Wtorek, 16 kwietnia 202416/04/2024
690 680 960
690 680 960

Dwa zdarzenia drogowe z udziałem samochodów osobowych i autobusów w Lublinie (zdjęcia)

Na ul. Abramowickiej z autobusem zderzyło się audi, na skrzyżowaniu Drogi Męczenników Majdanka oraz ul. Wolskiej, Fabrycznej i Łęczyńskiej zaś volkswagen. W obu zdarzeniach nikt nie doznał obrażeń ciała.

Do dwóch zdarzeń drogowych, w których uczestniczyły samochody osobowe i autobusy komunikacji miejskiej, doszło w piątek na terenie Lublina. Pierwsze z nich miało miejsce około godziny 6:30 na ul. Abramowickiej, na skrzyżowaniu z ul. Strojnowskiego. Jak wstępnie ustalono, kierujący audi wyjeżdżał z ul. Strojnowskiego. Doprowadził jednak do zderzenia z jadącym ul. Abramowicką autobusem.

Drugie zdarzenie miało miejsce około godziny 14 na skrzyżowaniu Drogi Męczenników Majdanka oraz ul. Wolskiej, Fabrycznej i Łęczyńskiej. Jak wstępnie ustalono, oba pojazdy jechały od strony Majdanka i wykonywały manewr skrętu w lewo, w ul. Wolską. Wtedy doszło do zderzenia.

W obu zdarzeniach nikt nie doznał obrażeń ciała. Dokładne przyczyny oraz okoliczności kolizji ustalają teraz pracownicy Nadzoru ruchu MPK.

Dwa zdarzenia drogowe z udziałem samochodów osobowych i autobusów w Lublinie (zdjęcia)

Dwa zdarzenia drogowe z udziałem samochodów osobowych i autobusów w Lublinie (zdjęcia)

Dwa zdarzenia drogowe z udziałem samochodów osobowych i autobusów w Lublinie (zdjęcia)

(fot. lublin112, nadesłane – Przemysław)

16 komentarzy

  1. Jak ludzie radzą sobie w codziennym życiu jak nawet jechać ulicą bezpiecznie nie potrafią?

  2. Patrz w lusterko. Pojazdy wszelkiej maści są wszędzie.
    Taka prosta zasada a tak wiele może kosztować.

  3. sprawców należy wysłać na ponowne badania lekarskie. Panie Władzo! Nie widziałem tego pojazdu – zapewne astygmatyzm się kłania, skoro nie widzą prawidłowo tego co jest z boku.

    • ja mam astygmatyzm, jeżdżę od 10 lat, zrobiłem już z 250 tysięcy kilometrów i żadnego zdarzenia drogowego nie spowodowałem.

    • W tym drugim przypadku nie autobusu a namalowanych żółtych pasów parę miesięcy temu nie zauważył.

  4. A może ktoś się w końcu zainteresuje autobusami, które na DMM zajmują pas LEWY a nie BUSPAS do skrętu w lewo w WOLSKĄ ? Po co te mazańce i farba żółta na jezdni skoro skręcają z lewego ?

    • Ty się zainteresowałeś i nic z tego nie wynikło więc po co angażować inne osoby? Zanim zadasz kolejne pytanie to wiedz że kierowca autobusu może ale nie musi korzystać z buspasa.

    • A moze wez cegłówke i główke sobie póknij skoro nie widzisz ze trakcja trolejbusowa nie pozwala do skretu w lewo z prawrgo pasa Ciemnna Maso

    • A może ktoś się zainteresuje osobówkami parkującymi i zatrzymującymi się w zatokach przystankowych? A może ktoś zainteresuje się osobówkami, które uniemożliwiają wyjazd pojazdom komunikacji miejskiej z zatok? A może, a może, a może…?

    • chyba dlatego że im zachodzą na lewy pas i aby uniknąć właśnie takich sytuacji wolą nie ryzykować z tym buspasem

  5. Do ST.Skręcają kolego bo na przyszłym – starym przystanku stały pachołki i uniemożliwiały bezpieczny skręt.Zwłaszcza przegubowym autobusom.

  6. Mam takie pytanie…może ktoś wie? W jakim charakterze występuje nadzór MPK w przypadku kolizji?

  7. Jeśli po sprawdzeniu, nikt nie był pod wpływem – nie ma wątpliwości ko jest winien – nie ma ofiar – nikt nie domaga się wezwania policji.Nadzór ruchu robi zdjęcia,opisuje i wysyła dokumentację do ubezpieczyciela. Po takim załatwieniu sprawy nikt nie dostaje mandatu ani punktów karnych.

  8. Kierowcy autobusów powinni mieć dodatkowe badania psychologiczne i kursy przewozu osób. Jeżdżą jakby wozili kartofle, a przepisy to dla nich absolutna abstrakcja. Ostatnio na Kleeberga zielony kubeczek włączył kierunek, że chce wyjechać z zatoki, samochód przede mną go wpuścił zmieniając pas na lewy, a autobus w ramach podziękowań przed samą maską zjechał mu drogę zmieniając bez ostrzeżenia pas i zmuszając kierowcę osobówki do awaryjnego hamowania i ucieczki na prawy w celu uniknięcia zderzenia. Skoro prosta zasada „patrz w lusterka” jest zbyt wielkim wyzwaniem intelektualnym dla ogromnej ilości kierowców autobusów, to zdecydowanie powinno sie prowadzić większy odsiew przy rekrutacji. Nie każda małpa z kwitami nadaje się do pracy w mieście przy przewozie osób.

Z kraju