Lubelski Dworzec PKP będzie miał menadżera
19:10 18-02-2013
Do końca maja na lubelskim dworcu głównym PKP pojawi się menadżer budynku. Będzie odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie dworca oraz współpracę z pasażerami.
Jak poinformował dzisiaj Jarosław Bator, dyrektor zarządzający Pionem Nieruchomości w PKP – Od strony klientów wprowadzamy funkcję menadżera, który będzie dbał o komfort usług na podległym mu dworcu, zarówno dla pasażerów, jak i najemców.
Pierwsza taka osoba pracuje już na dworcu Warszawa – Centralna, kolejnych ośmiu pojawi się na największych dworcach w kraju do końca kwietnia, zaś w Lublinie rozpocznie on swoją działalność najpóźniej do końca maja. Łącznie do połowy 2013 roku mają się pojawić na 13 obiektach dworcowych..
Jak wyjaśnia PKP – Wzorem centrów handlowych, PKP SA wprowadza menadżerów dworców, będą oni działać w ramach Biur Obsługi Klienta. Ich zadaniem będzie monitorowanie sytuacji na dworcu i sprawowanie opieki nad obiektem, zapewnienie właściwego poziomu usług wyrażonego poprzez odpowiedni stan czystości oraz szybkie reagowanie na zgłoszone przez klientów uwagi i skargi.
Jego praca będzie polegała na typowym zarządzaniu dworcem, czyli utrzymaniu czystości w środku oraz na zewnątrz, nadzorowaniu wszelkich prac wykonywanych na tym terenie czy też szukać najemców na lokale będące do wynajęcia oraz rozwiązywać problemy osób bezdomnych koczujących w dworcowych poczekalniach. Jednak jak zaznacza Jarosław Bator – Najważniejszym z zadań menadżera będzie dbanie o poziom jakości usług związanych z obsługą pasażerów oraz współpraca z policją, strażą pożarną, Strażą Ochrony Kolei aby zapewnić im pełne bezpieczeństwo.
Komentarze wyłączone