Nie udało się uratować mężczyzny, rannego w wypadku na ekspresówce. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie udało się uratować życia 45-letniego pracownika pomocy drogowej, który ściągając uszkodzone auto, został uderzony przez naczepę ciężarówki. Mężczyzna zmarł niebawem po przewiezieniu do szpitala.

Tragicznie w skutkach zakończył się popołudniowy wypadek, jaki miał miejsce na obwodnicy Lublina. Jak już informowaliśmy, zdarzenie miało miejsce około godziny 15:40 na drodze ekspresowej S12/17 pomiędzy węzłami Rudnik a Tatary, na wysokości miejscowości Pliszczyn.

Z dotychczasowych ustaleń wynika, że kierowca lawety przyjechał zabrać BMW, które uległo awarii. Podczas załadunku pojazdu, schodząc z platformy, został zaczepiony o naczepę ciężarówki, która omijała pojazd. W wyniku tego z dużą siłą uderzył ciałem o swoje auto, a następnie spadł kilka metrów dalej.

Wiadomo już, że nie doszło do kontaktu pomiędzy pojazdami, a zniszczenia, jakie są na lawecie, powstały po uderzeniu mężczyzny o pojazd. Pracownik pomocy drogowej w ciężkim stanie został przetransportowany do szpitala. Doznał licznych, bardzo poważnych obrażeń ciała w tym wielu złamań. Niestety nie udało się uratować jego życia.

Teraz policjanci ustalają dokładne okoliczności wypadku. Sprawdzane jest m.in. to, czy kierujący ciężarówką 54-letni obywatel Ukrainy zachował ostrożność podczas omijania pojazdu, jak również, czy działania prowadzone przez pomoc drogową na drodze ekspresowej były zgłoszone. Jak wyjaśniali kierowcy, nie było wcześniej żadnego oznaczenia, że zaraz za zakrętem oraz wzniesieniem prowadzone są prace przy załadunku pojazdu. Kierujący DAF-em był trzeźwy.

(fot. lublin112.pl)

79 komentarzy

  1. Jak zwykle wania z ua tluk i tuman

  2. Kupują prawo jazdy na Ukrainie jeżdżą po Polsce i później wychodzą takie kwiatki….
    Przykro, szkoda faceta, wyszedł do pracy i nie wrócił….

    • chłop wszedł praktycznie pod tira i wina gościa z tira hahaha pomyśl czasem

      • To wina BMW… nawet na lawecie przynosi „pecha”…

        • a przepraszam bardzo tylko idioci jeżdżą BMW ? inne marki to już cacy i kierowcy extra. Czasem warto jest się zastanowić co się pisze.

      • A co Ty myślisz że czyja? Co myślisz że ten z tira nie widział że stoi laweta? Ale nie, ciężko było się odsunąć na lewy skrajny. Powinien być sądzony za potrącenie że skutkiem śmiertelnym.

  3. BMW nawet na lawecie zabija.

  4. Obywatel ukrainy – przypadek? Kto troche jezdzi po Polsce wie jak niebezpieczni na drodze sa ukraincy, ruscy i szczególnie litwini, w tirach.

    • Je „trochę” jeżdżę a nawet dużo i równie dużo idi otów jest wśród polskich kierowców….

  5. Już tak nie najeżdżajcie na UA, Polscy kierowcy też potrafią być tumanami, a nawet gorszymi

  6. Ciekawe czy kierowca z Ukrainy przestrzegał przepisowego czasu pracy.

    • Nie i dlatego laweciarz wyczuł jego tachograf i postanowił wejść między naczepę a lawetę, taka sytuacja cebulaku

      • Dokładnie, nie jestem sympatykiem ukraińców (bo to wredny naród) ale tir normalnie jechał, facet wlazł w naczepę odbił się od niej i walnął w swoją lawetę (jest wgniecenie i urwane lustro). Szkoda człowieka bo chwilę nieuwagi przypłacił życiem ale też szkoda kierowcy tira bo ma kłopoty nie ze swojej winy!

  7. Ukraincy powoli opanowuja nasz kraj.w gospodarstwie jezdza ciagnikami bez prawa jazdy.na budowach operuja koparkami’ladowarkami bez odpowiednich uprawnien;bez zadnych szkolen;lamia podstawowe przepisy BHP.nikt nawet niereaguje ani nie kontroluje.JAK DOCHODZI DO WYPADKU WTEDY POJAWIAJA SIE SLUZBY.niestety za pozno.czlowiek staje sie kaleka albo ginie tragicznie,

    • No, niestety tak się dzieje skoro firmy prowadzą tak jak ty głąby co w języku ojczystym nawet zdania poprawnie nie potrafią napisać, wróć do szkoły,

    • Jeśli wiesz o takich przypadkach to je zgłaszaj a nie wymądrzaj się tutaj.

