Utrudnienia w ruchu napotkają kierowcy na skrzyżowaniu ulic Diamentowej i Wrotkowskiej w Lublinie. Na tak zwanym „rondzie blacharzy” doszło do kolejnego wypadku.
kiedyś był taki teleturniej z którego wszyscy na tym rondzie i rondzie blacharzy biorą przykład a nazywał się :
CZY WYDRA WYGRA.jak widac na załączonych obrazkach wydra przegrała
Marek
Witam:). Zauważcie moi mili skale zniszczeń BMW w starciu z autkiem miejskim japońskim. Od wielu..wielu lat krążą mity, słuchy że oto niemieckie auta w tym jakże prestiżowa klasa aut premium BMW posiada bardzo solidną konstrukcje,blachy ma super ocynkowane i w ogóle miód malina a auta japońskie to plastik cieńki a do tego gnijący w zastraszającym tempie. Ale życie jak widak zweryfikowało niemiecka propagandę sukcesu i zdemaskowało niezniszczalną budowę aut spod znaku śmigła. Prawda jest taka że teraz prawie wszędzie plastik..elektronika….żeby dojeżdziło do 150…200tkm albo jakies 7 lat przekulało i na złom i kupować nowe żeby firma miała dochody. Czasy e36,e46,e39 itd ( w sensie solidności budowy odeszło dawno do lamusa, skończylo się po 2002 roku). A teraz coś dla osób twierdzących i żyjących w micie gnijących aut japońskich. Brat posiada honde accord 2007 rok jeżdzona non stop cały rok..zero rdzy…siostra ma civica 2006 rok….zero rdzy. Ja mam toyote avensis 2008 rok…zero rdzy. A już nie wspomnę o bezawaryjności i spokoju na codzien które jest bezcenne:):). Pozdrawiam serdecznie!:).
Jon
Japonce nie gnijace hehehe. Tymbardziej civic z turcji i avensis z uk. Żarty sobie chyba stroisz. Toyota to sie skonczyla na carinie e specu jezeli chodzi o jakosc to lata 90-te
Artur
dziwne by bylo jakby avensis z 2008 juz pordzewial.ja smigam carina z 94 i nie ma tragedii jesli chodzi o blachy.szkoda ze teraz nie ma wyboru jesli chodzi o zakup auta bo wszystkie musza spelniac normy unijne jesli chodzi o bezpieczenstwo przez co wiecej waza.auto spore 2litry 133KM i masa 1170kg 9.0s do setki.5rok smigam i nie narzekam.
Black Jack
@Marek,czy wiesz co to jest strefa zgniotu?W której części samochodu występuje i na jakiej zasadzie działa?Kogo ma chronić,auto czy podróżujących?I nie ma znaczenia czy to Japończyk czy Niemiec.Widać […] w Twoich oczach na widok czyjegoś BMW.
No tak, tylko to X1 wygląda na nadające się do naprawy. Toyota zaś nie (uzasadnienie powyżej).
Acha – jak by to E36 było, to kierowcy by ze szpitala tak szybko nie wypuścili. W porównaniu do współczesnych konstrukcji E36 to auto z papieru (co potwierdziły raptem dwie gwiazdki EuroNCAP, z czego jedna przyznana warunkowo po dodaniu wzmocnień bocznych w drzwiach w ostatnim roku produkcji). Dlatego też E46 to taka krowa w porównaniu z E36… porównywalny model E46, z podobnym silnikiem jest ponad 200 kg cięższy niż E36.
gosc
Kolejna krew na rękach urzędników ZDiM odpowiedzialnych za organizację ruchu na 3 lubelskich pułapkach na kierowców: rondach-nierondach. Na wsi da się zrobić kwadratowe rondo, a w Lublinie okrągłe jest za mało okrągłe.
