Z pewnością kierowcy będą zdziwieni, kiedy zobaczą na drogach radiowozy tej marki. To najprawdopodobniej te pojazdy zastąpią najbardziej wyeksploatowane nieoznakowane radiowozy drogówki. Pierwsze trafią do policjantów jeszcze w tym roku.
ciekawe czy wzięli też pod uwagę koszty późniejszej exploatacji , czy tylko zakup. Nie wierze , że obsługa w ASO BWM będzie tyle kosztować co OPEL czy SKODA. Dealer tańszą cenę sprzedaży odbije sobie na serwisie 😛
Jeżeli zapewniają takie same warunki, jak klientom indywidualnym, to nic sobie nie odbiją.
(5 lat serwisu – zarówno przeglądy jak i materiały – masz w cenie gdy kupujesz nowe BMW)
Ehh
Samochod z napedem na tyl do poscigow.Co za kratyn na to wpadl? Te tłuki tego nie ogarną.
Iga
Jak sie nie umie czytac ze zrozumieniem to nie powinno sie wypowiadac 😛 „napęd na wszystkie kola” !
Arek
Przeczytaj cały artykuł , nie tylko tytuł
Nanan
To raczej tłuk nie umie czytać. Pozdrawiam tłuka.
eejl
Z tylnym napędem to wytłuką je w pół roku…
edi
Będą się bujać pod Macdonaldem i grill barem.
Lukasz
A to przepraszam, Policjant jeść nie musi?
arturro
Najbardziej mnie dziwi, ze skoda dała wyższą cenę od BMW 192800 to jest całkiem nieźle jak za radiowóz na trójce, natomiast jak na skodę przy takim zamówieniu powinni zejść z ceny.
Pan Solejuk (w relacji na żywo z ławeczki)
Tak to właśnie jest – jak ktoś zbyt pazerny na kasę chce za dużo, to nie zarobi wcale.
I mnie sie to natychmiast podoba sie.
Tomek
Znowu cena zakupu najważniejsza! Zobaczą ile kosztuje serwis BMW w porównaniu do pozostałych marek z zestawienia!
pawełek
Obserwator ma racje, koszty eksploatacji, koszty eksploatacji mogą okazać się zabójcze.
Zażenowany
Używanie migaczy ich zdradzi.
wt
Do nas i tak niewiele trafi bo dróg na takie bryki brak, dalej będą się bujać starymi vectrami. I dlaczego zamazują numery, kiedyś były dostępne w internecie bez problemów. W końcu to samochód państwowy czyli nasz, he,he.
beztroski obywatel RP
Cena eksploatacji wcale nie musi być wyższa od innych marek. Koszty zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych są na tym samym poziomie, różnica jest w cenie roboczo- godziny. Samochody tego producenta będą rzadziej korzystać z serwisów więc może być nawet na PLUS.
ciekawe czy wzięli też pod uwagę koszty późniejszej exploatacji , czy tylko zakup. Nie wierze , że obsługa w ASO BWM będzie tyle kosztować co OPEL czy SKODA. Dealer tańszą cenę sprzedaży odbije sobie na serwisie 😛
Jeżeli zapewniają takie same warunki, jak klientom indywidualnym, to nic sobie nie odbiją.
(5 lat serwisu – zarówno przeglądy jak i materiały – masz w cenie gdy kupujesz nowe BMW)
Samochod z napedem na tyl do poscigow.Co za kratyn na to wpadl? Te tłuki tego nie ogarną.
Jak sie nie umie czytac ze zrozumieniem to nie powinno sie wypowiadac 😛 „napęd na wszystkie kola” !
Przeczytaj cały artykuł , nie tylko tytuł
To raczej tłuk nie umie czytać. Pozdrawiam tłuka.
Z tylnym napędem to wytłuką je w pół roku…
Będą się bujać pod Macdonaldem i grill barem.
A to przepraszam, Policjant jeść nie musi?
Najbardziej mnie dziwi, ze skoda dała wyższą cenę od BMW 192800 to jest całkiem nieźle jak za radiowóz na trójce, natomiast jak na skodę przy takim zamówieniu powinni zejść z ceny.
Tak to właśnie jest – jak ktoś zbyt pazerny na kasę chce za dużo, to nie zarobi wcale.
I mnie sie to natychmiast podoba sie.
Znowu cena zakupu najważniejsza! Zobaczą ile kosztuje serwis BMW w porównaniu do pozostałych marek z zestawienia!
Obserwator ma racje, koszty eksploatacji, koszty eksploatacji mogą okazać się zabójcze.
Używanie migaczy ich zdradzi.
Do nas i tak niewiele trafi bo dróg na takie bryki brak, dalej będą się bujać starymi vectrami. I dlaczego zamazują numery, kiedyś były dostępne w internecie bez problemów. W końcu to samochód państwowy czyli nasz, he,he.
Cena eksploatacji wcale nie musi być wyższa od innych marek. Koszty zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych są na tym samym poziomie, różnica jest w cenie roboczo- godziny. Samochody tego producenta będą rzadziej korzystać z serwisów więc może być nawet na PLUS.