Drogowa bezmyślność na przejeździe kolejowym. Slalomem pomiędzy szlabanami

Każdego roku na przejazdach kolejowych dochodzi do tragicznych wypadków. Patrząc na zachowanie kierowców na nagraniach zaprezentowanych poniżej, rodzi się pytanie, czy to pośpiech czy zwyczajna głupota kierujących, że podejmują ryzyko omijając szlabany na kolejowym przejeździe w Bogdance.

13 wypadków i kolizji, 2 osoby zabite i 5 ciężko rannych to bilans zdarzeń do jakich doszło w lipcu tego roku z udziałem pojazdów i pieszych na przejazdach oraz przejściach kolejowo-drogowych kat. A-E.

W pierwszych 7 miesiącach 2016 r. doszło do 103 wypadków i kolizji na przejazdach/przejściach kat. A-E (o 6 mniej niż w analogicznym okresie 2015 r.), w wyniku których zginęło 31 osób (o 9 osób mniej niż w analogicznym okresie 2015 r.), a 23 zostały ciężko rannych (tyle samo co w analogicznym okresie 2015 r.). Przerwy/ograniczenia w ruchu pociągów w związku z wypadkami i kolizjami wyniosły w lipcu ponad 20 godzin.

Liczba wypadków na „dzikich przejściach” w pierwszych siedmiu miesiącach 2016 roku wyniosła 128, 91 osób zginęło, 29 zostało ciężko rannych.

Oglądając nagrania zarejestrowane w rejonie przejazdu kolejowego w Bogdance, na drodze prowadzącej do kopalni, można odnieść wrażenie, że kierujący pojazdami omijającymi szlabany wykazują się skrajną drogową arogancją i narażają siebie i innych na utratę życia lub zdrowia.

 

2016-08-27 22:52:29
(fot. wideo YouTube serwis leczna24.pl)

 

49 komentarzy

  1. Ja bym ich nazwał drogowym plugastwem.

    • Niedorozwoje umysłowe.

      • królowie wiejski dróg

        LLE, to wiele tłumaczy.
        To że u siebie na przejazdach kolejowych tak jeżdżą to malutki problem, najwyżej będzie jednego czy drugiego idioty mniej, genów nie powielą.
        Gorzej że tak samo jeżdżą przyjeżdżając na zakupy do Lublina.

        • Dokładnie jak paniusia mieszańska LU, która wyprzedziła mnie i ciągnik przede mną na podwójnych pasach bo to było skrzyżowanie i do tego podwójna ciągła. Dobrze, że pieszych nie było, bo nie mieliby szans. Ja czekałam na wyprzedzenie ciągnika, aż skończą się przejścia dla pieszych. Pozdrawiam, kobieta ze wsi (LUB) jeżdząca autem z rejestracją LSW. Muszę kupić kamerkę, wtedy zobaczycie wielkich miszczów kierownicy LU.

        • Ocenianie kogoś po rejestracji… tłumaczy tylko inteligencję oceniającego.

    • Zgoda! Pomóżmy im rozsławić się w całym pięknym kraju, zachęcam do oceniania i dodawania komentarzy:

      http://tablica-rejestracyjna.pl/LLE18179

      http://tablica-rejestracyjna.pl/LLE18330

  2. Nosił wilk razy kilka……, ponieśli i wilka.

  3. Tak z ciekawości czego to nie jest jeden film
    Ile jeszcze mineło czasu do przejazdu pociągu

    • Stefanku troszkę uwagi wystarczy a w lewym dolnym rogu filmiku jest dokładny czas nagrania.

  4. Bardzo poprawnie. Pewnie trzymaja 10min przed pociagiem jak w milocinie

    • W Milocinie stoi się, ile się powinno, a jezeli komuś się śpieszy to jego problem. ŻYCIE. pociąg też ma prawo przejechać, zamykają dla bezpieczestwa, niedługo bedzie można przejechać nie zatrzymując się.
      Jeszcze kilka lat i dojdzie do tego, ze to pociąg bedzie musiał się zatrzymać, bo samochód chcę przejechać przez tory.