Aaron Fleischmann
Ten Bolid Młodego Wieśniaka wygląda jakby zderzył się z czołgiem. Czyżby tego dnia przejeżdżał ulicami Lublina kontyngent amerykańskich żołnierzy?
kiedyś był taki teleturniej z którego wszyscy na tym rondzie i rondzie blacharzy biorą przykład a nazywał się :
CZY WYDRA WYGRA.jak widac na załączonych obrazkach wydra przegrała
Witam:). Zauważcie moi mili skale zniszczeń BMW w starciu z autkiem miejskim japońskim. Od wielu..wielu lat krążą mity, słuchy że oto niemieckie auta w tym jakże prestiżowa klasa aut premium BMW posiada bardzo solidną konstrukcje,blachy ma super ocynkowane i w ogóle miód malina a auta japońskie to plastik cieńki a do tego gnijący w zastraszającym tempie. Ale życie jak widak zweryfikowało niemiecka propagandę sukcesu i zdemaskowało niezniszczalną budowę aut spod znaku śmigła. Prawda jest taka że teraz prawie wszędzie plastik..elektronika….żeby dojeżdziło do 150…200tkm albo jakies 7 lat przekulało i na złom i kupować nowe żeby firma miała dochody. Czasy e36,e46,e39 itd ( w sensie solidności budowy odeszło dawno do lamusa, skończylo się po 2002 roku). A teraz coś dla osób twierdzących i żyjących w micie gnijących aut japońskich. Brat posiada honde accord 2007 rok jeżdzona non stop cały rok..zero rdzy…siostra ma civica 2006 rok….zero rdzy. Ja mam toyote avensis 2008 rok…zero rdzy. A już nie wspomnę o bezawaryjności i spokoju na codzien które jest bezcenne:):). Pozdrawiam serdecznie!:).
Japonce nie gnijace hehehe. Tymbardziej civic z turcji i avensis z uk. Żarty sobie chyba stroisz. Toyota to sie skonczyla na carinie e specu jezeli chodzi o jakosc to lata 90-te
dziwne by bylo jakby avensis z 2008 juz pordzewial.ja smigam carina z 94 i nie ma tragedii jesli chodzi o blachy.szkoda ze teraz nie ma wyboru jesli chodzi o zakup auta bo wszystkie musza spelniac normy unijne jesli chodzi o bezpieczenstwo przez co wiecej waza.auto spore 2litry 133KM i masa 1170kg 9.0s do setki.5rok smigam i nie narzekam.
@Marek,czy wiesz co to jest strefa zgniotu?W której części samochodu występuje i na jakiej zasadzie działa?Kogo ma chronić,auto czy podróżujących?I nie ma znaczenia czy to Japończyk czy Niemiec.Widać […] w Twoich oczach na widok czyjegoś BMW.
No tak, tylko to X1 wygląda na nadające się do naprawy. Toyota zaś nie (uzasadnienie powyżej).
Acha – jak by to E36 było, to kierowcy by ze szpitala tak szybko nie wypuścili. W porównaniu do współczesnych konstrukcji E36 to auto z papieru (co potwierdziły raptem dwie gwiazdki EuroNCAP, z czego jedna przyznana warunkowo po dodaniu wzmocnień bocznych w drzwiach w ostatnim roku produkcji). Dlatego też E46 to taka krowa w porównaniu z E36… porównywalny model E46, z podobnym silnikiem jest ponad 200 kg cięższy niż E36.
Kolejna krew na rękach urzędników ZDiM odpowiedzialnych za organizację ruchu na 3 lubelskich pułapkach na kierowców: rondach-nierondach. Na wsi da się zrobić kwadratowe rondo, a w Lublinie okrągłe jest za mało okrągłe.
Ten Bolid Młodego Wieśniaka wygląda jakby zderzył się z czołgiem. Czyżby tego dnia przejeżdżał ulicami Lublina kontyngent amerykańskich żołnierzy?
A taki nowy był AMERYKAŃSKI!!!!!!!!!!!