Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zmiany w Strefie Płatnego Parkowania w Lublinie. Będzie drożej

We wtorek Urząd Miasta Lublin poinformował o zmianach w opłatach za parkowanie. Powstanie nowa podstrefa, zaś w podstrefach A i B wzrosną opłaty za parkowanie.

Nadchodzą zmiany w Strefie Płatnego Parkowania w Lublinie. We wtorek po południu miasto poinformowało, że wzrosną opłaty m.in. w dwóch strefa A i B.

Zmiany które zostaną wprowadzone dotyczą m.in. abonamentu mieszkańca, opłat za parkowanie oraz powstania nowej podstrefy. Abonament mieszkańca będą mogły otrzymać osoby mieszkające na terenie SPP płacące podatki w Lublinie. Właściciele pojazdów hybrydowych będą mogli wykupić abonament w cenie 60 zł miesięcznie.

Powstanie podstrefa C obejmująca ulicę Zamojską, ulicę Rusałki i okolice, gdzie opłaty pozostaną na niezmienionym poziomie, wzrosną zaś opłaty w podstrefach A i B do 3,90 zł za godzinę (podstrefa A) i 2,50 zł za godzinę (podstrefa B).

W chwili obecnej nie są planowane zmiany granic strefy, nie będą one poszerzone.

(fot. lublin112.pl)

31 komentarzy

  1. a kiedy cos stanieje w tym kraju?

  2. Proponuje jeszcze zrobić taryfikator dla ZDiM, za źle odczytane bilety przez leśnych dziadków. Człowiek musi marnować swój cenny czas na składanie reklamacji. Takie rzeczy w średniowieczu, dzisiaj wszystkie sprawy powinno załatwiać się przez internet.

  3. Dziękuję Zukowi i wszystkim sk..synom na niego głosującym.

  4. Franiu no co Ty… Ile potrzeba Ci miejsca na zaparkowanie roweru?

  5. Kasa święci pustką trzeba doić kierowców.

  6. Chciałbym by moje posty były widoczne

    Widzę, że ponad połowa cieszy się z nowych wyższych cen. Ja tam mogę płacić, jeśli razem z podwyżkami cen pójdą podwyżki pensji, bo póki co wygląda na to, że żyjemy w coraz droższym kraju, który wcale za te pieniądze nie oferuje wyższego standardu. Ja wiem jak to działa, prostakami jesteście i stąd ten applause dla podwyżek cen. Działa to tak: o znowu coś zdrożało – uff dobrze, że ja tego nie kupuję/nie używam, sąsiad zapłaci więcej, dobrze mu tak. Dokładnie tak było z podwyżkami prądu jak prezes nakłamał, że przecież zwykły obywatel nie poczuje tych podwyżek bo one dla przedsiębiorstw produkcyjnych. I głupi Polak nie połączy faktów a potem się dziwi, że wszystko w sklepach o 12% droższe.. Ciekawe K czemu.
    Tak samo tutaj: o podnieśli opłaty za parking, uff dobrze, że nie używam, ale temu mojemu sąsiadowi to dokuczy, szkoda, ze podnieśli tylko o złotówkę, jakby mu tak 10 zł na godzinę dowalili to by mu mina zrzedła…. co tam Halyna mówisz?… że co dobre dla środowiska?…. aaaa tak, przy okazji będzie mniej aut, tak, tak to bardzo ważne… ale temu sąsiadowi… hihihi.

    Dokładnie tak o Was myślę. Tak wygląda ścieżka decyzyjna przeciętnego Polaka.

  7. To zwiększenie rotacji (ludzi będą wracać do domu tego samego dnia i ponownie jechać zaparkować bo taniej wyjdzie paliwo) ma zmniejszyć korki w mieście i emisję spalin? GRATULUJĘ IDIOTYCZNEGO POMYSŁU.
    Kolejne durne pomysły to te buspasy robione na sztukę którymi d można podetrzeć. Na zachodzie już dawno od tego odchodzą bo się nie sprawdza a w zaścianku Lubelskim takie dorabianie bus pasa co ma 100m – śmiechu warte. Popatrzcie twórcy tego g jak to blokuje miasto. Przed bus pasem wszyscy muszą się zatrzymywać żeby zmieścić się na jednym pasie, a autobus stoi również w tym korku żeby za chwilę skorzystać z 100-300 metrów swojej „wolności”. Co z tego że ma swój prawoskręt jak wcześniej w korku kilometr musi stać. Natomiast jakby wszyscy mogli tym prawoskrętem jechać lub całą szerokością jezdni tam gdzie zwężenie przez bus pas to zaraz by się korki rozładowały i wszyscy szybciej by przejechali łącznie z tym autobusem, bo by znacznie zmniejszyło emisję spalin. TAK WŁADZA LUBLINA WARCZY ZE SMOGIEM – PRZEZ ZWIĘKSZENIE EMISJI SPALIN Z SAMOCHODÓW.

Z kraju