Subaru wjechało na barierę energochłonną. Kierowca źle się poczuł w trakcie jazdy (zdjęcia)

Kierowca subaru, jadąc w kierunku Kraśnika, zjechał na środek ulicy. Pojazd wjechał na bariery energochłonne. Mężczyznę przetransportowano do szpitala.

Do zdarzenia doszło w niedzielę około godziny 17 na al. Kraśnickiej w Lublinie. W rejonie skrzyżowania z ul. Raszyńską samochód osobowy wjechał na bariery. Na miejscu interweniował zespół ratownictwa medycznego, straż pożarna oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierujący subaru mężczyzna jechał w kierunku Kraśnika. W pewnym momencie pojazd zjechał na środek ulicy, po czym wjechał na bariery energochłonne.

Kierowca został przetransportowany do szpitala. Zw wstępnych informacji wynika, że mężczyzna najprawdopodobniej dostał ataku padaczki. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności zdarzenia. Występują utrudnienia w ruchu, zablokowany jest lewy pas jezdni w kierunku Kraśnika.

(fot. lublin112, nadesłane – Marta, Kamil)

Zobacz również

34 komentarze

  1. Ma padaczkę i jeżdzi autem i to takim , którego przyspieszenie należy naprawdę ogarniać ?

  2. Ach te dzieci 😉

  3. szkoda że zamazana rejestracja bo jezdzi taki jeden po Lublinie łamiąc wszelkie przepisy… jeśli to ten to pewnie ściemnia

  4. A teraz wyobraźmy sobie, że nie wjechał w barierki tylko w pieszych na przejściu… Dzięki nowym przepisom jeszcze więcej pieszych nie będzie zwracało uwagi na auta. Na pewno będzie bezpieczniej.

    • A teraz wyobraźmy sobie – co to za argument? A teraz wyobraźmy sobie, że za stodołą wylądowało ci ufo i przyjechał kraśko zrobić z tobą wywiad.

      • Taki argument, że ludzie nie myślą. Czego i Ty jesteś przykładem. Piesi powinni być edukowani na każdym kroku o zagrożeniach. Zamiast tego są zapewniani, że zmiana formułki w przepisach zapewni im ochronę i już niczym nie muszą się martwić.

        • Piesi edukowani powiadasz??? Ciekawe, że kierowcy SĄ podobno wyedukowani i nie radzą sobie z przestrzeganiem OGRANICZEŃ prędkości KTÓRA TO NADMIERNA jest głównym sprawcą potrącen pieszych NA PRZEJSCIACH DLA PIESZYCH.

          • Jak dobrze zauważasz, kierowcy nie przestrzegają przepisów. Uważasz zatem, że wmawianie pieszym, że wszyscy kierowcy po zmianie przepisów będą się zatrzymywać na sam widok pieszego jest dobre? Z pewnością wielu pieszych przez ten przepis mniej będzie uważało na przejściach dla pieszych. Odrobina rozsądku podpowiada, aby upewnić się, że auta się zatrzymują. Wiele jest nagrań z potrąceń gdzie jedno auto się zatrzymuje, a drugie nie. Pieszy widząc pierwsze hamujące auto wchodzi pewnie na PdP i już nie zwraca uwagi na inne pojazdy. Wg przepisów ma do tego prawo, ale czy w imię przepisów warto ryzykować własne życie? Myślę, że lepiej spojrzeć w bok, jeśli jest taka potrzeba zatrzymać się i pójść dalej niż być połamanym, albo wyniesionym w czarnym worku. Jak kto woli. Kierowca jest winny, ale co z tego? On będzie żył dalej, pieszy niekoniecznie.

    • Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

      A teraz wyobraźmy sobie, że nie wjechał w barierki, tylko na skrzyżowanie na czerwonym świetle… Dzięki durnemu pierwszeństwu, jakie daje zielone światło, żaden kierowca nie zatrzymałby się przed skrzyżowaniem, aby upewnić się, czy któryś z tych, którzy mają czerwone światło nie dostał przypadkiem ataku padaczki i nie wjedzie sobie zamroczony na skrzyżowanie.

