Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

Na ulice Lublina wyjedzie nowa linia autobusowa. Zapewni szybkie połączenie Czechowa z Czubami

W drugiej połowie grudnia rozpocznie kursowanie nowa linia komunikacji miejskiej w Lublinie. Trasę wyznaczono z Węglina do Choin z pominięciem zatłoczonego wiecznie centrum miasta. Dzięki temu przejazd ma być znacznie szybszy.

25 komentarzy

  1. Tak tak w mpk zielone małpy muszą pracować za minimum ustawowe. Kontrole robi podobno Inspekcja Pracy a dziś kolejny doświadczony kierowca bardzo mocno rozwalił autobus

    • Masz pracowników biurowych w MPK, masz ogromną biurową „czapę” w ZTM i całkowicie niedochodowe przewozy do których trzeba coraz wiecej dopłacać – ktoś musi zatem pracować za grosze – dyrektorzy to nie są…zatem kto???

  2. Całkowice omija zatłoczone centrum miasta – na Filaretów, Głębokiej i Sowińskiego zero ruchu… Ekstra.

  3. I nie pojedzie na pętlę os. Widok? Żenada.

  4. Jeszcze troszkę i nie będzie miał kto prowadzić tych autobusów. Czas na ich zdalne prowadzenie.

  5. Odcinek Jana Pawła II od granitowej do Kraśnickiej to martwa strefa. Sorry tam jest skupisko bloków nowobogackich…wszyscy jeżdżą samochodami. Widać to po obserwacjach linii tam jeżdżących. Powinna linia 46 lecieć przez AK do Kraśnickiej aby zaliczyć przystanek przy szpitalu.
    ZTM tego nie zrobi bo jest to ukierunkowane na rozbicie siatki połączeń i zmuszanie pasażerów na przesiadanie się i kupowanie biletów. To samo tyczy się ominięcia PĘTLA WIDOK.

  6. Trochę dziwna trasa. Pętla przy ul. Wróblej – al. Kraśnicka – Jana Pawła II – Filaretów – Głęboka – Sowińskiego – Poniatowskiego – Smorawińskiego – Kompozytorów Polskich – Elsnera – Choiny – pętla przy ul. Choiny. Zamiast Kompozytorów Polskich i Elsnera przedłużył bym trasę Smorawińskiego – Szeligowskiego i dalej Choiny – pętla. Skoro ma poprawić komunikacje między „sypialniami” Lublina to warto by taką zmianą ułatwić ludziom dojechanie do pracy czy na zakupy do Auchana. A tak nadal z siatami będzie się jeździło 26 – linią szczególnie obciążoną (4 uniwersytety po drodze, 4 szpitale, kilka szkół nie wspominając już o pasażerach wsiadających na 3 Maja czyli ścisłego centrum miasta. A skoro Jana Pawła i Filaretów to czemu nie dodać jeszcze os. Widok. To jeden przystanek. To na prawdę niewielka korekta do wyznaczonej trasy, a mocno usprawniła by komunikację.