Kosztowała 48 mln złotych, każdy rok to dodatkowy milion związany z opłatami. Mowa o myjni, która miała służyć do mycia wagonów, a nie została ani razu użyta. Teraz ją rozebrano.
To pewnie dlatego wożą węgiel brudnymi wagonami. Węgiel się brudzi i wygląda nieestetycznie.
marian
„Złoty interes szwagra” odc. 1274
Wiklinowy nocnik
ile by za ta kase kupil nowych wagonów?
Bob
Firma rozbiórkowa zarobiła podwójnie, a kolejarze zrobili interes życia. Zaoszczędzili na premie i trzynastki ale za urządzenia nic nie wzięli i mają spokój. Ręka rękę myje a mydło szeleści. Od wojny komunistyczny beton rządzi koleją i jak widać na załączonym obrazku ma się wyśmienicie. Ciekawe; po jakiej wysokości dotację od narodu tym razem wyciągnął łapę?
kamil
TO JEST POLSKA WŁAŚNIE…..
pawian
„Prawdziwe pieniądze zarabia się na drogich, słomianych inwestycjach”
to ostatnie zdanie… takie smutne..
To pewnie dlatego wożą węgiel brudnymi wagonami. Węgiel się brudzi i wygląda nieestetycznie.
„Złoty interes szwagra” odc. 1274
ile by za ta kase kupil nowych wagonów?
Firma rozbiórkowa zarobiła podwójnie, a kolejarze zrobili interes życia. Zaoszczędzili na premie i trzynastki ale za urządzenia nic nie wzięli i mają spokój. Ręka rękę myje a mydło szeleści. Od wojny komunistyczny beton rządzi koleją i jak widać na załączonym obrazku ma się wyśmienicie. Ciekawe; po jakiej wysokości dotację od narodu tym razem wyciągnął łapę?
TO JEST POLSKA WŁAŚNIE…..
„Prawdziwe pieniądze zarabia się na drogich, słomianych inwestycjach”