    • łamanie przepisów wydaje się niektórym bardzo modne…., intelektem nie zabłysnę, to przynajmniej pokaże, że potrafię jechać szybciej od innych, przejadę między szlabanami itp. Z krajów europejskich tylko u nas i u ruskich jest takie chamstwo na drogach. Strach z rodziną wyjechać , bo karki rządzą.

  5. Bardzo dobrze, to się nazywa selekcja naturalna

  6. ale powiedzcie mi po kiego to wrzucac do neta? lepiej wam z tym jak sie pochwalicie czy co?

    • poznasz głupiego po czynach jego

    • No właśnie ja też nie rozumiem po co do neta. Powinno być dawno na policji.

      • dobrze że wrzucają. Co, obawiasz się że zostaniesz „gwiazdą” internetu czy że sąsiedzi zobaczą ?
        Bardziej bym się zastanawiał po co tam jest kamera ?

        Skoro można stawiać fotoradary to powinna tam wisieć kamera, po zamknięciu przejazdu powinna cykać fotki każdemu kto wjedzie i wysyłać automatycznie na Policje. Kamery zwróciła by się z pierwszych mandatów.

        • Tam są dwie kamery. Takich kierowców nagranych jest sporo. Tylko, kogo to obchodzi. Lepiej parę kilometrów dalej, ustawić się z radarem.

  7. Bardzo dobrze, że nagrywa i piętnuje. A frajerem i to bez wyobraźni jesteś Ty sam skoro pochwalasz takie zachowanie.

  8. Zamienić półrogatki na pełne i po kłopocie.
    A co do publikacji takich nagrań – jestem jak najbardziej za. Idiotów powinno się piętnować publicznie – stanowią zagrożenie nie tylko dla siebie. Przydałoby się jeszcze by Policja sprawnie zajęła się każdym tak udowodnionym przypadkiem, a przy okazji powiadomiła pracodawcę takiego delikwenta. W naszym kraju mandaty i punkty na głupotę nie pomagają, ale groźba utraty premii, szansy awansu, auta służbowego czy nawet pracy byłaby w wielu przypadkach znacznie skuteczniejsza. Znając przykre konsekwencje może taki „młody bóg” nieco pomyśli nim zrobi kolejną głupotę,

    • Po co pracodawcę? Lepiej firmę ubezpieczeniową i stawka OC, NW i AC kilka razy w górę.
      Ubezpieczenia powinny być dla kierowców a nie na samochody. Każde ryzykowne zachowanie kierowcy (wypadek, stłuczka, mandat) powinno trafiać do bazy ubezpieczycieli i wpływać na wysokość ubezpieczenia.

      • Takie rozwiązanie również warte jest rozważenia. Jednak pracodawca również powinien być informowany przynajmniej w przypadku złapania na prowadzeniu na podwójnym gazie. W wielu przypadkach takie zachowanie „za kółkiem” może również mieć miejsce i w miejscu pracy, a raczej nie chcielibyśmy by np operował nas lekarz „po kielichu”.

  9. Bo takich idiotów powinni karac i bsrdzo dobrze ze wrzucają do sieci.Prawko powinni zabrac a idiots na piechotę.

  10. Pewnie odezwał się frajer z któregoś z tych samochodów, a później płacz bo pociągu nie widział.

  11. Zaraz ty trafisz do sieci i na policję, troglodyto bez prawa jazdy i mózgu.

  12. Pewnie, że frajer. Ja takie nagrania wysyłam wprost na policję, a nie na lublin112. Niech kretynów spacyfikują zanim narobią bidy sobie i innym.

