Sobota, 20 kwietnia 202420/04/2024
690 680 960
690 680 960

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

Rzeszów, Krosno, Sanok, Kraków, Katowice, Wrocław, Warszawa, Łódź i Zakopane. To tylko niektóre z miast na trasie nowoczesnego autokaru reklamującego Lubartów.

Rejsowy autobus firmy Neobus z reklamą, od kilku dni, codziennie przemierza setki kilometrów po Polsce. Tak będzie przez najbliższy rok. Reklama na zewnątrz pojazdu, to tylko jeden z elementów. Podczas podróży pasażerowie będą mogli zapoznać się z materiałami promocyjnymi i obejrzeć na telewizorach spoty o Lubartowie.

– W ten sposób chcemy zwrócić uwagę pasażerów i mieszkańców dużych miast w Polsce na walory Lubartowa – zarówno te turystyczne jak też inwestycyjne. Chcemy zachęcić jak największą liczbę osób do odwiedzania naszego miasta, nie tylko w celach turystyczny i informować, że Lubartów doskonałe miejsce do prowadzenia biznesu – mówi Burmistrz Lubartowa Krzysztof Paśnik.

„Lubartowski” autobus to jeden z elementów naszej kampanii promocyjnej. Są to również m.in. spoty o Lubartowie i jego okolicach. Pierwszy z nich miał swoją premierę w ostatni piątek.

Kampania jest oparta nie tylko na tradycyjnych formach promocji i dystrybucji. Lubartów sięgnął po nowe pomysły dotychczas niestosowane przez miasto. Właśnie jednym z takich elementów jest prezentowany autokar.

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

W Polskę ruszył autokar promujący Lubartów (zdjęcia, wideo)

(fot. wideo UM Lubartów)

12 komentarzy

  1. I balanga co wieczór. Też bym się chętnie załamał,

  2. przecież oni nie mają już praktycznie żadnej działki na sprzedaż! Nie mają żadnej działki dla developera! Nie mają żadnej działki budowlanej dla przyszłego mieszkańca! Co oni chcą sprzedawać?

  3. Nareszcie! Wkońcu uwierzymy, że mieszkamy w raju i tylko robić nam się nie chce! Alleluja władzom miasta! Dopiero teraz otwarły mnie się oczy!!!

  4. Wystarczy, że będzie parkował na skos i na chodniku. A na zwróconą uwagę, będzie używać wulgaryzmów. Promocja jak znalazł. I w sedno.

  5. Bardzo dobra sprawa, szczególnie dla osoby, która wynajmuje autokar.
    Ma stały dochód z publicznej kasy…

  6. No geniusz to wymyślił a może wymyślył?

  7. ktoś kto ma kasę i łeb na karku (potencjalny inwestor), nie szuka okazji na autobusach stojąc w korku…
    dzisiaj banery, billboardy, oklejane auta nic nie dają. wszystkiego się szuka w sieci, sprawdza się w sieci. nie ma cię w internecie, to nie istniejesz…
    trzeba było misia do helikoptera przyczepić, to by chociaż było śmiesznie.

  8. Jak ktoś wyżej wspomniał …tu nie ma czego promowac .Nie ma żadnych działek pod budowę .Najwiekszy lokalny developer wykupił co tylko było do wykupienia ,postawił kilka bloków mieszkalnych ,w tej chwili stawia ostatni i pomimo że jest dopiero wielka dziura w ziemi też już wszystko wyprzedane .A „ci ” będą promować …ciekawe co

  9. W Lubartowie zwiedzać co? No, może ulice zaklejone reklamami rodem z lat 80-90 tych, żydowską zabudowę w centrum, fryzury i modę z zeszłego wieku? Można za to podziwiać zachowanie lokalnych kierowców, oraz tych na podwójnym gazie? Inwestycje może mają sens, bo tu jest tania siła robocza, tylko do klientów w Polsce i na zachodzie UE daleko. Faktem jest, że miasto brzydkie i nie ma nic do zaoferowania młodym ludziom. Taki wschodni, powiatowy koszmarek. Oklejony autobus ma przekonać? Pewnie była kasa od swoich, tych co potrafią ,, coś tam, coś tam”…

Z kraju