Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

Dostała informację, że ma zaktualizować dane na koncie Netflix. Straciła sporo pieniędzy

Mieszkanka Międzyrzeca Podlaskiego otrzymała wiadomość z informacją o zaktualizowaniu danych do płatności na koncie Netflix. Kobieta weszła w link, który przekierował ją na stronę łudząco podobną do strony Netflix i wypełniła wszystkie informacje w kwestionariuszu. Finalnie straciła niemal 23 tysiące złotych.

16 komentarzy

  1. Odi Profanum Vulgus

    „Pokrzywdzona oświadczyła, że posiada konto na platformie Netflix, wiec gdy otrzymała maila z informacją o konieczności zaktualizowania informacji o płatności nie zdziwiła się tym faktem”

    Niech zgadnę – konto na wp albo o2? Likwidować wszelkie skrzynki e-mail na polskich serwerach. To raj dla oszustów i naciągaczy, bo filtr antyspamowy praktycznie tam nie istnieje, więc skrzynka przyjmuje najgorszy nawet scammerski syf. Też dostawałem takie maile rzekomo od Netflixa, kiedy miałem skrzynkę na o2.

  2. Ja pomiedzy 6 a 15 lutego mialem kilka prob wyludzenia na Netflixa. Pierwsza miala miejsce tuż przed datą rozliczenia miesięcznego. Dwie proby zglosilem do Netflixa mailem na konto dedykowane do zgloszeń takich ataków. Żadnego odzewu. A wystarczyloby zeby netflix wyswietlil krotki komunikat prewencyjny albo zamailowal i ta Pani nie stracilaby kasy. Konto mam na gmail wiec serwer pocztowy bez znaczenia jest.

Z kraju