  13. Zwykle nie zabieram głosu w takich dyskusjach, bo rozmowa z kilkoma inteligentnymi pośród stada baranów i tak nie ma sensu. Ale nie znając sytuacji najlepiej wypowiadać się o winie lub czyjejś bezmyślności. Krótki przykład: Trzy lata temu, monitorowany przejazd strzeżony w woj. lubelskim (nieistotne który, bo nie jest to przedmiotem dyskusji)-osobiście stałem pół godziny i czekałem na pociąg, aż otworzą szlabany i zgasną migające czerwone światła. Niestety nic takiego nie nastąpiło. Wykonałem kilka telefonów do PKP PLK i dopiero gdzieś po przełączeniu, miła pani powiedziała, że mogą mieć awarię, żebym upewnił się, że nic nie nadjeżdża i że mogę przejechać omijając zapory. Stwierdziła też, bym się kamerami nie przejmował.
    Dlatego stado baranów-internautów nie mających pojęcia o całej sytuacji ile czasu trwało chociażby zamknięcie zapór, podejmuje dyskusję i zawiera głos, jakby byli uprawnionymi sędziami w danej sytuacji. Życzę tym wszystkim „znawcom i biegłym”, by sami znaleźli się kiedyś w podobnej sytuacji, ktoś żeby wrzucił nagranie, a inni pastwili się w komentarzach.
    PS. A tak na marginesie: co większość z Was by zrobiła, stojąc na zwykłym skrzyżowaniu np. 10-tą zmianę świateł na czerwonym, bo sygnalizacja by się zepsuła? Ciekawe, czy bylibyście szczęśliwi, gdyby ktoś wrzucił nagranie samego przejazdu na czerwonym, a stado baranów w komentarzach nazywałoby Was bezmyślnymi idiotami?
    I przyszłościowo odpowiadam na zarzut:
    NIE, TO NIE JA JESTEM NA NAGRANIACH, TO NIE JA PROWADZIŁEM TE POJAZDY ORAZ NIE ZNAM NIKOGO Z TYCH FILMÓW.

    Pozdrawiam

    • Jak już tak rzadko głos zabierasz, to mógłbyś chociaż coś mądrego napisać. Bardzo polskie jest tłumaczenie karygodnego łamania przepisów wyimaginowanymi, naciąganymi sytuacjami. Te opisane przez ciebie zdarzenia, to statystycznie jak często występują? Jak stoisz 3 minuty, to zakładasz, że na pewno jest awaria, nie otworzą przez godzinę i trzeba jechać? Kupa ludzi tak uważała. Wszyscy są na cmentarzu i w zupełnie innej statystyce.

    • przy każdym przejeździe będziesz omijał szlabany bo „mogą mieć awarię” ??

    • Ale mądrości. Aż mdli… Piszesz o jakimś skrajnym przypadku a na tym przejeździe to niemalze codzienność.

      Debilizm nie zna granic! Co by bylo gdyby na drogach wszyscy kierowcy sie tak zachowywali!? Szkoda gadać…

  14. To, że jakiś idiota sie zabije na własne życzenia nikogo raczej nie obchodzi, ale zrozum, że to rodzi poważniejsze konsekwencje i utrudnienia dla innych (zamknięta droga, zamknięta linia kolejowa, opóźnienia straty, praca służb).

  15. Raff….napisałeś się , a nic mądrego z tego nie wynika. Trzymaj się więc zasady, że nie zabierasz głosu i nie gadasz z baranami.

