Uwierzyła w SMS-a o niedopłacie za energię elektryczną. Straciła 3000 zł
09:26 01-06-2021
Wczoraj do biłgorajskich policjantów zgłosiła się 44-letnia mieszkanka powiatu. Kobieta przekazała policjantom, że otrzymała wiadomość SMS o treści „PGE: Na dzień 1.06 zaplanowano odłączanie energii elektrycznej! Prosimy o uregulowanie należności 3.46 złotych Zapłać teraz na: https://cli.co/platnosc-pge-49fhdb3”.
Kobieta kliknęła w przesłany link i została przekierowana na stronę, na której wybrała swój bank. Zalogowała się na swoje konto, co potwierdziła wygenerowanym kodem.
Po chwili okazało się, że jej dane zostały zmienione i zablokowano jej dostęp do bankowości elektronicznej. W efekcie z jej konta zniknęło 3000 złotych, które zostały wypłacone przy użyciu kodu BLIK w bankomacie. Policjanci ustalają okoliczności tej sprawy.
(fot. pixabay.com, Policja Biłgoraj)
Jak widać (nawet bez okularów) nadgorliwość nie popłaca
I bardzo dobrze szkoda.że tylko tyle i jeszcze się tym chwali w mediach.Amen.