Po pijanemu i bez prawa jazdy staranował autem ogrodzenie

W Świdniku pijany kierowca wjechał w ogrodzenie jednej z posesji. Był pijany i nie miał uprawnień do kierowania pojazdami.

W czwartek około godziny 23-ciej funkcjonariusze Komendy Powiatowej Policji w Świdniku zostali powiadomieni o tym, ze na ulicy Piaseckiej samochód osobowy wypadł z drogi i uderzył w słup ogrodzenia. Gdy na miejsce dojechał patrol, kierujący autem stał obok i poinformował, że nic mu się nie stało i nie potrzebuje pomocy. Jednak w tym czasie mundurowi poczuli od niego silną woń alkoholu, więc przypuszczając że może on być nietrzeźwy dokonali badania alkomatem.

Wynik nie pozostawiał żadnych wątpliwości. Kierujący fiatem 35-letni mieszkaniec Lublina miał niecałe 2 promile alkoholu w organizmie. Podczas kontroli okazało się, że nie posiada on również uprawnień do kierowania pojazdami a na dodatek jest poszukiwany przez prokuraturę do ustalenia miejsca pobytu.

Rozbity pojazd trafił na policyjny parking, zaś kierowca będzie odpowiadał przed sądem za kierowanie pojazdem nie mając do tego uprawnień i będąc w stanie nietrzeźwości. Grozi mu grzywna oraz do dwóch lat pozbawienia wolności.

(fot. KPP Świdnik)
2013-11-29 12:37:39

Komentarze wyłączone

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7145zł 0.08%
    • GBP 5.2607zł 0.6%
    • EUR 4.5176zł 0.18%
    • CHF 4.0959zł -0.72%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Lubelscy policjanci wzięli udział w akcji #GaszynChallenge (wideo)
    Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
    99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
    W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
    W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    W Lublinie odbędzie się kolejna edycja „Nocy Sów”. Tym razem w formie online
    W Chatce Żaka na żywo zagra Orkiestra św. Mikołaja
    Fabryka Piosenki dla zakochanych
    Przez świat. Spotkania z podróżą znów na żywo w Chatce Żaka!
    Wystawa „W poszukiwaniu genius loci roztoczańskiego brzmienia”