Wykorzystanie potencjału witryn handlowych jako nośnika reklamy

Witryny handlowe – przeszłość i teraźniejszość

W XXI wieku nośnikiem treści reklamowych może być praktycznie wszystko – reklama towarzyszy nam niemal na każdym kroku, w związku z czym niejednokrotnie przestajemy już na nią zwracać uwagę. Dla reklamodawców jest to poważny problem, ponieważ podstawową funkcją reklamy jest docieranie z konkretnym przekazem do możliwie najszerszej grupy odbiorców przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów działań promocyjnych. Jednym z rozwiązań najbardziej ekonomicznych pod względem nakładów finansowych jest wykorzystanie jako nośnika reklamy witryn handlowych.

 

 

Reklama na witrynach sklepowych nie jest pomysłem nowym, ponieważ pierwsze tego typu zabiegi stosowano jeszcze w starożytności. Celem było przyciągnięcie uwagi przechodniów i nakłonienie ich do zakupu towaru, który mają wprost przed oczami, a niejednokrotnie mogą go nawet dotknąć czy wypróbować przed zakupem. Warto w tym kontekście pamiętać, że w drugiej połowie XX wieku ta forma reklamy cieszyła się w Polsce ogromną popularnością. Trzeba jednak mieć na uwadze, iż w tamtym okresie reklama  na witrynach sklepowych nie służyła wyłącznie temu, by nakłonić potencjalnego klienta do zakupu eksponowanego towaru: zawierała bowiem także treści polityczne i propagandowe.

 

Obecnie witryny handlowe są coraz częściej wykorzystywane jako nośniki treści reklamowych, ale w inny sposób – obok tradycyjnych wystaw, na których umieszczane są towary dostępne aktualnie w danym sklepie, pojawia się coraz więcej witryn oklejonych specjalną folią na szyby, na której nadrukowany jest przekaz reklamowy. W ten sposób reklamodawcy wykorzystują do maksimum najważniejszą zaletę tej formy reklamy, czyli jej masowość. Kontakt z taką reklamą jest dla większości odbiorców mimowolny, ponieważ odbywa się podczas przechodzenia obok witryny czy szeregu witryn. Zwykle reklamowane produkty czy usługi są dostępne w bezpośredniej bliskości samej reklamy, co znacząco zwiększa jej skuteczność.

 

Wyklejanie witryn – zalety

Zastosowanie folii na szyby do wyklejania witryn to nie tylko możliwość umieszczenia wielkoformatowej reklamy przy niezwykle niskim koszcie, ale również szereg innych korzyści. Najważniejsze z nich to:

  • w przypadku mocno nasłonecznionych pomieszczeń możliwość zredukowania ilości światła słonecznego wpadającego do wnętrza, a tym samym ochrona przed przegrzewaniem (np. witryny bankowe);
  • folia na szyby daje się łatwo naklejać i odklejać, co pozwala aktualizować treści reklamowe w razie potrzeby;
  • możliwość praktycznie dowolnego zagospodarowania dostępnej powierzchni reklamowej, co pozwala stworzyć unikalne i oryginalne rozwiązania, bardziej interesujące dla potencjalnego odbiorcy.

oklejanie-witryn-handlowych

 

Profesjonalne oklejanie witryn

Warto w kontekście powyższego pamiętać o tym, by wyklejanie witryn powierzyć fachowcom posiadającym doświadczenie w tej dziedzinie. Pozwoli to uniknąć nie tylko zbędnych kosztów, ale także wielu problemów mogących pojawić się np. w wyniku próby oklejenia witryny o wyjątkowo nietypowym kształcie czy wielkości. Dobrym pomysłem jest zapoznanie się nie tylko ze zdjęciami realizacji, ale także z opiniami i rekomendacjami internautów – w polskiej czołówce pod tym względem znajduje się firma dotMedia, zajmująca się oklejaniem witryn handlowych już od ponad 12 lat i mająca na koncie ponad 10 tysięcy udanych realizacji dla takich klientów, jak np. bank Credit Agricole, Cisowianka, Cenega czy InPost.

 

Pomoc w przygotowaniu artykułu:

dotMedia – drukarnia wielkoformatowa

23-200 Kraśnik, ul. Przemysłowa 21

Tel.: +48 81 825 30 00

Email: [email protected]  

www: https://dotmedia.pl

 

artykuł reklamowy

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7694zł 0.21%
    • GBP 4.8773zł 0.63%
    • EUR 4.2964zł 0.21%
    • CHF 3.7917zł -0.01%

    Polub nas

    Materiały wideo

    „Grzesiu czego ty nie śpisz”. Spotkanie leśniczego z niedźwiedziem (wideo)
    Fotograficzne podsumowanie roku 2018 w Porcie Lotniczym Lublin (wideo)
    Spadł z motoroweru przed nieoznakowanym radiowozem (wideo)
    Wjechała rowerem na przejście. Po chwili doszło do potrącenia (wideo)
    Tragiczny wypadek na przejeździe kolejowym w Rzeszowie. Nagranie z monitoringu (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    „Globalna wioska” w Lublinie. Bedzie można poznać kulturę, kuchnię i zwyczaje panujące w kilkunastu krajach
    Lublin na weekend. Sprawdź co się wydarzy
    „Zdrowy Nowy Rok, Zdrowe Ferie” – bezpłatne badania profilaktyczne w Tarasach Zamkowych
    UMCS zaprasza na Noc Biologów 2019
    13 stycznia po raz 27. zagra Orkiestra Świątecznej Pomocy [PROGRAM]
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.