Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lublin, Gdańsk, Giżycko i Opole: Nowa karta turysty zapewnia darmowe wejścia oraz zniżki do kilkudziesięciu atrakcji

Powstała karta turysty, z której można korzystać w czterech miastach. Wiadomo już, że projekt ma się rozszerzać na kolejne samorządy.

Dostępna jest już nowa karta turysty, która zawiera pakiety darmowych wejść oraz zniżek do kilkudziesięciu atrakcji położonych w Lublinie, Gdańsku, Giżycku oraz Opolu. Te cztery miasta zdecydowały się bowiem zjednoczyć siły i wspólnie zapraszać do siebie turystów. Wzajemnie się promując, chcą dotrzeć z atrakcyjną ofertą do znacznie większego grona odbiorców.

W Lublinie dzięki TripPass można bezpłatnie zwiedzić Centrum Historii Sportu, a także uzyskać zniżki na spacer z przewodnikiem, pamiątki, noclegi, baseny, siłownię, czy też posiłki w restauracjach. Taniej można też zwiedzać m.in. Dom Słów – Izbę Drukarstwa, Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN, Lubelską Trasę Podziemną a nawet skorzystać z kompleksu basenów na Słonecznym Wrotkowie.

– Po ostatnim półroczu zupełnego zahamowania branży turystycznej w kraju chcemy wzbudzić wśród turystów pozytywny impuls do bezpiecznego podróżowania. Ostatni rok wyraźnie pokazał, że wspólne działania przynoszą dobre efekty, tworzymy więc wspólną ofertę, dzięki której turyści krajowi i zagraniczni będą mogli odkrywać polskie miasta” – mówi mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, Zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji.

Co ważne, obiektów, w których będzie można uzyskać zniżki, cały czas ma przybywać. Jak przekazano, zainteresowanie projektem zadeklarowały już kolejne instytucje, organizacje turystyczne i samorządy, które współpracowały podczas ubiegłorocznej kampanii #CityWillWait, dostrzeżonej i nagrodzonej w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach. Nową kartę turystyczną można uzyskać za pośrednictwem dedykowanej jej strony internetowej.

(fot. Zwiedzaj Lubelskie)

6 komentarzy

  1. W Szczecinie widziałem kiedyś taką ”promocję” Lublina. W sensie że było to miejsce przedstawione w tej reklamie jako istniejące średniowiecze, jako układ urbanistyczny zabudowę.

    • A to turyści będą przyjeżdżać oglądać coraz bardziej betonowe stare i nowe osiedla? Przecie to samo mają u siebie.

      • Lubelska „starówka” jest b. ładna. Do zobaczenia jest również „Botanik”, Ogród Saski, Zamek, Muzeum na Majdanku. Czas można mile spędzić na Pl. Litewskim czy „deptaku.” Nie wszyscy tak i tyle tego mają.

  2. co trzeba mieć w głowie, żeby aspirować do miana jakiejkolwiek atrakcji dla kogokolwiek? chyba tylko napływowym góralom ze wzgórz golan.

    • kocham krzyśa

      to przecież wybitne inspiracje płynące z misji naszego kochanego inspiratora

  3. Najpierw karta turysty, potem tramwaje tylko dla Niemców. 🙂

Z kraju