Dzisiaj rano nasza Czytelniczka zaalarmowała nas, że w jednym z pojazdów MPK Lublin brakowało skrzydła w tylnych drzwiach. Jak się okazuje cała sytuacja związana była z…pomyłką.
problemy z drzwiami w autobusach w tym mieście to chyba norma. Rzadko korzystam z usług tego przewoźnika, teraz kiedy mieszkańcy miasta zostali zmuszeni do finansowania wszystkich przybyszy nawet nie posiadających karty miejskiej i nie rozliczających swoich podatków w miescie – nie korzystam wcale. W większości przypadków kiedy udawałem się do urzędu istniał problem z drzwiami w autobusie, szczególnie tym Bohdan zwanym Ursus i w autosanie.
Krzyś
Dziwne, myślałem że przed rozpoczęciem pracy kierowca musi obejść i optycznie sprawdzić stan pojazdu i dopiero ruszać w trasę
szok
Ale masz rację i nie wiem dlaczego się dziwisz?
Przecież w artykule wyraźnie jest napisane jakie były tego konsekwencje.
Konsekwencje dla kierowcy.
Natomiast wielkim problemem (nagannym problemem) jest zachowanie czytelniczki Dominiki.
Zamiast podejść do kierowcy i powiedzieć o awarii, wolała włączyć komórkę i czekać na co?
Na tragedię?
inszpaktor
Jeśli ktoś zapyta czy nie zrobiła porannej obsługi to śpieszę wyjaśnić że 4 minuty skończyły się tuż przed dojściem do tych drzwi. No po za godzinami ustawa o czasie pracy kierowców zabrania.
Ala
Zamiast zgłosić kierowcy ,to pasażerka pobiegła z tym do prasy,nie martwiła się, że ktoś może sobie krzywdę zrobić.
p
Całemu zarządowi i kierownictwu powinni odbierać premie za ten burdel który ostatnio panuje w Mpk a nie kierowcom. Płatne 4 minuty przed wyjazdem, przenoszenie kierowców na nieznane linie bez przeszkolenia, rozklady po kilka dni z rzędu ponad 9 godzin. Zmiany w rozkładach z dnia na dzień. Ludzie daleko od tej roboty. A jakim prawem ten autobus wogole odpalila skoro był niesprawny to ktoś dał kluczyki do niesprawnego wozu????????
Ja
Tam sie w tskim stresie i gownianej atmosferze pracuje , ze nic dziwnego ,ze dziewczynz odjechalz bez drzwi. Jakim cudem uszkodzony autobus stal nie na warsztacie tylko gotowy do wyjazdu,?.czas najwyzszy zmienic tam zarzadzajacych.
:)
Dziewczyna się zwolni a wy będziecie skomleć o pracownika za 3 brutto
Kaczysta
Co za chlew się zrobił z ludzi! Tylu widziało ale nikt nie powiedział.Podpieldzielić do ZTM już potrafili. Folwark zwierzęcy!
Lena X
Stoje murem za Panią, która dziś prowadziła ten autobus? kto zna temat podpisze się pod tym….zaznaczam nie pracuje w MPK …ZTM itd. Gratulacje dla autorki filmu….żenada roku 2022. Miłego wieczoru dla wszystkich obserwujacych nasze 112
J
No niestety tak teraz jest. Kierowca spóźni się o 2 min na przystanek i już jest skarga. Nawet dobrze nie wysiądzie z autobusu już wyśle skargę do MPK, z ludźmi teraz jest dramat. Tylko ciekawe czy osoba pisząca skargę o wielkie ,,G,, zastanowi się czy w tym momencie nie pozbawia kierowcy premii który pracuje na nią cały miesiąc. Ludzie pomyślcie czasami.
problemy z drzwiami w autobusach w tym mieście to chyba norma. Rzadko korzystam z usług tego przewoźnika, teraz kiedy mieszkańcy miasta zostali zmuszeni do finansowania wszystkich przybyszy nawet nie posiadających karty miejskiej i nie rozliczających swoich podatków w miescie – nie korzystam wcale. W większości przypadków kiedy udawałem się do urzędu istniał problem z drzwiami w autobusie, szczególnie tym Bohdan zwanym Ursus i w autosanie.
Dziwne, myślałem że przed rozpoczęciem pracy kierowca musi obejść i optycznie sprawdzić stan pojazdu i dopiero ruszać w trasę
Ale masz rację i nie wiem dlaczego się dziwisz?
Przecież w artykule wyraźnie jest napisane jakie były tego konsekwencje.
Konsekwencje dla kierowcy.
Natomiast wielkim problemem (nagannym problemem) jest zachowanie czytelniczki Dominiki.
Zamiast podejść do kierowcy i powiedzieć o awarii, wolała włączyć komórkę i czekać na co?
Na tragedię?
Jeśli ktoś zapyta czy nie zrobiła porannej obsługi to śpieszę wyjaśnić że 4 minuty skończyły się tuż przed dojściem do tych drzwi. No po za godzinami ustawa o czasie pracy kierowców zabrania.
Zamiast zgłosić kierowcy ,to pasażerka pobiegła z tym do prasy,nie martwiła się, że ktoś może sobie krzywdę zrobić.
Całemu zarządowi i kierownictwu powinni odbierać premie za ten burdel który ostatnio panuje w Mpk a nie kierowcom. Płatne 4 minuty przed wyjazdem, przenoszenie kierowców na nieznane linie bez przeszkolenia, rozklady po kilka dni z rzędu ponad 9 godzin. Zmiany w rozkładach z dnia na dzień. Ludzie daleko od tej roboty. A jakim prawem ten autobus wogole odpalila skoro był niesprawny to ktoś dał kluczyki do niesprawnego wozu????????
Tam sie w tskim stresie i gownianej atmosferze pracuje , ze nic dziwnego ,ze dziewczynz odjechalz bez drzwi. Jakim cudem uszkodzony autobus stal nie na warsztacie tylko gotowy do wyjazdu,?.czas najwyzszy zmienic tam zarzadzajacych.
Dziewczyna się zwolni a wy będziecie skomleć o pracownika za 3 brutto
Co za chlew się zrobił z ludzi! Tylu widziało ale nikt nie powiedział.Podpieldzielić do ZTM już potrafili. Folwark zwierzęcy!
Stoje murem za Panią, która dziś prowadziła ten autobus? kto zna temat podpisze się pod tym….zaznaczam nie pracuje w MPK …ZTM itd. Gratulacje dla autorki filmu….żenada roku 2022. Miłego wieczoru dla wszystkich obserwujacych nasze 112
No niestety tak teraz jest. Kierowca spóźni się o 2 min na przystanek i już jest skarga. Nawet dobrze nie wysiądzie z autobusu już wyśle skargę do MPK, z ludźmi teraz jest dramat. Tylko ciekawe czy osoba pisząca skargę o wielkie ,,G,, zastanowi się czy w tym momencie nie pozbawia kierowcy premii który pracuje na nią cały miesiąc. Ludzie pomyślcie czasami.