      • Jak jadę na zielonym to zerkam, czy nic nie jedzie na czerwonym. Ale mną nie należy się sugerować bo wg Ciebie jestem zdemoralizowany(czy jakoś tak, mogę nie pamiętać dokładnie) jak kiedyś stwierdziłeś 😉 Więc to jest zły nawyk 😉 Należy postępować ślepo zgodnie z przepisami, aby być normalnym 🙂
        Może nie wiesz, ale jest delikatna różnica pomiędzy kolizją dwóch aut a rozjechaniem pieszego 😉
        Pieszy w trosce o własne życie powinien upewnić się czy auta hamują. Niezależnie od przepisów. Żaden przepis nie zatrzyma rozpędzonego auta, którego kierowca np. dostał ataku padaczki.

        • Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

          „Jak jadę na zielonym to zerkam, czy nic nie jedzie na czerwonym”

          Zerknąć to sobie możesz na tyłek hostessy w hipermarkecie. Zgodnie ze swoją żelazną logiką, nawet mając zielone powinieneś się zatrzymać przed skrzyżowaniem, spojrzeć w lewo, spojrzeć w prawo i dopiero wtedy jechać. Jak sam ciągle jak małpa to powtarzasz, „samochód nie zatrzyma się w miejscu” i tyczy się to także Twojego samochodu, więc jak zerkniesz jadąc nawet 50 km/h, a na czerwonym będzie jechać kierowca mający atak padaczki, to już będzie dla Ciebie za późno.

          Aha, i jeszcze jedno. Jeżeli nawet pod newsem, który nie ma absolutnie nic wspólnego z pieszymi umieszczasz lżący ich komentarz, to znaczy, że jesteś chory z nienawiści i naprawdę masz coś z głową.

          • No widzisz, a ja zerkam i kilka razy uniknąłem kolizji… a powinienem brać przykład z pieszych. Klapki na oczy i przed siebie bo mam pierwszeństwo 😉

            Zderzenie dwóch aut i zderzenie auta z pieszym to dwie różne sytuacje. Jak kierowca nie spojrzy czy nic nie nadjeżdża to ma ochronę z karoserii auta. Jak pieszy nie spojrzy to będzie miał darmowy lot i „urlop”, a możne i wieczny odpoczynek.

            Nie wiem gdzie dostrzegasz nienawiść do pieszych. Czyżby wspominanie, aby uważali na takie sytuacje jest przejawem nienawiści? Dzięki Tobie zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć. Dzięki Tobie już wiem, że sprawdzanie czy auta się zatrzymują jest objawem demoralizacji. Od dziś będę wiedział, aby nie ostrzegać pieszych w tematach z nimi niezwiązanymi. W sumie w tematach z nimi związanymi też nie warto. Dziękuję!

            Z głową to mają coś nie tak Ci co wmawiają pieszym, że będą bezpieczni na przejściu dzięki kilku nowym zapisom w prawie.

            Poziom wyszkolenia kierowców jest fatalny. Dopóki to się nie zmieni to piesi nie będą bezpieczni. Bez względu na przepisy.

    • No ale barierki są za przejściem
      Więc wyobrażam sobie że jednak przejechał po tych ludziach na przejściu.
      Argument z d.. y

  5. Auto w sam raz dla gościa z padaczką – jeńców nie bierze.

  6. I to jest własnie polska i jej chory „system „.Na wszystko paragraf za byle pierdnięcie grozi ileś tam lat ,a ludzie którzy nigdy nie powinni zasiadać za kierownicą z powodu chorób ,jezdzą sobie jakby nigdy nic i o dziwo ,nie ma winnych i nikt nikomu z tego powodu nie stawia zarzutów .I to jest chore

    • @kierowca – jak geniuszu medycyny chciałbyś ten system uzdrowić?
      Czy wiesz, że u prawie 65% pacjentów padaczka nie jest rozpoznawana?
      Czy wiesz, że taki atak może spotkać każdego w dowolnym wieku (nawet u ciebie) a medycyna nie jest w stanie tego przewidzieć?
      Czy wiesz jak różne mogą być przyczyny pierwszego ataku padaczki?
      Może @kierowca zacznij uzdrawianie chorego „systemu” od siebie.
      Bo nawet w przypadku zaawansowanych badań lekarskich (takich nie przechodzą kandydaci do uzyskania prawa jazdy) możesz być w tych 65% pacjentów, u których nie rozpoznano choroby.
      Na wszelki wypadek schowaj swoje prawo jazdy i zacznij chodzić pieszo.
      Na koniec wspomnę jeszcze o tych, którzy nigdy żadnemu lekarzowi nie przyznali się, że kiedykolwiek mieli napad padaczki.

