Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Awaria systemu informatycznego, pacjenci dostają błędną informację o szczepieniu

Od Czytelników otrzymaliśmy informację, że otrzymują błędną informację z lokalizacją szczepienia przeciwko COVID-19. Jak się okazuje, doszło do awarii systemu informatycznego.

Nasi Czytelnicy poinformowali nas o sprzecznych informacjach, które otrzymują w SMS-ach potwierdzających lokalizację szczepienia przeciwko COVID-19.

– Informacja przychodzi z systemu e-zdrowie. Zarejestrowałem osobę starszą. Są tu sprzeczne informacje. NFZ stwierdził, że informacja jest prawidłowa dotycząca miejsca sczepienia. Dla mnie jest myląca. Bo Targi Lublin nie są na ul. Radziwiłłowskiej, a na ul. Dworcowej – tłumaczy Pan Jacek.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie poinformował, że dziś, tj. 29 stycznia, nastąpiła awaria systemu informatycznego, w wyniku której pacjenci otrzymują SMS-y potwierdzające termin szczepienia z niewłaściwie podaną jego lokalizacją (w otrzymywanej informacji podany jest adres Szpitala Tymczasowego – ul. Dworcowa, a nie adres punktu szczepień).

Szpital przypomina, że punkt szczepień Szpitala Tymczasowego znajduje się na ul. Radziwiłłowskiej 13.

Informacja poniższa, która otrzymali pacjenci, wprowadziła zamieszanie. Jak ustaliliśmy, niektórzy dzwonili już do Szpitala Tymczasowego przy ul. Dworcowej z zapytaniami, czy to właśnie tam odbędą się szczepienia.

Awaria systemu informatycznego, pacjenci dostają błędną informację o szczepieniu

Tutaj znajdziecie aktualne informacje dotyczące szczepień w SPSK 1

– W dniu dzisiejszym po otrzymaniu z SPSK Nr 1 w Lublinie informacji o  tym, że pacjenci otrzymują smsem  informacje o rejestracji na szczepienie w punkcie szpitala tymczasowego  ze wskazaniem złego adresu (powinno być ul. Radziwiłłowska 13), Lubelski OW NFZ niezwłocznie zgłosił ten fakt do Centrum e-Zdrowia. Aktualnie trwają pracę nad  rozwiązaniem tego problemu technicznego związanego z konfiguracją danych w rejestrze podmiotów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Lubelskim OW NFZ – informuje Małgorzata Bartoszek rzecznik prasowy Lubelskiego OW NFZ.

AKTUALIZACJA 20:50

Awaria systemu został usunięta.

(fot. nadesłane)

2 komentarze

  1. Tak było już napisane w momencie rejestracji przez 989

  2. Wirus dostał się do systemu.

Z kraju