  8. Jakaś pechowa ta obwodnica na tym odcinku co robił Dragados…

    • pewnie za mało wody święconej

    • Tak to prawda , na odcinku Rudnik -Tatary doszło już do wielu wypadków i to bardzo tragicznych . Na tym odcinku właśnie miał miejsce tragiczny wypadek w nocy w którym zginęło na miejscu kilka osób . Nawet na drodze serwisowej wzdłuż obwodnicy zginęła młoda dziewczyna. Z pewnością jest to najbardziej niebezpieczny odcinek obwodnicy miasta choć wydaje się że nie powinno tak być. I to właśnie pozostaje zagadką dlaczego tak jest.

      • „zagadkę” rozwiązał ant! Jest jeszcze inna ewentualność: głupota i nieuwaga ludzi… ale obstawiam że jednka za mało H2O+ …

        • dante i ant – to jest efekt waszego poziomu rozumu u niektórych użytkowników dróg. Ze swoim rozumem możecie iść tylko do cyganki po poradę.

      • Gładki asfalt, falisty teren z zakrętem i małpi mózg kierowców którzy cisną ile się da. Niestety ja czasem też. Dziś jechałem przepisowo – ale czułem się jak zawalidroga.

  9. Wprowadzają swoje zasady u nas,już to widać na naszych drogach.

  10. Zdarzyło się to parę sekund przed tym nim ja tam dojechałem. Nie wyglądało to ciekawie i niestety tak jak myślałem kierowca lawety nie przeżył *

  11. co wy chcecie od tego Ukraińca, zanim gość zszedł z lawety powinien popatrzeć czy coś nie jedzie czy nie. Na obwodnicy niektórzy jeżdżą 200 km/h więc raczej nie należy pałętać się po pasie ruchu.

    • ,, czy coś nie jedzie pasem awaryjnym?

      Jężdżąc 200 swiadomie decydują się że kogoś zabiją a pas awaryjny nie służy do jeżdżenia dla tego właśnie jest oddzielony linią ciągłą i słuzy ./ własnie do zachowań awaryjnych do jakich z pewnoscia jest zabieranie uszkodzonych pojazdów przez pomoc drogową Kierowca lawety stanął najbliżej jak mógł prawej strony i mógł się czuć bezpiecznie mając jeszcze ok metra do linii Po której niestety jechał pewnie śpiacy lub piszący esemesy wracajacy z trasy ukrainiec

      • Potwierdzam, sam jeżdżę dużym, ukr powinien był zachować większą ostrożność, bardziej oddalić naczepę. Generalizując, jeżdżą aby szybciej, dużo mniej bezpiecznie niż nasi. Taka jest wschodnia mentalność. Do tego te kupowane prawka. Podobnie zginął kolega mojego syna, przez wschodnią kulturę jazdy.

      • Jeśli wiesz o takich przypadkach to je zgłaszaj a nie wymądrzaj się tutaj.

      • Pan z pasacika co nie wyjął wacika

        Co za bzdury. TIRy nie mogą jechać 200km/h bo mają ograniczenie do 100km/h. Poza tym po coś jednak jest zakaz ruchu pieszych na takich drogach.

  12. kierowca autokaru

    Ten 13 zawsze pechowy. Szkoda młodego człowieka.Miał małe dzieci i mnóstwo planów.A wystarczy chwila i zmęczony kierowca z Ukrainy.

  13. ludzie za czym gonicie

    Kolejna niepotrzebna śmierć człowieka który pojechał pomóc w potrzebie innemu kierowcy. Może nie dorośliśmy do samochodów i do dróg szybkiego ruchu.Może przepracowani i zmęczeni kierowcy TIRów powinni mieć ograniczenia np. do 60 km/h. A nie gonić za wszelką cene bo inaczej nie zarobią na zycie . Czasami ceną jest też czyjeś życie.

  14. Niestety trafiło na mojego kolegę.Zwoził mi wiele aut a w całej karierze zapewne grube setki i zawsze zachowywał ostrożność.Najprawdopodobniej to stał na lawecie po wyjściu z bmw.Świeć Panie nad jego duszą.

