Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

Wymuszenie pierwszeństwa przejazdu było przyczyną zderzenia dwóch pojazdów na jednej z lubelskich ulic. Na szczęście nikt nie ucierpiał. Obecnie nie ma już utrudnień w ruchu.

Do zdarzenia doszło w piątek po godzinie 14 na ul. Poligonowej w Lublinie. Na skrzyżowaniu z ul. Relaksową zderzyły się dwa samochody: osobowy i ciężarowy. Na miejscu interweniowała policja.

Jak wstępnie ustalono, kierujący skodą mężczyzna wyjeżdżał z ul. Relaksowej i wykonywał manewr skrętu w prawo, w kierunku al. Solidarności. Nie ustąpił jednak pierwszeństwa przejazdu ciężarówce, której kierowca poruszał się od strony obwodnicy. W wyniku tego doprowadził do zderzenia obu pojazdów. Wytrącona z toru jazdy ciężarówka wjechała jeszcze na bariery energochłonne.

Podróżujące pojazdami osoby nie wymagały pomocy medycznej. Badanie alkomatem wykazało, że obaj kierowcy byli trzeźwi. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności kolizji. Przez ponad godzinę występowały utrudnienia w ruchu.

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

Wyjeżdżał z osiedla, zderzył się z ciężarówką. Wytrącony z toru jazdy renault zatrzymał się na barierach (zdjęcia)

(fot. lublin112)

15 komentarzy

  1. Zaraz chłopina zostanie zwyzywany od ameb, głupków, ślepców, od tego, że naczytał się jakiś głupot o pierwszeństwie itp.

    • Nie czekaj. On nie zrobił tego na rowerze, ani pieszo, ani na e-hulajnodze. Być może ma prawo jazdy, ma OC, tablice, więc cofam co powiedziałem. To był wypadek. Zdarza się nawet najlepszym.

      • A poza tym, to on obserwował tyły (bo ktoś jadący na nim mógłby nie wyhamować) więc żeby nie tworzyć zagrożenia zwalnianiem/zatrzymywaniem się nie mógł postąpić inaczej i musiał jechać.
        Jak ktoś twierdzi inaczej to odsyłam do pierwszej lepszej kolizji przez PdP – tam jest to szerzej opisane.

  2. Wymusić skręcając w prawo i to na ciężarowym to może tylko prawdziwy jełop ?

  3. Byłam świadkiem zdarzenia. Wyraźnie było widać, że kierowca ciężarówki miał włączony kierunek, sygnalizujący o zamiarze skrętu w prawo, więc widząc to kierowca skody ruszył. Myślę, że większość kierowców uczyniłaby podobnie.

    • Dobrze, że chociaż mniejszość poczekałaby, żeby upewnić się, co też ten kierowca ciężarowego zamierza.

    • Niestety ,ale trzeba mieć ograniczone zaufanie do innych użytkowników drogi. Często się zdarza jak jakiś jonasz zapominalski jedzie długi czas z włączonym kierunkowskazem. Jeśli tak było jak Pani pisze, to i tak wina kierowcy skody jest bezsporna. Rada na przyszłość, Dopóki pojazd z włączonym kierunkowskazem nie zacznie wykonywać manewru skrętu, to czekamy cierpliwie. Tak mnie uczono ale to było dawno bo 1979 roku. Spokojnej drogi wszystkim

  4. Tylko wsiur kupuje skode i bmw a franio sam jesyt jelop peenie komus tak wyjechal

  5. A moim zdaniem kto jest na drodze podporządkowanej musi ustąpić pierwszeństwa i ma czekać aż inny kierowca przejedzie i nie ważne że ma kierunek włączony czy tam światła nie włączone. Sw nigdy nie zapomniałaś wyłączyć kierunku ??? Heheh A po drugie jechal na pasie do jazdy na wprost wiec nie ma o czym gadać

  6. Do „SW”większość kierowców upewniła by się że rzeczywiście kierowca ciężarówki chce skręcić . Na swoim doświadczenu mogę powiedzieć że to nagminne zjawisko , wymuszanie na samochodzie ciężarowym pewnie skodziarz myślał że zdąży z palcem w nosie albo gdzie indziej

  7. Proste jak drut – jest wina, jest kara i… pozamiatane

  8. Po hula ten trojkat za czym ?

  9. W końcu powinni wprowadzić kierowca OC, a nie pojazd Wtedy będzie trochę bezpiecznie

  10. W końcu powinni wprowadzić kierowca ubezpieczenie OC, a nie pojazd Wtedy będzie trochę bezpiecznie

Z kraju