Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie skody z nissanem na węźle Węglin

Po raz kolejny wymuszenie pierwszeństwa przejazdu było przyczyną zderzenia aut na węźle Węglin koło Lublina. Na szczęście nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń ciała.

Do zdarzenia doszło we wtorek około godziny 18 na węźle Węglin w Maryninie koło Lublina. Na skrzyżowaniu obwodnicy Lublina z drogą wojewódzką nr 747 Lublin – Opole Lubelskie zderzyły się dwa samochody osobowe.

Jak nas poinformowano, kierowca skody wyjeżdżał od strony obwodnicy. Wymusił jednak pierwszeństwo przejazdu na nissanie, który poruszał się w stronę Bełżyc. W wyniku tego doprowadził do zderzenia obu pojazdów. Na szczęście w zdarzeniu nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń ciała.

Przypominamy, na węźle Węglin trwa właśnie budowa sygnalizacji świetlnej, dzięki której ma się poprawić bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Zderzenie skody z nissanem na węźle Węglin

Zderzenie skody z nissanem na węźle Węglin

(fot. nadesłane – Kamil)

12 komentarzy

  1. Niech mi ktoś wytłumaczy powoli, jak oni to robią? Jaki mechanizm w ich fałdach mózgowych nakazuje im wjeżdżać na dwupasmówkę bez zatrzymania się i rozejrzenia?
    Bo ja już od dawna myślę jak oni to robią i nie mam zielonego pojęcia.

    No chyba, że to człekokształtne bezmózgie istoty, jakieś pozaziemskie organizmy jednokomórkowe czy co.

    • Może by było lepiej jak by te samochody tak szybko nie pojawiały się z za tej górki którą jest wiadukt na obwodnicy.
      To że jest tam ograniczenie do 60 nie oznacza że wszyscy tyle jadą.
      Na pewno nie te które brały udział we wszystkich tych kolizjach na tym węźle 😉
      Może fotoradar w obu kierunkach?
      To jakoś bardziej działa na wyobraźnię niż zwykłe ograniczenie prędkości.

  2. Pewnie jakieś LOP albo LKR , dzisiaj na Węglinie do mc donald jechał passat LKR pod prąd , a już LOP i LKR to notorycznie jazda całymi kraśnickimi od racławickich lewym pasem 40 km/h

  3. Do Ałtor: jak przestaniesz grać na pleystejszyn i zrobisz prawo jazdy to może zrozumiesz. A prawda jest taka, że projektant, który projektował ten węzeł schrzanił swoją robote- nie dorobił prawoskrętów. Na szęście robią światła, więc będzie trochę bezpieczniej.

    • kierowca bombowca

      Bezpieczniej? z wypadków bocznych które były do tej pory przekształcą się w najechania na tył tzn. walenie w du.e poprzedzającego pojazdu i tyle z tego Twojego bezpieczniej wyniknie , ot co…

    • Dzieciaku, od 28 lat mam prawo jazdy i wiem jak się jeździ. I jeżdżę przez ten węzeł dwa razy dziennie do i z pracy. I nie mam z nim problemu.
      Prawoskrętów to potrzebują ameby nie potrafiące skręcać w lewo.

    • ty matiołu baz zkoły zrbobisz to lepiej

  4. kierowca bombowca

    Pisałem już kilkukrotnie i jeszcze raz napiszę , skrzyżowanie DK 19 , DW 747 i jednego z najbardziej uczęszczanych wjazdów/wyjazdów z miasta wojewódzkiego a ktoś sobie wymyślił kolizyjne skrzyżowania. Projektant wespół z tym co to zaakceptował i jeszcze ten co odebrał powinni teraz na własny koszt przebudować to po bożemu , to by więcej takiej durnoty nie zrobili , takie jest moje zdanie na ten temat , amen.

  5. Budują światła? Od tygodnia nic się nie dzieję!!! Rozkopali, przez co jeszcze bardziej nic nie widać i nic nie robią

  6. Tak, oto kluczowa decyzja. Spowolnić i zablokować ruch, bo wieśmaki z podlubelslich wichur, atakujące LBN w celach zakupowo – rozrywkowych, prawo jazdy to chyba za jajka i masło dostali i nie mają zielonego pojęcia jak znak ustąp pierwszeństwa wygląda !!! 10000 razy już chyba tamtendy przejechałem i jak dla mnie, to skrzyżowawanie jest proste jak drut w kieszeni !!!

  7. Tam wystarczą tabliczki „Włącz myślenie”. Cokolwiek innego jest zbędne.

  8. Nieostrożność kierowców swoją drogą, ale ilość/częstotliwość przypadków świadczy, że skrzyżowanie zostało źle zaprojektowane. Nie rozumiem dlaczego jadąc od strony ronda i zjeżdżając z wiaduktu – skręcając w prawo (na Kraśnik) nie ma dedykowanego pasa do skrętu w prawo – przecież aż o to się prosi – jest nawet miejsce, aktualnie pokryte żwirem…
    Relatywnie sporo stłuczek ma taki przebieg: kierowca auta które wyjechało z ekspresówki i stoi oczekując na możliwość jazdy w kierunku Opola bądź Lublina widzi zbliżające się auto z lewej strony (od strony ronda) jadące prawym pasem i które ma włączony prawy kierunkowskaz, więc zaczyna wyjeżdżać i otrzymuje uderzenie pojazdem którym „nagle” znalazł się na lewym pasie. Skąd się tam znalazł? Wyskoczył z prawego pasa, zza samochodu który skręca w lewo… Gdyby był prawoskręt oczekujący kierowca widziałby oba pasy z pierwszeństwem. Stawiam złoto przeciwko kamieniom, że uruchomienie pasa do skrętu w prawo obniży po tamtej stornie ilość zdarzeń o co najmniej 70-80%.

Z kraju