  15. Co się stało? Tirowiec miał luźny pas który go uderzył? Bo aż dziwne że nie zahaczył pojazdu

  16. Wincyj banderowców

  17. Ludzie pomyślcie trochę zobaczcie ile tam było miejsca nic wcześniej nie oznaczone schodził z lawety uderzony naczepa nie ciągnikiem czyli ciężarówka już go omijala a on później wyszedł zeskoczyl nawet mogl stracic równowagę. Odbicie na bok zestawem to nie tak jak osobowka w sekundę być moze coś jechało lewym pasem. Często widzę jak służby drogowe lub osoby oczekujące na nie chodzą jak by byli pancerni bo mają kamizelkę i to założenie niech on uważa ja mam światła awaryjne.

    • Ślady hamowania naczepy tira sa na linii oddzielajacej pas awaryjny swiadczyło by to o tym że kierowca jechał cześciowo po pasie awaryjnym i cignikiem zdołał wrócić na jezdnie ale naczepą juz nie za bardzo.Każda smierć jest tragedią dla najbliższych .Wyrazy współczucia

      • Kolejny ekspert. Gdzie widzisz te ślady hamowania? To jest cień policjanta i strażaka, a nie żadne ślady hamowania. Zapisz się na jakiś kurs fotografii zanim zaczniesz oceniać sytuację po zdjęciach.

    • Może po prostu zeskoczył z lawety kiedy przejeżdżała ciężarówka i pęd powietrza rzucił go na samochód.

  18. tzw. tiry niosa w Polsce smierc…!

    • Nie TIR-y bo statystyki jasno mówią, ze jak to piszesz „śmierć niosą osobówki” a tak dokładniej to śmierć sami sobie niesiemy brakiem ostrożności, lekceważeniem podstawowych zasad ruchu oraz agresją na drodze.

      • Bo to nie TIR siedzi za kierownicą, sam się nie prowadzi, tylko za każdym wypadkiem stoi człowiek.

  19. tzw. tiry niosa w Polsce smierc…! A prwade mowiac panstwowa policja w temacie prewencji nie istnieje.. Ktos z gory dysponuje funkcjonariuszy do scigania parkowych ..pijoczkow zamiast brac die ostro do roboty…

  20. Niestety ale operator lawety nie zachował procedury powinien pierwsze zgłosić i poczekać na asystę służb obsługujących ekspresuwke a jak już powinien schodzić zawsze na pobocze a nie centralnie pod samochód jeszcze na takiej drodze

    • Nie wiem jak było dokładnie i ty pewnie też więc o niczym nie przesądzam Samochód był już załadowany moze własnie chował już trójkąt i szykował sie do odjazdu. A na oko widać że naczepa przemaglowała go między sobą a kabina lawety wiec odległość musiała być mniejsza niż szerokość ciała

    • ,,kieroFco” co to takiego OPERATOR lawety skąd ty sie urwałeś ?. Czyżbyś chodził do szkoły nie przestrzegając PROCEDUR że słyszałeś o ,,ekspresuwkach” ekspresowych?

  21. Każdy kto ogladał zdjęcia ,widzi choćby po urwanym lusterku w lawecie ,która stoi skrajnie po prawej ,że ten z cięzarówki ewidentnie przekroczył linie ciągłą pasa awaryjnego ,bo inaczej nie urwał by lusterka ,wiec jego wina jest ewidentna …a to moglo się wydarzyć tylko z trzech powodów …albo ma problem ze wzrokiem ,albo zajmował się czyms innym niż obserwacja drogi ,albo zasnął za kierownicą .Kierowca lawety mial wystarczająco dużo miejsca żeby się „wyrobić ” ,łacznie z otwarciem drzwi ,nie przekraczajac lini ciągłej …wiec nie zawinił w najmniejszym stopniu .Praca „na drodze ” czy jest sie „drogowcem ” czy kierowcą ,to praca wysokiego ryzyka …osobiscie za żadne pieniadze bym się nie skusił ,bo nigdy nie wiesz czy wrócisz żywy z takiej pracy

    • Jakbyś przeczytał artykuł ze zrozumieniem to byś wiedział że lusterko urwał poszkodowany jak leciał po tym jak go ciężarówka zaczepił a poza tym gdze ty tam widzisz miejsce na otwarcie drzwi jak by otworzył podczas gdy ciężarówka go mijała to by odleciał razem z nimi

    • A każdy kto oprócz oglądania zdjęć umie jeszcze czytać, doczytał: „W wyniku tego z dużą siłą uderzył ciałem o swoje auto, a następnie spadł kilka metrów dalej.

