Od kilku lat kierowcy jadący od strony al. Sikorskiego w kierunku ronda 100-lecia KUL mogą korzystać tylko z jednego pasa jezdni. Drugi cały czas pozostaje wyłączony z ruchu. Wiosną mają być tam wprowadzone zmiany.
Jadąc od W10 w stronę McD przed zjazdem na rondo z pniakiem vel blacharzy II 😉 tam gdzie trasa staje się szersza do 3 pasów, prawy, wjazdowy na rondo jeszcze długo… długo… jest wypaskowany a na samym wjeździe nie ma wyznaczonych dwuch pasów pomimo wymaganej szerokości jezdni. Dlaczego pytam? Czy urzędole umieją tylko siedzieć w domu na „pracy zdalnej” ?? Pracy !!! Słowo klucz !!! Pracy !!! Tzn, że skoro bierze się pieniążki trzeba pracować a nie w pracy być !!!
8888
A jadąc od Unii Lubelskiej w stronę Lubelskiego Lipca jak to jest rozwiązane?? Przed rondem przy Gali są 4 pasy: 2 do Fabrycznej i 2 do Lubelskiego Lipca na wprost i nimi się zajmę. Po czym już na LL prawy staje się buspasem, ten „lewy” staje się środkowym i magicznie pojawia się lewy, trzeci pas !!! A nie możnaby od ronda poprowadzić dwuch pasów na wprost tak, żeby prawy przed rondem stawał się środkowym na LL a lewy LEWYM? Wtedy prawy od zatoki przystankowej byłby bezkolizyjnie buspasem! HEEELLLOOOŁŁ !
Franio
Skończą się kolizje – zaczną wypadki.
Rondo „blacharzy 2”, stanie się rondem: „grabarzy 1”.
I to wcale nie będzie wina projektantów czy organizatora ruchu, lecz tych dla których droga z 2 czy większą liczbą pasów w jednym to już droga ekspresowa.
Bart
To już moja żona wiedziała że w takim wypadku maluje się żółte linie. Kogo my tam mamy w tych magistratach? do postawienia kropki nad „i” potrzebują wiele miesięcy planowania, przetargów, wykonania, a potem kolejne miesiące odbiorów. Uwolnienie tego pasa powinno zająć max 1 dzień bez ceregielenia się.
8888
30 minut
nie lubię łysych
po prostu inspirator musi znaleźć „odpowiedniego” wykonawcę tych skomplikowanych robót, które można załatwić w parę dni. Ale majestat władzy wymaga stosownych działań. Może jakiś dewelo koleś zmieni branżę ? A do końca kadencji coraz bliżej
hc
Wystarczy frezarka do oznakowania poziomego, oznakować roboty, wysepkę na początku zfrezować do zera, a ciągłą poszatkować co metr. Pomalować na cienko farbą, do wiosny przetrwa, poprawić na grubo w maju 2021. Tymczasowe znaki zdjąć i puszczać ruch. Temat na 3 dni roboty bez spiny dla 3 -4 osobowej ekipy.
Jadąc od W10 w stronę McD przed zjazdem na rondo z pniakiem vel blacharzy II 😉 tam gdzie trasa staje się szersza do 3 pasów, prawy, wjazdowy na rondo jeszcze długo… długo… jest wypaskowany a na samym wjeździe nie ma wyznaczonych dwuch pasów pomimo wymaganej szerokości jezdni. Dlaczego pytam? Czy urzędole umieją tylko siedzieć w domu na „pracy zdalnej” ?? Pracy !!! Słowo klucz !!! Pracy !!! Tzn, że skoro bierze się pieniążki trzeba pracować a nie w pracy być !!!
A jadąc od Unii Lubelskiej w stronę Lubelskiego Lipca jak to jest rozwiązane?? Przed rondem przy Gali są 4 pasy: 2 do Fabrycznej i 2 do Lubelskiego Lipca na wprost i nimi się zajmę. Po czym już na LL prawy staje się buspasem, ten „lewy” staje się środkowym i magicznie pojawia się lewy, trzeci pas !!! A nie możnaby od ronda poprowadzić dwuch pasów na wprost tak, żeby prawy przed rondem stawał się środkowym na LL a lewy LEWYM? Wtedy prawy od zatoki przystankowej byłby bezkolizyjnie buspasem! HEEELLLOOOŁŁ !
Skończą się kolizje – zaczną wypadki.
Rondo „blacharzy 2”, stanie się rondem: „grabarzy 1”.
I to wcale nie będzie wina projektantów czy organizatora ruchu, lecz tych dla których droga z 2 czy większą liczbą pasów w jednym to już droga ekspresowa.
To już moja żona wiedziała że w takim wypadku maluje się żółte linie. Kogo my tam mamy w tych magistratach? do postawienia kropki nad „i” potrzebują wiele miesięcy planowania, przetargów, wykonania, a potem kolejne miesiące odbiorów. Uwolnienie tego pasa powinno zająć max 1 dzień bez ceregielenia się.
30 minut
po prostu inspirator musi znaleźć „odpowiedniego” wykonawcę tych skomplikowanych robót, które można załatwić w parę dni. Ale majestat władzy wymaga stosownych działań. Może jakiś dewelo koleś zmieni branżę ? A do końca kadencji coraz bliżej
Wystarczy frezarka do oznakowania poziomego, oznakować roboty, wysepkę na początku zfrezować do zera, a ciągłą poszatkować co metr. Pomalować na cienko farbą, do wiosny przetrwa, poprawić na grubo w maju 2021. Tymczasowe znaki zdjąć i puszczać ruch. Temat na 3 dni roboty bez spiny dla 3 -4 osobowej ekipy.