewnętrznych stawiać światła w odległości mniejszej niż 250m? takie pomysły to tylko w polsce. Celowo z małej litery.
Tam powinni zrobić kładkę nad drogą żeby piesi mogli bezpiecznie przejść. Zwłaszcza dzieci, które z tego osiedla mają rejonizację w szkole na Roztoczu…
Kolejne światła są tam potrzebne jak korek w dudzie…
Potrafisz czytać czy może masz problem ze zrozumieniem?
Nikt tam nie buduje przejścia dla pieszych z sygnalizacją tylko skrzyżowanie.
Dla pojazdów też mają wybudować kładkę?
„Do tego dochodzi również przejście dla pieszych wraz z przejazdem dla jednośladów.”
Tyle w temacie głąbie, jak sam nie umiesz czytać i nie rozumiesz co „Komentator” miał na myśli to się nie wypowiadaj
Przecież „Komentator” zaproponował kładkę dla pieszych pisząc, że „kolejne światła są tam potrzebne jak korek w dudzie…”
Wyraźnie określił się jako przeciwnik „świateł”.
To co?
Kładka dla pieszych i nowe skrzyżowanie bez świateł?
Usprawni to ruch gdy pojazdy jadące od Kraśnickiej będą stały oczekując na skręt w lewo?
A wyjeżdżające i skręcające w lewo też będą miały ułatwienie gdy nie będzie sygnalizacji świetlnej?
Wypominasz komuś, że jest głąbem a sam piszesz jak IDIO*A!
Odniosłem się tylko do wypowiedzi tylko, że… i jego błędnego zrozumienia wypowiedzi komentatora, czego nie rozumiesz? Po co wyciągasz jakieś wnioski? Czy ja pisałem o całej tej budowie? Postawiłeś sobie pytania, na które sam odpowiedziałeś i wmawiasz, że jestem idiotą, doprawdy zagranie godne naszych polityków ? brawo TY
Dobra… „kolejne światła” w domyśle miały znaczyć całe skrzyżowanie. Jadąc w stronę ul. Kraśnickiej jest skręt w prawo, więc nie ma problemu żeby zjechać do kompleksu sklepów. Jadąc od drugiej strony, można przejechać skrzyżowaniem koło stacji paliw i Selgrosa – KAŻDY jadący od strony ul. Kraśnickiej lub z osiedla mija to skrzyżowanie.
Dodawanie kolejnych świateł (skrzyżowania) w odległości jakichś 100-150m od poprzedniego skrzyżowania to paranoja. Inaczej miałaby się sprawa, jakby to nowe skrzyżowanie komunikowało również nowy wyjazd z osiedla… ale tak nie jest, więc te światła to TYLKO kolejna czerwona kropka na mapie korków w mieście.
Odniosłem się tylko do wypowiedzi tylko, że… i jego błędnego zrozumienia wypowiedzi komentatora, czego nie rozumiesz? Po co wyciągasz jakieś wnioski? Czy ja pisałem o całej tej budowie? Postawiłeś sobie pytania, na które sam odpowiedziałeś i wmawiasz, że jestem idiotą, doprawdy zagranie godne naszych polityków 🙂 brawo TY
Twoje tłumaczenie potwierdza jedynie, że nikt niczego ci nie wmawia tylko stwierdza fakty.