      Wiadomo już, że nie doszło do kontaktu pomiędzy pojazdami, a zniszczenia, jakie są na lawecie, powstały po uderzeniu mężczyzny o pojazd”.

      Tak to jest, jak czyta się to co się che przeczytać, lub ogląda same zdjęcia.

  22. To ja wam powiem dlaczego tak się dzieje : Po pierwsze, na żadnych kursach czy to na B czy o zgrozo na C, CE, czy D nie uczula się ludzi na to, że jak na autostradzie pracują służby na pasie awaryjnym należy ZAWSZE ! omijać z dużą rezerwą miejsca czyli sąsiednim lewym pasem ! Nikt tego nie robi. laweciarz czy obsługa drogi krzątają się wokół pojazdu a obok nich, pól metra obok nieraz pędzą auta ! A po drugie i może najważniejsze, obecnie mam wrażenie, że prawo jazdy dostaje każdy jak leci, niezależnie od tego czy się nadaje czy nie ! Musi mieć i koniec, idzie i ma ! Niestety obecnie prawo do poruszania się autem po drodze to nie uprawnienie, przywilej lecz jest czymś jak paragon w sklepie, chcę, nie chcę, idę i dostane ! A efekty sa jak na załączonym obrazku. Odmóżdżenie i lekceważenie praw fizyki ! Ja, skoro nie nadaję się do np. spawania, to pomimo usilnych starań nie bede dobrym spawaczem bo do tego trzeba mieć „dryg” jak do wszystkiego innego. A obecnie kieroFcą może być każdy… Nadaje się czy nie, nie ważne… Małpę tez pewnie nauczę odpalać auto i kręcić „fajerą” a to nie uczyni z niej kierowcy. Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji i przemyśleń.

    • naucz się czytać tekst ze zrozumieniem a wtedy dowiesz się, że tir nie zaczepił o lawetę a to człowiek odbił się od tira i od lawety urywając lusterko. BHP, rutyna, pośpiech, ignorancja skoro nie wystawił trójkąta, nonszalancja, że tam się w ogóle znalazł, młodość pewność siebie i …….przestroga dla innych.

      • Nawet o tym nie wspomniałem. Naucz się czytać ze zrozumieniem albo nie komentuj.

      • Nie wiem jak było dokładnie i ty pewnie też więc o niczym nie przesądzam Samochód był już załadowany moze własnie chował już trójkąt i szykował sie do odjazdu. A na oko widać że naczepa przemaglowała go między sobą a kabina lawety wiec odległość musiała być mniejsza niż szerokość ciała

  23. Dlaczego ten odcinek drog zbiera tak krwawe zniwo wsrod kierowcow odpowiedz jest prosta I nie chodzi to o litry wylanej wody swieconej lecz szkopul tkwi w histori tego terenu gdzie mordowano ludzi reszte sami sobie dopiszcie

    • Pan z pasacika co nie wyjął wacika

      Był tam jakiś obóz?

      • Nie, ale były w tamtych okolicach (Marysin-Snopków) krwawe walki AK z oddziału Szarugi i lokalnych mieszkańców z niem. okupantem. To była istna rzeź. Dobrze czasami znać historię swojego miasta. Jest tam tablica upamiętniająca to wydarzenie i co roku są obchody.

        Hmmm, a czy to może mieć związek paranormalny?

  24. to wszystko przez bmw !!!!!!!!!!

  25. Wasze komentarze pokazują jak nisko już upadliśmy w każdej dziedzinie życia – nawet współczuć nie umiemy tylko komentarze ważne ! Kto winny kierowca tira czy mężczyzna z pomocy samochodowej ! Kogo to teraz obchodzi czy wyszedł z prawej czy lewej, czy kierowca tira jechał lewym czy prawym pasem ! Myślicie że on chciał zabić ? Zobaczcie na tragedie drugiego człowieka osierocił dwie małe córeczki – zostawił żonę, rodzeństwo – rodziców ! Gdzie jest ludzka wrażliwość, skrucha, smutek zaduma ! Nie pomożecie ani jemu ani rodzinie wypisując teraz te wszystkie brednie na forum ! Żegnaj Rafał do zobaczenia kolego !

