Jeszcze macie okazję zobaczyć w Lublinie bolid Alfa Romeo F1 Team ORLEN (zdjęcia)
21:11 18-08-2022
PKN ORLEN przygotował kolejną atrakcję dla wszystkich miłośników Formuły 1. 5 lipca wystartował promocyjny tour bolidu Alfa Romeo F1 Team ORLEN. Model C42, którym kierowcy zespołu ścigają się w obecnym sezonie, będzie można zobaczyć z bliska na 12 stacjach ORLEN.
Model bolidu, który jest prezentowany w ramach tegorocznego touru, to najnowszy pojazd zespołu – C42. To właśnie nim ścigają się obecnie Valtteri Bottas, Guanyu Zhou i Robert Kubica. Zaangażowanie PKN ORLEN w Formułę 1 oraz wsparcie Roberta Kubicy to od kilku lat strategiczny projekt sponsoringowy koncernu.
– Kampanie z wykorzystaniem marki ORLEN oraz wizerunku popularnych kierowców zespołu, na czele z Robertem Kubicą, są skutecznym wsparciem działań biznesowych. ORLEN działa na międzynarodowym rynku, a jego produkty dostępne są w ponad 90 krajach na 6 kontynentach. To wymaga efektywnego marketingu, a Formuła 1 bijąc rekordy popularności jest gwarancją globalnych zasięgów. Tylko w ubiegłym sezonie wyścigi obejrzało ponad 1,55 mld osób, a sam ekwiwalent reklamowy z globalnej ekspozycji marki ORLEN, wynikającej z zaangażowania koncernu w zespół F1 w 2021 roku wyniósł aż 648 mln zł – mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
Obecność w Formule 1 przekłada się na globalną ekspozycję marki ORLEN. Według badań Nielsena ekwiwalent reklamowy wynikający z zaangażowania koncernu w F1 wyniósł w 2021 roku aż 648 mln zł – ponad 200 mln zł więcej niż przed rokiem. Formuła 1 to także znakomita platforma do działań marketingowych zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych.
Tegoroczna trasa promocyjna bolidu C42 Alfa Romeo F1 Team ORLEN, rozpoczęła się 5 lipca w Szczecinie. Łącznie pojazd będzie pokazywany w 12 różnych miastach na terenie całego kraju.
Tour bolidu Alfa Romeo F1 Team ORLEN po Polsce:
5-8.07 – Szczecin, ul. Hrubieszowska 57
10-14.07 – Mielno, ul. Lechitów 30
16-19.07 – Kosakowo, ul. Gryfa Pomorskiego 2
22-26.07 – Białystok, ul. Kawaleryjska 27
28.07-01.08 – Mrągowo, ul. Olsztyńska 11
3-8.08 – Płock, ul. Wyszogrodzka 150
10-14.08 – Łódź, ul. Przybyszewskiego 327
16-19.08 – Lublin, ul. Głęboka 32
21-26.08 – Kraków, al. Daszyńskiego 33
28-31.08 – Nowy Targ, ul. Krakowska 2
2-6.09 – Katowice, al. Murckowska 22
8-11.09 – Jelenia Góra, ul. Spółdzielcza 40
(fot. lublin112.pl)
To jeszcze raz z czyich pieniędzy Orlen sponsoruje bolida ?
Z zysku ze sprzedaży hod-dog-ów czy sprzedaży paliw.
A to inne przedsiębiorstwa które coś sponsorują, to z czyich pieniędzy? Jakieś masz dziwne myślenie.
Firma wypracowuje zysk i z tego zysku sponsoruje. Na pewno nie z Twoich. A skoro korzystasz z usług jakiejś firmy to siłą rzeczy płacisz jej za to i pozbywasz się „swoich” pieniędzy.
W gablocie???, to lipa… nawet nie można się bryknąć po mieście 😉
OMG! Fiat i Orlen razem? Podwójne dno jeżeli ktoś zna obie marki to ceny produktów poszybowały w ostatnim roku 250% w górę, zarówno paliwa jak i części zamiennych. Pewnie dlatego współpraca owocuje.
To nie obie marki poszybowały. To złotówka się zeszmaciła. Za dolary, złoto , franki, czy metry mieszkania wychodzi tyle samo.
Bez sensu oglądać tak kiepski bolid.
gdzie mucha robacznica ?
Składa jaja w twoim mózgu
Poświęcony? Paliwo ochrzczone?
Byli my ukompali się i pojechali z Grażynkom polizać szybkę bo bolida macać nie dali
A ja uważam że to fajne urozmaicenie. Byłem z dzieckiem na spacerze i pierwszy raz w życiu widziało bolid F1 – nie sądziło że jest taki duży i ładny.
Też byłem z dzieckiem na spacerze, nie sądziło że paliwo może być takie drogie…