Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wjechał oplem w ciężarówkę. Kolejne zderzenie pojazdów na rondzie z pniakiem (foto)

Po raz kolejny na tzw. rondzie z pniakiem w Lublinie miało miejsce zderzenie pojazdów. Tak jak zawsze, przyczyną było wymuszenie pierwszeństwa przejazdu. Tym razem na szczęście nikt nie został ranny.

Do zdarzenia doszło we wtorek po godzinie 8 na rondzie 100-lecia KUL w Lublinie. Na skrzyżowaniu al. Solidarności i al. Mazowieckiego zderzyły się dwa samochody: osobowy i ciężarowy. Na miejscu interweniowała policja.

Jak wstępnie ustalono, kierowca jechał od strony al. Sikorskiego. Wjeżdżając na skrzyżowanie, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu ciężarówce, której kierujący zjeżdżał z ronda. W wyniku tego doprowadził do zderzeniu obu pojazdów.

W zdarzeniu nikt nie odniósł obrażeń ciała. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności zderzenia obu pojazdów. Nie ma większych utrudnień w ruchu.

(fot. nadesłane)

26 komentarzy

  1. Pomijam już oznakowanie pionowe, ale oznakowanie poziome, w postaci „muldowatych” czerwonych linii, chyba powinno dawać nieco do myślenia, że chyba nie ma się pierwszeństwa?

  2. Uwielbiam tych domorosłych praworządnych i sprawiedliwych co to komentują, że wszystko jest w porządku, tylko ludzie głupi. Na kurs logiki się ci szeryfowie jak widać nie złapali, bo w przeciwnym wypadku doszliby do wniosku, że skoro odsetek głupich ludzi jest wszędzie taki sam, to i odsetek kolizji powinien być na wszystkich rondach podobny. Jeżeli na jednym rondzie odsetek jest znacznie wyższy niż na pozostałych, to jednak nie jest to rzecz, którą da się wytłumaczyć głupotą ludzką. Tej głupocie w tym przypadku pomogło coś innego. Głupota i brak wyobraźni projektantów.

    • Bardzo trafne podsumowanie – w pełni zgadzam się z RACJONALNYMI wnioskami.
      Jeżeli w konkretnym, określonym miejscu – szczególnie tak niedawno zaprojektowanym i wykonanym! – dochodzi do wyraźnie większej liczby kolizji i wypadków, to przyczyn nie należy szukać wyłącznie po stronie użytkowników drogi – kierowców czy pieszych – ale również, a często przede wszystkim, w błędach po stronie projektanta, złym wykonaniu projektu lub niewłaściwym oznakowaniu. To przecież logiczne!

    • Weź rozpęd i w ścianę matole !

  3. nie wiem dlaczego ale prosta sprzyja do jazdy na wprost a nie by spojrzeć na znaki , zwykłe zamyślenie i o nieszczęscie nie trudno

  4. a gdzie podstawowa funkcja ronda czyli spowolnienie ruchu przez fizyczne odgięcie toru jazdy ???

  5. Ale co nie którzy to mają szczęście codziennie jeżdżę tą drogą i nitką nie chce auta mi wyremontować?.

  6. Ta i wszyscy oni tam jadą pierwszy raz przez to rondo 🙂 nigdy go wcześniej nie widzieli i wjeżdżają w inne samochody.

Z kraju