      P.S.
      „System” oczywiście jest chory.
      Ale to bardziej dotyczy pijanych (i nie tylko) bandytów za kierownicą, którzy nadal poruszają się pojazdami po drogach publicznych, posiadając jakieś „dwu/trzykrotne” zakazy sądowe.
      Wkrótce zaczną dostawać zakazy prowadzenia pojazdów po śmierci, a za życia będą zabijać innych użytkowników dróg.
      To jest Panie @kierowca „chory system” !!!

      • Padaczka jest tozpoznawalna przez lekarzy ? Ale nzdyry piszesz ciemniaku niedouczony, ludzie ukrywają padaczkę zeby dostac prawo jazdy ale co ty mozesz wiedzieć znawco od siedmiu boleści

        • ciemność widzę :)

          Ciekawe jak taki ciemniak Zygiel pisze komentarze nie potrafiąc wcześniej przeczytać ze zrozumieniem?

  7. jak epileptyk to zabrać lejce, bo niestety koleś jest niebezpieczny na drodze z uwagi na schorzenie – jak widać dziś się sfarciło i zaliczył „tylko” barierę, ale mógł równie dobrze w innym miejscu zjechać np na czołówkę. Swoją drogą furka dość znaczna i małolata widuję jak chętnie sobie burczy tą imprezką. Może więc nie ogarnął manewru i teraz się głupio tłumaczy?

  8. Estijaj ajajaj!

  9. Ciekawe czy ktoś uwierzył w tą bajke o ataku padaczki .Chociaż w tym popapranym kraju już nie jeden uniknął odpowiedzialnosci „na chorobę „

  10. A co mial wymyslec, koledzy by go wyśmiali

  11. Antoni co narodu broni

    Tylko pielgrzymka i datek na radio go uchroni od kary

  12. Ojtam. On chciał tylko sprawdzić czy szpery działają i jak się zawiesił to powiedział: ale padaczka i ktoś to źle zinterpretował. karetka niepotrzebnie go zabrała.

  13. abc ma racje , ale żebyście to zrozumieli potrzeba wielu trupów .

    Pisze to jaki jeden ze szkoleniowców BRD, jako pieszy, jako kierowca

    Pisze to obiektywnie

  14. To jeśli twierdzi, że źle się poczuł to trzeba prawko zabrać żeby uniknąć kolejnej takiej sytuacji. Może nagle sobie przypomni, że jednak tylko zwyczajnie zap..Iał.

  15. Widać, że na pewno cierpi na cwaniakomie.
    A dobre lekarstwo na padaczkę subarową jest pożądne pałowanie.

  16. teraz wiadomo ze ma padaczke wiec zabrac kwity

  17. Jak widzę taki samochód to również widzę rodzaj kierowcy tego wozu i nie więrzę że to był atak padaczki , tylko takie cwaniackie tłumaczenie skutków brawurowej jazdy.

    • Nie widzę problemu. Jeśli ktoś tłumaczy się, że zasłabł to od razu powinno być zatrzymane prawo jazdy. Zwrot dopiero po wielu badaniach. Głównie w kierunku cukrzycy i padaczki.

  18. Śliczna imprezami chyba prawdziwe sti
    Kierowcy zdrowia życzę dużo
    Pozdrawiam

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 4.1466zł 1.3%
    • GBP 5.1052zł 0.7%
    • EUR 4.5523zł 0.28%
    • CHF 4.3001zł 0.38%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Pilecki.Raport
      Zaproszenie na Festiwal Teatralny „Zwierciadła”
      CITY TRAIL: czas na ostateczne rozstrzygnięcia
      Dni Ukrainy: Polityka i bezpieczeństwo na wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS II edycja
      Charytatywny maraton dla Ignasia z Łęcznej
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.