  16. Wszyscy tutaj tacy Prawi -aż dresy na paskach się wam gimbusy poprostowały . Najlepiej zgnoić kogoś kto mówi mądrze , sami swoimi golfami, pasatami i audikami za każdym razem stosujecie się do przepisów , ciekawe …………………

  17. jeździć jak ci się podoba możesz u siebie za stodołą, na drodze są też inni i nie masz żadnego przyzwolenia narażać ich na niebezpieczeństwo

  18. Raff – przynajmniej jeden zdrowo myślący, a myślałem ze jest nas mniej :D. Mój znajomy został właśnie okrzyknięty kiedyś w komentarzach przez jak to pięknie ująłeś STADO BARANÓW, kretynem i bezmózgiem, któremu powinni zabrać prawo jazdy na wiele lat bo ktoś wrzucił film do sieci z przejazdem na czerwonym świetle. Oczywiście sprawa trafiła na Policje i skończyło się na upomnieniu. A dlaczego? Bo spieszył się do szpitala na SOR z dławiącą się córką, która traciła przytomność.
    Pewnie i tu mądrzejsi doszukają się odosobnionego przypadku, ale skoro nie zna się motywu to nie zabiera się głosu. W końcu można obrazić kogoś ratującego czyjeś życie.
    I ciekawe ilu z was przy podniesionych zaporach rozgląda się czy pociąg nie nadjeżdża? Ci przynajmiej się upewniają przed wjazdem, a ile wypadków było w których baran wjezdzal pewien na przejazd bo zapory podniesione były i spotykał pociąg?

    • a co ty lubelak tak wczesnie z białki parczewskiej wrócił, nie był gdzie się z grilem rozłożyć???

    • Jeden jechał do szpitala w jedną stronę, a drugi w drugą? Faktycznie na tym forum jest stado baranów. Pytanie z kogo się składa.

      • towarzysz myszki Mickey

        …A może spieszył się do domu, do ciężarnej żony, a może policjant dostał pilne wezwanie do jednostki, a może obiad u teściowej już stygł, a ona tłuczek szykowała:D życie pisze różne scenariusze tow. Mickey66, a może raczej Myszko Mickey:D i kto tutaj mówił ze oni obaj (lub one) do szpitala? Gdy mamy do czynienia z gamoniami, to nie wymagajmy od nich czytania ze zrozumieniem tylko swobodnej interpretacji prawda tow. myszko mickey?:D

        • Z pewnością masz rację. Policjanci powinni ustalić te okoliczności i podjąć stosowane działania. Natomiast założenie, że NA PEWNO wszyscy mieli ważne powody i wszystko jest ok, jest zwyczajnie idiotyczne. Dodatkowo gdybym spieszył się do ciężarnej żony, to wybitnie nie chciałbym zginąć pod pociągiem.
          Ergo: wszystkie wasze tłumaczenia, że sprawcy mieli ważny powód żeby zderzyć się z lokomotywą są kuriozalne. Jedynym uzasadnionym tłumaczeniem takiego zachowania jest próba samobójcza. I tu mógłbym się zgodzić, że działali poprawnie.

        • bronowice pany!!!

          towarzyszu z checią się z tobą spotkam by osobiscie powiedzieć ci kilka słów… jak cie mozna namierzyc ?

          • Jasne, jak nie umiem nic mądrego napisać, to będę machał rękami. Powrót do jaskiń (znaczy na Bronowice). Możesz mnie namierzyć w Komitecie Centralnym KC PZPR – jak wszystkich towarzyszy.

  19. WITAM..MAM PYTANIE…CZY DANY MATERIAŁ VIDEO ZOSTAŁ JUZ PRZEKAZANY DO WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO ODNOSNIE WYKROCZEN I PRZESTEPSTW DROGOWYCH..??

  20. bronowice pany!!!

    frajer to cie zrobił palancie

  21. Aaron Fleischmann

    Bo czerwone światła, szlabany i znaki „ustąp pierwszeństwa” są dla frajerów 😉

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8711zł 0.02%
    • GBP 5.0945zł 0.06%
    • EUR 4.288zł 0.12%
    • CHF 3.9251zł 0.42%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Miejski Sylwester w Zamościu. Zagra Golden Life
      Miejska Wigilia w Chełmie
      Świąteczny Kiermasz Bożonarodzeniowy w Puławach
      Wigilia Miejska w Puławach
      Jarmark Bożonarodzeniowy i spotkanie wigilijne
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.