    • Uwierz, ze aż mnie ciary przeszły gdy przeczytałem, ze osierocił dzieciaki. Facet jak każdy z nas wyszedł do pracy, możliwe nawet, że powiedział dzieciom: Jak wrócę pójdziemy na plac zabaw 😉 nie wróci nigdy… Sam mam córeczkę i jestem kierowcą CE, Uwierz, każdego razu w poniedziałek, gdy ruszam swoim 40-tonowym zestawem prosze kogoś tam u góry żebym wrócił bezpiecznie do swojej rodziny oraz żebym nikomu rodziny nie odebrał. Życzę każdemu tyle samo powrotów, ile wyjazdów. Nie oceniam nikogo, smutna sprawa. Zastanówmy się nad sobą oraz nad genezą powstawania takich bardzo niebezpiecznych sytuacji. 10 razy się uda, 11-nie… Uważajmy, myślmy.

  26. Żegnaj Rafał. Szerokości i do zobaczenia…

  27. ale wy tępi jesteście, znam tą rodzinę ( ofiary), teraz to jest tragedia dla nich. A tu komentarze jak typowe ptasie k….rwy z LBN. Morda jeden z drugim i do kościoła pomodlić się za jego zonę i dwójkę dzieci!! tępe istoty z was!!!!

  28. i co z tego, że znasz czy nie znasz. To co kawaler to mógł zginąć a ojciec już nie? Byli tu i tacy co znali super kierowców co wiele lat jeździli aż się im przytrafiło i o czym to świadczy? Czy to kierowca czy inny zawód BHP to podstawa i nic tego nie zmieni. A śmierć powinna być nauką dla innych aby się od niej ustrzec! Kto wyciągnie wnioski z tej śmierci: inni laweciarze z pewnością ale powinni również wszyscy ludzie aby zastanowić się czy w codziennym życiu czy pracy nie narażają się na śmierć.

  29. Oczywiście cały wypadek jest wielką tragedią. Współczuję rodzinie śmierci najbliższej osoby, na pewno wydarzyła się niepotrzebna śmierć człowieka. Często tą lawetę widziałem na czubach/węglinek i się zastanawiałem jakie auta można tym przewozić? Masa własna takiego pojazdu to grubo ponad 2 tony a jeszcze jak widać taki samochód załadowany to grubo ponad 4 tony…. Ostatnio po drogach porusza się bardzo dużo pseudo ciężarówek przeładowanych co nie miara… a kierowcy omijają przepisy czasu pracy, szkoleń, badań, itp. Do takiego dużego auta to powinien być wysłany holownik do przewozu pojazdów znacznie większych gabarytów,można było uniknąć tej sytuacji ale wiadomo nacisk właścicieli firm jest dziś bardzo duży na przekraczanie przepisów. RIP

  30. Kiedy jadę zgodnie z przepisami (w naszym pięknym kraju) to jestem taktowany jak idiota i zawalidroga. No i weź tu jedź 50 lub 90 km/h… oczywiście da się ale przez całą drogę poziom agresji innych kierowców jest niepojęty.

    Prędkość zabija! pan kierowca tirowca jechał za blisko i za szybko, gdyby ofiara wypadku wyszła poza pas awaryjny to by go uderzył ciągnik a nie naczepa. No ale o czym my tu mówimy kierowcy z Ukrainy powinni mieć kursy doszkalające i surowym egzaminem, aby mogli jeździć po UE, bo to co wyprawiają przechodzi ludzkie pojecie.
    Dwa razy miałem ekstremalną sytuację, kiedy kacap wyprzedzał tirem i wyszedł mi na czołówkę, raz wylądowałem w rowie, bo po zderzeniu czołowym z tirem nie byłoby co zbierać i co wania zniknął!!! TIRY NA TORY ZWŁASZCZA RUSKIE i UKRAIŃSKIE!

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7778zł -0.06%
    • GBP 4.9265zł -0.43%
    • EUR 4.275zł 0.03%
    • CHF 3.7495zł -0.31%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Przeprawa przez Wisłę 12 Brygady Zmechanizowanej. Zobacz nagranie z drona (wideo)
    „Grzesiu czego ty nie śpisz”. Spotkanie leśniczego z niedźwiedziem (wideo)
    Fotograficzne podsumowanie roku 2018 w Porcie Lotniczym Lublin (wideo)
    Spadł z motoroweru przed nieoznakowanym radiowozem (wideo)
    Wjechała rowerem na przejście. Po chwili doszło do potrącenia (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Weź udział w akcji zbiórki darów dla lubelskiego schroniska dla bezdomnych zwierząt
    Jeden weekend – trzy wiosenne wydarzenia w Targach Lublin
    Piknik z okazji Dnia Ziemi w Krasnymstawie
    Piłkarki ręczne MKS Perła Lublin zagrają z Metraco Zagłębiem Lubin. Mamy dla Was bilety!
    Wakacje z Terytorialsami
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.