Sobota, 13 kwietnia 202413/04/2024
690 680 960
690 680 960

Subaru uderzyło w bariery energochłonne na drodze S17 i przewróciło się na bok (zdjęcia)

W sobotę rano na drodze S17 doszło do groźnie wyglądającego zdarzenia drogowego. Pojazd osobowy uderzył w bariery energochłonne, a następnie przewrócił się na bok.

Do zdarzenia doszło w sobotę rano na drodze S17 na 100 km tej trasy, na psie w stronę Warszawy. Służby ratunkowe otrzymały zgłoszenie, z którego wynikało, że auto osobowego uderzyło w bariery energochłonne i przewróciło się na bok.

Na miejscu interweniowała straż pożarna z Puław i Żyrzyna, zespół ratownictwa medycznego, policja oraz służba drogowa. Po przybyciu na miejsce zdarzenia, ratownicy zastali pojazd osobowy marki Subaru, który uderzył w bariery energochłonne, a następnie przewrócił się na lewy bok.

Działania strażaków polegały za zabezpieczeniu miejsca zdarzenia, ewakuacji kierującej z pojazdu i przekazaniu jej zespołowi ratownictwa medycznego. Przez kilkadziesiąt minut zablokowany był jeden pas ruchu w kierunku Warszawy. Policjanci ustalają szczegółowe okoliczności wypadku.

Subaru uderzyło w bariery energochłonne na drodze S17 i przewróciło się na bok (zdjęcia)

Subaru uderzyło w bariery energochłonne na drodze S17 i przewróciło się na bok (zdjęcia)

Subaru uderzyło w bariery energochłonne na drodze S17 i przewróciło się na bok (zdjęcia)

(fot. OSP KSRG Żyrzyn)

9 komentarzy

  1. pewnie zapier…ła jak szalona a do tego smsa pisała

  2. Gersdorf w tym subaru? Zdziennicki wysiadł?

  3. To jest to zludne modne bezpieczestwo dla których ludzie kupują suvy. Wydaje im się że auto do wszytskiego i najbezpieczniejsze. A drogi się nie trzyma 😉

    • Dokładnie, SUVy są zaprzeczeniem motoryzacji, do niczego to sie nie nadaje. Jedyne przeznaczenie to powolna jazda z rodzinka na wakacje. Do miasta te auta są za duże i nieekonomicze a na trasy to przy większych prędkościaćh nosi go na boki i opory powietrza sa tak duże, ze spalanie wzrasta krzywą wykładniczą. A przed byle jakim zakrętem widze palone światła stopu

      • Dużo racji – jeździłem SUVem 5 lat i przy zmianie auta wybrałem kombi. Z parkowaniem SUVem nie było tragedii, bo te auta są napompowane wzwyż, a to nie zajmuje więcej miejsca na parkingu – najgorzej jest na trasach przy prędkościach 180+ i silnym wietrze bocznym. Nieustanne korekty kierownicą przez kilkaset kilometrów potrafią skutecznie zniechęcić do jazdy.

        • Guzik prawda SUV jest super.Mój sie trzyma drogi jak głupi i nie ma potrzeby palenia stopów przed zakrętami za to cieszy jak po długiej jeździe nie natarania kręgosłup od jazdy na leżąco.

  4. Sworzeń wahacza, opona?

  5. Pies musiał być duży.

Z kraju