Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zmiana organizacji ruchu w rejonie remontowanego wiaduktu na ul. Diamentowej

Od najbliższego poniedziałku w rejonie remontowanego wiaduktu na ul. Diamentowej zostanie wprowadzona nowa organizacja ruchu. Potrwa ona do 7 grudnia.

W najbliższy poniedziałek 30 listopada od godz. 11:00 zostanie wprowadzona zmiana w organizacji ruchu na ul. Diamentowej w rejonie remontowanego wiaduktu kolejowego.

Wprowadzona będzie organizacja ruchu polegająca na wyłączeniu pasów prawego i lewego na obu jezdniach. Dla ruchu pojazdów pozostaną środkowe pasy.

Ten etap prac potrwa do 7 grudnia do godziny 14.

(fot. lublin112.pl)

44 komentarze

  1. Jadąc dołem nie widać co jest na górze. A na górze są cztery tory, dwa na Warszawę i dwa na Rzeszów. Remont jest podzielony w taki sposób, żeby utrzymać ruch zarówno na Rzeszów jak i na Warszawę. A pociąg to nie samochód, że pojedzie po wszystkim, więc konieczność jest remontowania po jednym segmencie, aby drugi był pod ruchem. I nie można zamknąć całego Wiaduktu, bo o ile objazdy dla samochodów można zorganizować, to dla pociągów niestety nie. A PLK ma podpisane umowy z przewoźnikami i musi się z nich wywiązywać, każde inne rozwiązanie generuje olbrzymie koszty lub kary umowne. Ale najłatwiej jest ponarzekać i popsioczyć, szczególnie w internetach.

    • CIEKAWE, ŻE NIKT O TYM NIE WIEDZIAŁ PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REMONTÓW I PODAŁ TERMIN ZAKOŃCZENIA ” troszeczkę” inny. Ciekawe jakbyś umówił się z kimś na budowę domu i przeciągnęłoby się to o trzy lata i koszty zwiększyłyby się o 200%, i mieszkałbyś w tym czasie w namiocie to też byłbyś taki wyrozumiały ???

      • A to już inna para kaloszy.
        Jest jeszcze coś takiego jak roboty nieprzewidziane, zwłaszcza przy remontach tak skomplikowanych I starych układów jak stacja Lublin.
        A stacja Lublin ma kluczowe znaczenie dla prowadzenia ruch po wiaduktach nad Diamentowa i Janowską.

  2. Polskie Koleje Państwowe S.A. (PKP S.A.) – jednoosobowa spółka Skarbu Państwa powstała w wyniku komercjalizacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe. Jedynym akcjonariuszem spółki jest Skarb Państwa, którego prawa z akcji wykonuje Minister Aktywów Państwowych. PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP.

    Ministerstwo Aktywów Państwowych (kierownictwo):
    Jacek Sasin (PiS) – wicepremier, minister aktywów państwowych
    Artur Soboń (PiS) – sekretarz stanu, Pełnomocnik Rządu do Spraw Instrumentów Finansowania Rozwoju Gospodarczego Państwa

    Adresy sobie „wygoglujcie” i tam piszcie swoje uwagi.
    Tyle w temacie i miło, że mogłem niektórym w czymś pomóc 🙂

  3. Ciekawe jak wyjeżdżający z ronda spod wiaduktu będą się włączać do ruchu na wewnętrzny pas znów pod wuadukt tym razem kolejowy. Korki będą kilometrowe

  4. Rok 3259 kolejna zmiana organizacji ruchu w okolicach wiaduktu przy diamenowej…..
    To już jest żenada żenady!!!

  5. jak zwykle przypominam, że zarządza tym remontem PKP, która jest PiSlamską spółka skarbu państwa obsadzoną przez rzesze PiSlamskich urzędasów

  6. Jeszcze dekada i będziemy jeździć normalnie

  7. To jest kpina….

Z kraju