Czwartek, 17 kwietnia 202517/04/2025
690 680 960
690 680 960

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

W szpitalu zmarł mężczyzna, który wczoraj wieczorem został potrącony na jednej z ulic w Bychawie. Jego stan od początku był krytyczny. Policjanci prowadzą teraz czynności w tej sprawie.

Nie udało się uratować życia mężczyzny, który we wtorek został potrącony w Bychawie przez samochód osobowy. Jak już informowaliśmy, zdarzenie miało miejsce wieczorem na ul. 11 Listopada w ciągu drogi wojewódzkiej nr 834 Bychawa – Niedrzwica Duża.

Z dotychczasowych ustaleń wynika, że starszy mężczyzna kierujący pojazdem osobowym marki BMW jadąc od strony Niedrzwicy Dużej, za skrzyżowaniem z ul. Podwale potrącił pieszego. Mężczyzna w chwili zdarzenia znajdował się poza przejściem dla pieszych.

Poszkodowany w krytycznym stanie, z licznymi poważnymi obrażeniami ciała został przetransportowany do szpitala. Tam zmarł nie odzyskawszy przytomności. Policjanci prowadzą teraz czynności mające na celu ustalenie szczegółowych okoliczności wypadku.

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Nie żyje mężczyzna potrącony przez BMW w Bychawie. Zmarł w szpitalu (zdjęcia)

(fot. lublin112.pl)

18 komentarzy

  1. Dlaczego nie napiszą, że tej samej doby doszło do dziesiątek/setek innych wymuszeń pierwszeństwa przejazdu. Tylko napiszą, o tym, że znowu pieszy winny, bo nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu pojazdowi podczas przechodzenia przez jezdnię.
    Należy wprowadzić podwójne bezwzględne pierwszeństwo pojazdu na jezdni (oczywiście poza PdP) – to będzie bezpieczniej, bo piesi zaczną bardziej uważać na siebie, wiedząc, że w takiej sytuacji nie mają pierwszeństwa.

    • I znowu chyba wbrew swoim zamiarom napisałeś jedną ważną rzecz – piesi powinni bardziej uważać na siebie i wtedy będzie bezpieczniej. Poza tym poziom ironii zbyt wysoki i ktoś może Twoje pisanie wziąć na poważnie.

  2. tęczowy bojownik
    Ocena: 0

    Brak ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym do 30km/h jest przyczyną śmierci pieszego.

    • tęczowy bojownik
      Ocena: 0

      A i bym zapomniał. Brak obowiązkowej edukacji seksualnej w szkołach, uczelniach i miejscach pracy również jest przyczyną wypadków. Jakby ludzie mieli te obowiązkowe szkolenia wówczas nie używali by samochodów lecz rowery i transport publiczny.

      • tęczowy bojownik
        Ocena: 0

        @jerbie
        Ty homofobie! Gdybyś był edukowany seksualnie w swoim czasie to też na swoim rowerze lubiłbyś jeździć bez siodełka!

      • tęczowy bojownik
        Ocena: 0

        Zaraz zaraz czemu nie ma tu już komentarza tego homofoba jerbiego i mojej odpowiedzi?
        Jerbi- jakbyś był homofobie edukowany seksualnie w swoim czasie to też pojeździłbyś czasem na rowerze bez siodełka.

    • tobie żadna szkoła nie pomoże snawco bez szkoły

  3. Na wlasne zyczenie.

  4. Ocena: 0

    Po co schodzić jak auto jedzie, kierowca na pewno widzi.
    Piesi są nieśmiertelni ?

  5. To potrącenie było 20- 30 metrów od przejscia, więc wina pieszego który skraca drogę ewidenta

  6. znajdował się poza przejściem, czyli wtargnął na ulicę
    i zapewne nie miał odblasków … bo i po co !!!!
    głupota przechodnia, szkoda kierowcy !!!

  7. Jazda przez Bychawę to koszmar. Piesi czy ludzie parkujacy tam niby jest policja a jakby jej nie było. Tam jest wolna amerykanka. A ten wypadek jest niestety przykładem takich zachowań.

  8. a ja proponuję ograniczyć prędkość w zabudowanym do 5km/h i pierwszeństwo pieszych nie tylko na przejsciach tylko wszędzie wystarczy wejść na jezdnie i auto ma sie zatrzymać

  9. A Zenek to płakał i muszę go przeprosić ???

  10. I takie to skracanie sobie drogi. Nikomu na dobre w rezultacie nie wyjdzie

Z kraju

Lubelski biznes

Biznes i handel

Polityka

Społeczeństwo

Zdrowie i styl życia

Nauka i technologia