Niedziela, 05 maja 202405/05/2024
690 680 960
690 680 960

Sygnał od Czytelnika. Kabanosy z pleśnią w Lidlu. Sieć przeprasza (zdjęcia)

Nasz Czytelnik w jednym ze sklepów sieci Lidl zakupił kiełbaski…z pleśnią. Zrobił to celowo, ze względu na brak reakcji kierownika sklepu po tym, jak zwrócił uwagę na produkt z pleśnią, a o wszystkim poinformował biuro obsługi klienta.

51 komentarzy

  1. Witam,
    Draga redakcji dlaczego usuwacie komentarze?
    Nie raz kupiłem boczek w plastrach, który po jednym dniu od otwarcia robi się siny i gnije:/
    To samo dotyczy się wołowych hamburgerów. Masakra sama chemia. Zapraszam do oglądania konały Pana Marcina Bustowskiego który otworzy oczy Polakom. Pozdrawiam

  2. Zapewne…. polska sieć już by była przetrzepana przez Sanepid z nałożoną karą, kierownik ukarany mandatem, a tu …….. cisza.

  3. Zlany przez wszystkich, ale tak to jest jak się jest niezaradnym życiowo, a wystarczyło zgłosic do sanepidu i UOKiK. No ale czego się spodziewać po cebulandii, nie dali rekompensaty, to chociaż na poklask liczył, a tu zonk 🙂

  4. Lud.wik w ręce pójdzie proste

  5. e tam konkurencja kupiła wystawiła gdzieś na niekorzystnych warunkach zrobiwszy otwory i przynieśli do sklepu robić aferę, normalna czarna zagrywka