Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

Niedostosowanie prędkości do warunków na drodze, było przyczyną popołudniowego zdarzenia w Lublinie. Kierowcy nic się nie stało.

Do zdarzenia doszło we wtorek około godziny 12:30 na al. Tysiąclecia w Lublinie. Na wysokości Młyna Krauzego samochód osobowy uderzył w barierki. Na miejscu interweniowała policja.

Jak wstępnie ustalono, kierujący seatem mężczyzna jechał w kierunku centrum. Na łuku drogi stracił panowanie nad pojazdem, który następnie wpadł w poślizg, po czym staranował barierki dzielące pasy ruchu.

W zdarzeniu nikt nie ucierpiał. Badanie alkomatem wykazało, że kierowca był trzeźwy. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Nie ma większych utrudnień w ruchu.

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

Za szybko na zakręcie. Seat uderzył w barierki (zdjęcia)

(fot. lublin112.pl i nadesłane Mateusz – dziękujemy!)

25 komentarzy

  1. Szybcie jeszcze szybciej slisko jak cholera no i po co tak szybko szkoda zycia

  2. za szybko to raz a, że zakręt jest wyprofilowany to drugie…

    • Tyle kierowców dzisiaj przejechało zakręt spokojnie, tylko ta łajza nie dała rady, ręce opadają na takich mistrzów.

    • „wyprofilowane” to on miał opony… letnie chyba.

      A swoją drogą… barierki to pięęęknie wykosił. ?

    • Wina drogowców,znów nie posypali.

  3. Poszedł jak dzik w kartofle…i slady podobne;)

  4. Zaduzo maszyn a mechanik nie ma co robic

    Dobże postawić betonowe zapory między pasami i zrobić odcinek bez ograniczen prędkości, po jakimś czasie trochę by się odkorkowal Lublin…

  5. Zlikwidować te barierki, ileż to jeszcze razy zostaną zniszczone w wyniku zdarzenia drogowego ?

    • I dobrze że są, zawsze trochę wyhamują delikwenta, bo jak przebije się na czołówkę na przeciwny pas jak będziesz jechał to wesoło nie będzie.

    • I po zlikwidowaniu bedzie od razu czołówka? Puknij się w łepek, bo na leki juz za późno baranie.

    • Raczej zamienić na bariery energochłonne.

      • Nie żartuj. Szkoda kasy na baranów. Solidne, betonowe w zupełności spełnią swoje zadanie.

      • to żadna różnica, zlikwidować czy nie one przed niczym nie chronią. No może przed dziakami 😉
        gość tylko miał szczęście że nie poleciał komuś na czołówkę z przeciwnego kierunku.

        logiki stawiania barierek i barier w tym mieście nie ma …..

  6. to jest sprawa kierujących i ich pojazdów – stanu technicznego – przy zakupie najważniejsze czy auto malowane czy nie, ale tarcz – klocków opon już nikt nie sprawdza i tak jeżdżą tym czym jeżdżą ! dobrze że nic nikomu nie zrobił baran jeden !

  7. Ale zarobas!Tyle płynu do spryskiwaczy mieć!Bogacz

  8. Mariusz Tatary 2

    To koło mnie. Po raz kolejny potwierdza się, że zakręt jest źle wyprofilowany.

    • Źle wyprofilowaną to masz półkule w głowie – zapewniam Cię że jeździłem tam nie raz dużo szybciej ale sprawnym autem i moich zdjęć niema na lublin112.pl

      • Na mokrej nawierzchni spokojnie „setką” się prowadzi. Więc ile więcej musiał pomykać seat?… No, chyba że była zmiana pasa i ścinanie „na gazie” w lewo. Tego to już asfalt może nie unieść…

    • Wyprofilować zakręt na prosto.Obiema rękami,a nawet nogami się podpisuję.

      • A najlepiej to jeszcze tunel zrobić. Albo – i dwa. Po jednym dla każdego pasa 😉

        • Nie wieta co się dzieje z ul.Solidarności???Zamknięta czy co???Cicho ostatnio na 112.

  9. Czas na przebudowę zakrętu – tak jak skrzyżowania Sulisławicka/Grabskiego/DMM. Wywalmy forsę w błoto, bo idioci nie potrafią jeździć.

  10. łuk jak łuk, najgorsze ze na owym łuku jest podbicie i jak ktoś za bardzo skręci kołami to mamy prawie codziennie przestawione barierki 😀

Z kraju