Środa, 08 maja 202408/05/2024
690 680 960
690 680 960

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Jedna osoba została poszkodowana w wypadku, jaki miał miejsce po południu na drodze z Wojciechowa w stronę Poniatowej. Na miejscu pracują strażacy oraz policjanci.

Do zdarzenia doszło w czwartek po godzinie 13 w Wojciechowie w powiecie lubelskim. Na drodze prowadzącej do miejscowości Szczuczki samochód wpadł do rowu. Na miejscu interweniowała straż pożarna z JRG w Bełżycach i OSP w Wojciechowie, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Ze wstępnych ustaleń wynika, iż kierowca citroena stracił panowanie nad pojazdem, po czym auto wpadło do rowu. Następnie samochód uderzył w drzewo a następnie przewrócił się na bok.

W wypadku poszkodowana została jedna osoba. Teraz policjanci będą ustalać szczegółowe okoliczności zdarzenia. Występują utrudnienia w ruchu.

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

Citroen wpadł do rowu, uderzył w drzewo i przewrócił się na bok (zdjęcia)

(fot. KM PSP Lublin)

9 komentarzy

  1. Miejsce zweryfikowało umiejętności i myślenie , tylko taki będzie twierdził zawsze źe to nie jego wina??

  2. no tyle razy mówię i piszę – ludzie !!!!!!!
    winien przedni napęd – tyle w temacie
    Zalety RWD:
    Lepsze przystosowanie do sportowej jazdy
    Wyższa granica przyczepności niż w samochodach z napędem na przednią oś
    Większa stabilność podczas przyspieszania i hamowania w porównaniu z FWD

    Wady napędu FWD:

    Rozkład masy może zaburzać stabilność podczas przyspieszania i hamowania

    • W warunkach drogowych żadna z tych zalet nie ma znaczenia. Zbyt małe moce samochodów i zbyt niskie prędkości.

    • Generalnie, zgoda. Tyle, że RWD wymaga dużo więcej umiejętności od kierowcy i czasem – zachowań wbrew instynktownym odruchom. Większość kierowców reaguje na poślizg zdjęciem nogi z gazu, dociążając przód auta i poprawiając tym samym sterowność. Wówczas przedni napęd jest bardziej przewidywalny – lekko podsterowny. Tylny napęd, przy nadsterowności wymaga utrzymanie gazu (lub nawet dodanie), by przenieść balans masy na tylną oś – wielu to potrafi, ale podczas wygłupów na pustym placu. W sytuacji podbramkowej depcze hamulec, pogłębiając poślizg i tym samym ląduje na drzewie – zazwyczaj bokiem…

  3. To ile on tych drzew zaliczył ?

  4. Cytuję: „Ze wstępnych ustaleń wynika, iż kierowca citroena stracił panowanie nad pojazdem, po czym auto wpadło do rowu. Następnie samochód uderzył w drzewo i uderzył w drzewo.”

    Pytanie za 100 punktów: W ile drzew uderzył?

  5. Takie fiku miku w takim miejscu. Nawet na mistrza prostej ten kierowca się nie nadaje.

  6. takich iduiotow to nie żal tylko kasy na sluzby szkopda marnowac za taka interwencje